بهترین منابع کنکور ریاضی 1402-1403

بهترین منابع کنکور ریاضی 1403-1404

داشتن بهترین منابع کنکور ریاضی 1403-1404 از مواردی است که نقش بسیار مهمی در ادامه روند پیشرفت شما خواهد داشت. نداشتن منبع خوب برای کنکور مثل این است که به کلاس خصوصی بروید اما استاد شما کتاب تست مناسبی به شما معرفی نکرده باشد. داشتن منبع مناسب مانند بسته‌های معلم خصوصی پرش، برای کنکور در واقع چراغ راه شما است.

بسیار زیاد پیش می‌آید که دانش‌آموزان به مشاور مراجعه می‌کنند و از نمرات و معدل پایینی که به دست می‌آورند به دلیل منابع نامناسبی که دارند ابراز نارضایتی می‌کنند. با ما همراه باشید تا تکنیک‌های انتخاب منابع مناسب را به شما در این مقاله بیاموزیم.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

بسیاری هستند که با وجود کلاس‌های متعدد و داشتن برنامه کامل و جامع، چون منابع درستی ندارند و یا از منابع کنکورشان رضایت ندارند درصد و تراز خوبی در آزمون‌های‌شان نخواهند گرفت. داوطلبان با اطلاع از بودجه‌بندی کنکور ریاضی می‌توانند روند بهتری را در جلسه کنکور تجربه کنن. ما در این مقاله ادامه با ما باشید تا شما را با بهترین منابع کنکور ریاضی 1403-1404 آشنا سازیم:

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

بهترین انتشارات برای منابع کنکور ریاضی

برای تهیه بهترین منابع کنکور ریاضی 1403-1404، شما باید به دنبال یک منبع آموزشی کامل باشید. در حال حاضر انتشارات مختلفی در سیستم آموزشی فعالیت خود را انجام می‌دهند و همین موضوع باعث شده است که داوطلبان در انتخاب بهترین منبع دچار تردید شوند.

بهتر است قبل از انجام هر کاری داوطلبان با ویژگی‌های یک محصول آموزشی خوب آشنا شوند و سپس متناسب با این دسته از ویژگی‌ها تصمیم‌گیری کنند. یادتان باشد در بین انتشارات مختلف، شما باید انتخابی هوشمندانه داشته باشید و براساس رفع نیاز آموزشی خود تصمیم‌گیری کنید.

بهترین انتشارات برای منابع کنکور ریاضی

تدریس خط‌به‌خط مطالب آموزشی و آموزش تکنیک‌های تست‌زنی، از جمله نیاز‌های اصلی داوطلبان برای انتخاب منابع کنکوری است. با توجه به اهمیت انتخاب منابع در موفقیت داوطلبان، گروه آموزشی پرش، با ارائه یک محصول تخصصی یادگیری را برای داوطلبان لذت‌بخش‌تر کرده است.

داوطلبان کنکوری با انتخاب انتشارات پرش در طلایی‌ترین دوران تحصیل خود، می‌توانند قدم‌های بزرگی برای موفقیت بردارند.

کتاب‌های مناسب برای منابع کنکور ریاضی

موضوع دیگری که علاوه بر انتشارات باید به آن توجه کرد، بررسی و پیدا کردن کتاب مناسب است. در واقع برای هر درس در کنکور ریاضی کتاب‌های زیادی وجود دارد. اما دانش‌آموزان بیشتر به دنبال آن کتابی هستند که رتبه‌های برتر کنکور سال‌های گذشته از آن نتیجه بهتری گرفته‌اند و برایشان پر بازده بوده است.

البته برای پیدا کردن کتاب مناسب خود باید سطح خود را نیز در نظر بگیرید. اگر در آزمون های آزمایشی و یا مجموعه تست‌هایی که می‌زنید درصد پایینی دارید مسلما نمی‌توانید از کتاب‌های قوی و سطح بالا استفاده کنید و بهتر است که قدم‌های کوچک و آرام بردارید. در واقع بهتر است آرام آرام درصد خود را بالا ببرید.

مفهوم یا حل مسئله در منابع کنکور ریاضی

برای نتیجه گرفتن در کنکور ریاضی چیزی که بیشتر از همه حائز اهمیت است حضور مداوم و منظم در کلاس‌های درس است. زیرا تا شما مفهوم مبحث مورد نظر و حل مسئله را در کلاس فرا نگیرید و رفتن به سراغ کتاب‌های تست و کمک درسی بی فایده خواهد بود.

مهمترین نکات هنگام تهیه منابع کنکور ریاضی

با توجه به سطح درسی هر شخص، بهترین منابع کنکور ریاضی 1403-1404 برای هر فرد متفاوت با دیگری است. در بیشتر مواقع دانش‌آموزان به دنبال منابعی هستند که رتبه‌های برتر کنکور از آن‌ها استفاده کرده‌اند. اما اگر سطح درسی شما پایین و یا حتی متوسط باشد این منابع اصلا به کار شما نمی‌آید.

شما با توجه به سطح تحصیلی خود می‌توانید با کمک یک مشاور منابع متناسب به خود را تهیه کنید و سطح خود را ارتقا دهید.

مهمترین نکات هنگام تهیه منابع کنکور ریاضی

در تهیه بهترین منابع کنکور ریاضی 1403-1404 مواردی وجود دارند که اگر آن‌ها را نمی‌دانید بهتر است فعلا کتابی برای کنکور نخرید. چرا که کتاب کنکور قرار است راه پیشرفت شما را هموارتر کند. نه اینکه موجب عقب‌گرد شما شود. اما گاهی با یک انتخاب اشتباه ممکن است از مسیر موفقیت منحرف شوید. پس نکات زیر را جدی بگیرید:

سطح علمی

  • همانطور که در بالا گفته شد به سطح علمی خود توجه کنید. بررسی کنید ببینید در چه سطحی قرار دارید. اگر سطح ضعیفی دارید در ابتدا روی آموزش و درسنامه تمرکز کنید. یعنی باید آموزش را خیلی جدی بگیرید و اگر 80 درصد روی فراگیری و کتاب‌های اصلی خود تمرکز می‌کنید 20 درصد روی تست‌ها تمرکز کنید تا سطح علمی خود را بالا بیاورید؛
  • اگر دانش‌آموزی هستید که سطح شما متوسط است نیاز به آموزش زیاد و حرفه‌ای ندارید. اما به طور همزمان و یکسان باید روی درسنامه و تست کار کنید؛
  • در صورتی که پایه قوی دارید به دنبال کتاب‌های بانک تستی باشید که شما و اطلاعات شما را به چالش بکشد.

نوع کتاب

بهترین منابع کنکور ریاضی 1403-1404 شامل انواع متفاوتی می‌باشد: آموزش و درسنامه، درسنامه و تست، بانک تست، آزمون، جمع بندی و شبیه ساز. هر کدام از این کتاب‌ها در مقاطع زمانی خاص خود باید مورد مطالعه قرار گیرد. برای مثال برخی داوطلبان از کتاب‌های جمع‌بندی و خلاصه نویسی برای آموزش و فراگیری استفاده می‌کنند و این می‌تواند ضربات جبران ناپذیری به آن‌ها وارد سازد.

تک منبعی بودن

تک منبعی بودن

بهتر است دور خود را با منابع متفاوت شلوغ نکنید. زیرا استفاده از منابع متعدد می‌تواند شما را گیج و از هدف اصلیتان دور کند. یک منبع برای 4 الی 5 ماه شما کافی است. حتی برخی منابع می‌تواند تا یک سال هم برای شما کافی باشد. بهتر است روی همان یک منبع تمرکز کنید و بارها تست‌ها و مطالب آن را مرور کنید تا به جزئیات آن واقف شوید.

پس از اینکه یک منبع را به طور کامل به اتمام رساندید می‌توانید به سراغ منابع دیگر بروید.

سال چاپ کتاب

برای سال چاپ کتاب معیاری که در نظر داریم کتاب‌های درسی آموزش و پرورش است. اگر کتاب‌ها حاوی تغییرات زیاد و بنیادی باشد باید به دنبال جدیدترین سال چاپ باشید. اما اگر تغییرات چندان زیاد نباشد می‌توان از کتاب‌های یکی دو سال گذشته هم استفاده کرد. اما نباید قدیمی‌تر از این باشد.

عناوین و سرفصل ها

حتما کتاب‌هایی تهیه کنید که عناوین و سرفصل‌های آن‌ها با عناوین کتاب‌های درسی شما یکسان باشد و تمامی نکات و مطالب آن‌ها را در قالب کمک آموزشی پوشش دهد.

دوری از اطلاعات اضافی

از تهیه منابعی که اطلاعات بیش از کنکور به شما می‌دهند خودداری کنید. یادتان باشد که به حاشیه نروید. شما به اطلاعات بیش از آنچه کتاب‌های درسی به شما می‌گویند احتیاجی ندارید.

جمع‌بندی درباره بهترین منابع کنکور ریاضی

با توجه به موارد گفته شده مشخصه که حجم دروس عمومی و اختصاصی رشته ریاضی زیاد است. بنابراین اگر فرصت کمی تا کنکور دارید مرور همه این درس‌ها از روی کتاب‌های آموزشی غیر ممکن است. پس لزوم تهیه بهترین منابع کنکور ریاضی 1403-1404 تایید می‌شود. در این دوره کوتاه می‌توانید به رفع اشکال بپردازید و با یک برنامه‌ریزی جامع به مرور تمامی موارد مهم بپردازید.

بله، توصیه می‌شود حتی برای مرور و جمع‌بندی هم که شده از کتاب‌های تست برای همه درس‌‎ها استفاده کنید.

برنامه‌ریزی زمانی، محتوایی و تلفیقی بهترین برنامه‌ریزی‌های شناخته شده‌‌اند.

کتاب تست‌های متعدد توصیه نمی‌شود. بهتر است یک منبع جامع و کامل تهیه کنید.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد