بهترین روش تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانی

بهترین روش تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانی

دانش‌آموزان یازدهم انسانی، با درس‌های پرحجم و سختی روبه‌رو هستن. یکی از این دروس ادبیات فارسیه. دانش‌آموزان برای کسب نتایج عالی توی این درس، باید یادگیری مفهومی از اون داشته باشن.

بهترین روش تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانی هم استفاده از روش‌هاییه که یادگیری دقیق و مفهومی‌ای از این درس تخصصی به همراه داشته باشه.

ما توی این مقاله از پرش (نخستین ارائه دهنده بسته‌های معلم خصوصی) قصد داریم تا بهترین روش تقویت ادبیات فارسی یازدهم رو به شما معرفی کنیم. پس برای گرفتن نمره ۲۰ از این درس، تا پایان مقاله همراه ما بمونین.

تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانی، نه فقط به درد مدرسه‌تون می‌خوره، که می‌تونین با استفاده از بهترین روش تقویت ادبیات فارسی یازدهم، برای مطالعه متون فارسی هم مشکلی نداشته باشین.

دانش‌آموزان رشته انسانی که ادبیات یکی از علایق اون‌هاست می‌تونن با تقویت ادبیات فارسی یازدهم، با نثرها و نظم‌های کهن فارسی، ارتباط بهتری برقرار کنن.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

اهمیت تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانی

قبل از توضیح راه‌های تقویت فارسی یازدهم انسانی، بهتره که با دلایل اهمیت این درس آشنا بشین.

با توجه به تغییرات کنکور توی سال‌های اخیر، سوالات آزمون سراسری، تنها از دروس تخصصی هر رشته مطرح میشه. به همین دلیل دانش‌آموزان انسانی باید نمرات این درس رو به خوبی یاد بگیرن.

همچنین تقویت ادبیات فارسی یازدهم، باعث میشه که توی امتحانات نهایی هم نمرات خوبی بگیرین و با توجه به تاثیر سوابق تحصیلی توی نتیجه کنکور، اهمیت ادبیات فارسی یازدهم دوچندان میشه.

راهکارهای تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانی

می‌دونیم که ادبیات فارسی یازدهم انسانی، یک درس پر حجمه که مملو از نکته‌های ریز و درشته که دانش‌آموزان رو با چالش‌های زیادی رو‌به‌رو می‌کنه. مخصوصا توی آزمون کنکور که سوالات رو از قصد پیچیده طراحی میشه.

راهکارهای تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانی

خب با این وجود، رویکرد حفظ کردن مطالب به هیچ‌ عنوان به دانش‌آموزان توی کسب موفقیت‌های تحصیلی کمک نمیکنه. برای تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانی، دانش‌آموزان می‌تونن از راهکارهای زیر استفاده کنن:

  • خلاصه‌نویسی از متن‌های کتاب؛
  • توجه به آرایه‌های ادبی؛
  • استفاده از تمثیل برای دستور زبان؛
  • مطالعه جداگانه تاریخ ادبیات.

بهترین راه یادگیری ادبیات فارسی یازدهم انسانی

بهترین راه یادگیری ادبیات فارسی یازدهم انسانی، استفاده از منابع آموزشی مناسب، مطالعه مفهومی و تکرار و تمرین‌های مستمره.

دانش‌آموزانی که به دنبال بهترین روش تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانی هستن، می‌دونن که این درس، جزو دروسی است که نیاز به توضیحات دبیر داره. ولی خیلی از دانش‌آموزان نمی‌تونن سر کلاس به دلایل مختلف تمرکز کافی داشته باشن و بازدهی خوبی از تدریس دبیر به دست نمیارن.

اما چه منبع آموزشی‌ای می‌تونه جای دبیر رو برای دانش‌آموز بگیره؟

ویژگی‌های بهترین منبع آموزشی

خیلی از خانواده‌ها برای تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانی فرزندانشون، برای اون‌ها معلم خصوصی می‌گیرن، یا اینکه توی کلاس‌های تقویتی ثبت‌نامشون می‌کنن. این کلاس‌ها و معلم‌های خصوصی حضوری هزینه‌های بالایی دارن و دارای محدودیت‌های زمانی هستن.

ویژگی‌های بهترین منبع آموزشی

کتاب‌های کمک درسی هم یادگیری زیادی برای دانش‌آموز ایجاد نمی‌کنن و اغلب لقمه آماده به دانش‌آموزان میدن. یک سری از اون‌ها صرفا نمونه سوالات امتحانی رو به همراه پاسخنامه دارن و یک سری دیگه هم دارای درسنامه‌های ناکافی هستن.

بهترین منبع آموزشی برای یادگیری ادبیات فارسی یازدهم انسانی، منبعیه که به‌صرفه باشه، محدودیت‌های زمانی و مکانی نداشته باشه و نقش دبیر رو ایفا کنه تا دانش‌آموزان یادگیری عمیق و مفهومی از ادبیات فارسی یازدهم داشته باشن.

بسته معلم خصوصی ادبیات فارسی یازدهم انسانی پرش

بسته‌ معلم خصوصی پرش، بهترین روش تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانیه. این بسته آموزشی، دارای ساعت‌ها ویدیو آموزش تخصصی از درس ادبیات فارسی یازدهم به همراه کتاب کمک درسیه.

در فیلم‌های آموزشی پرش، بهترین اساتید سطح کشور وظیفه تدریس ادبیات فارسی یازدهم انسانی رو به عهده دارن و از نوین‌ترین روش‌های آموزش ادبیات فارسی یازدهم انسانی استفاده می‌کنن. همچنین گروه آموزشی پرش، از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای تهیه ویدیوهای آموزشی و چاپ کتاب‌های کمک درسی استفاده میکنه تا دانش‌آموزان به سهولت بتونن به تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانی مشغول باشن.

در کتاب‌های کمک درسی پرش، نمونه سوالات امتحانی سال‌های گذشته به همراه تمرین‌های مختلف قرار گرفته؛ ولی خبری از پاسخنامه نیست. دانش‌آموزان می‌تونن تحلیل سوالات امتحانی و پاسخ تمرینات رو توی ویدیوهای آموزشی تماشا کنن.

مزایا تماشا ویدیوهای آموزشی

مزیت اصلی بسته‌های معلم خصوصی پرش، به نسبت باقی منابع آموزشی، ارائه ویدیوهای آموزشیه.‍

بسته ادبیات فارسی یازدهم انسانی

ویدیو آموزشی دقیقا مثل یک کلاس درس برای دانش‌آموزان عمل میکنه. دانش‌آموز با تماشا ویدیوهای آموزشی پرش، تمامی ابهامات درسی‌اش از بین میره و بخش‌هایی که متوجه نمیشه رو می‌تونه با تدریس معلمین پرش یاد بگیره.

حالا در ادامه چندتا از مزیت‌های تماشا ویدیوهای آموزشی رو بیان می‌کنیم.

تقویت حافظه بصری

حافظه بصری، بخشی از حافظه کوتاه مدته که ۸۰ درصد یادگیری انسان از اون نشات می‌گیره. ویدیوهای آموزشی پرش، با جا انداختن مطالب توی حافظه بصری دانش‌آموزان، یادگیری عمیق برای اون‌ها ایجاد میکنه و باعث میشه تا طولانی مدت مطالب رو از یاد نبرن.

همچنین دانش‌آموزان موقع امتحان، مطالب رو راحت‌تر به یاد میارن. چون که مطالب رو به همراه تصویر یاد می‌گیرن و توی امتحان هم مطالب رو با همین تصاویر به یاد میارن.

تقویت تمرکز

دانش‌آموزان موقع خوندن کتاب ممکنه تمرکز کافی رو نداشته باشن. یعنی این که ممکنه چشم روی کتاب باشه ولی ذهن جاهای دیگه باشه.

تقویت تمرکز

ولی با تماشا ویدیوهای آموزشی، توی محیط آرام و راحت خانه، دانش‌آموزان تمرکز کافی رو جهت یادگیری ادبیات فارسی یازدهم انسانی، به دست میارن.

همچنین تدریس دبیران پرش به قدری جذاب و شیرینه که دانش‌آموزان رو ساعت‌ها پای ویدیو میخکوب میکنه.

یادگیری عمیق و مفهومی

گفتیم که خیلی از مباحث درس ادبیات فارسی یازدهم انسانی، نیاز به توضیحات معلم داره. کتاب‌های کمک درسی حتی با وجود درسنامه هم باز نمی‌تونه جای یک معلم رو برای دانش‌آموز پر کنه.

در ضمن این روزها معلم‌های خصوصی تعرفه‌های خیلی بالایی دارن و برای خیلی از خانواده‌ها نمی‌صرفه.

ولی دانش‌آموزان می‌تونن با استفاده از بسته‌های معلم خصوصی پرش و حل تمارین داخل کتاب، همزمان با تدریس معلم، عمیق‌ترین یادگیری رو برای دانش‌آموزان به جا می‌ذاره.

جمع‌بندی درباره بهترین روش تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانی

توی این مقاله سعی داشتیم تا بهترین روش تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانی رو معرفی کنیم. در طول مقاله متوجه شدیم که اهمیت درس ادبیات فارسی یازدهم انسانی توی کنکور تا چه حد بالاست. همچنین از راهکارهای تقویت ادبیات یازدهم انسانی گفتیم.

اما در بخش اصلی مقاله، بهترین روش تقویت ادبیات فارسی یازدهم، یعنی استفاده از بسته‌های معلم خصوصی پرش رو معرفی کردیم.

شما عزیزان می‌تونین برای کسب اطلاعات تکمیلی و خرید بسته‌های معلم خصوصی پرش، شماره تماستون رو وارد کادر تماس با ما کنین.

بهترین روش تقویت ادبیات فارسی یازدهم انسانی، استفاده از بسته‌های معلم خصوصی پرشه. چرا که یادگیری عمیقی رو با ارائه ویدیوهای آموزشی و کتاب‌های کمک درسی به دانش‌آموزان ارائه میده.

بله توی این بسته خط به خط کتاب درسی توسط معلمین توضیح داده میشه.

با قیمت یک بسته معلم خصوصی ادبیات فارسی یازدهم انسانی پرش، مساوی با یک یا دو جلسه آموزشی معلمین خصوصیه. پس با توجه به این قضیه، بسته معلم خصوصی پرش به‌صرفه‌تر از معلم خصوصی حضوریه.

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
روز شمار کنکور 1401
زمان باقیمانده تا کنکور
تیر ماه
روز
ساعت
دقیقه
دسته بندی بر اساس پایه
ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد