دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم

دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم

کتاب‌های درسی، از مهم‌ترین منابع یادگیری دانش‌آموزان است؛ دانش‌آموزان در هر پایه تحصیلی که هستند، برای درک مفهومی مطالب درسی، باید در قدم اول به کتاب‌های درسی خود مراجعه کنند. بدون شک، بسیاری از دانش‌آموزان در مواقعی، به کتاب‌های درسی خود دسترسی ندارند؛ عدم دسترسی به کتاب‌های درسی و نیاز به مطالعه مطالب آموزشی، دانش‌آموزان را با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌کند.

دانش‌آموزان برای رفع این مشکل، می‌توانند از pdf کتاب‌های درسی پایه تحصیلی مورد نظر خود استفاده کنند. با دانلود pdf کتاب‌های درسی پایه هشتم (چاپ خرداد 1402 – 1403)، دانش‌آموزان می‌توانند در هر مکان و بدون محدودیت‌های زمانی به مطالب کتاب‌های درسی خود دسترسی داشته باشند.

همچنین شما می‌توانند قبل از شروع سال تحصیلی جدید، برای پیش‌خوانی دروس مورد نظر خود، pdf کتاب‌های درسی پایه تحصیلی خودتان را دانلود کرده و به درس خواندن بپردازید. ما در این صفحه، برای سهولت کار شما عزیزان فایل دانلود کتاب‌های درسی پایه هشتم (چاپ 1402 – 1403) را قرار دادیم.

همچنین شما می‌توانید برای مشاهده فیلم‌های آموزشی تمام دروس پایه هشتم از محصولات و خدمات ویژه هشتم پرش دیدن کرده و محصول مناسب خود را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید شماره تماستون رو وارد بخش ارتباط با مشاورین پرش کنید.

با ورود به پایه هشتم متوسطه یک قدم به انتخاب رشته نزدیک‌تر می‌شوید و اگر تابحال به فکر داشتن برنامه ریزی و یا جبران افت تحصیلی خود نبوده‌اید، پرش می‌تواند به شما کمک کند.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :
دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1
دانلود PDF کتاب درسی فارسی هشتم

دانلود PDF کتاب درسی فارسی هشتم

فارسی درسی است که از اول ابتدایی تا پایان دوره تحصیل در مدرسه همراه دانش‌آموزان است. یادگیری درست زبان فارسی و داشتن مهارت در دستور زبان برای همه دانش‌آموزان ضرورت دارد. از این رو، آموزش و پرورش در هر سال تحصیلی یک کتاب فارسی متناسب با شرایط سنی دانش‌آموزان در برنامه درسی مدارس قرار می‌دهد.

برای دانلود PDF کتاب درسی فارسی هشتم چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

نمونه تدریس فارسی هشتم پرش

فیلم زیر نمونه‌ای از تدریس فارسی پایه هشتم، توسط معلم خصوصی پرش است؛ برای موفقیت در پایه تحصیلی خود می‌توانید از بسته‌های معلم خصوصی پرش استفاده کنید.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی فارسی هشتم پرش کلیک کنید

دانل.د PDF کتاب درسی ریاضی هشتم

دانلود PDF کتاب درسی ریاضی هشتم

یادگیری درس ریاضی برای بسیاری از دانش‌آموزان دشوار است. اما اگر دانش‌آموزان کتاب درسی ریاضی را در هر پایه تحصیلی به خوبی یاد بگیرند، در پایه بالاتر هم کمتر با چالش‌های یادگیری مواجه می‌شوند. کتاب ریاضی هشتم یکی از مهم‌ترین کتاب‌های درسی این پایه است.

برای دانلود PDF کتاب درسی ریاضی هشتم چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

نمونه تدریس ریاضی هشتم پرش

فیلم زیر نمونه‌ای از تدریس ریاضی پایه هشتم، توسط معلم خصوصی پرش است؛ برای موفقیت در پایه تحصیلی خود می‌توانید از بسته‌های معلم خصوصی پرش استفاده کنید.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی ریاضی هشتم پرش کلیک کنید

دانلود PDF کتاب درسی علوم هشتم

دانلود PDF کتاب درسی علوم تجربی هشتم

علوم تجربی جزو دروس جذاب و البته پر نکته در پایه هشتم متوسطه است. با مطالعه دقیق کتاب درسی و نیز در صورت نیاز با استفاده از محصولات کمک آموزشی، به راحتی می‌توانید این درس را یاد بگیرید. 

برای دانلود PDF کتاب درسی علوم هشتم چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

نمونه تدریس علوم تجربی هشتم پرش

فیلم زیر نمونه‌ای از تدریس علوم پایه هشتم، توسط معلم خصوصی پرش است؛ برای موفقیت در پایه تحصیلی خود می‌توانید از بسته‌های معلم خصوصی پرش استفاده کنید.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی علوم تجربی هشتم پرش کلیک کنید

دانلود PDF کتاب درسی زبان انگلیسی هشتم

دانلود PDF کتاب درسی زبان انگلیسی هشتم

کتاب انگلیسی یکی از دروس پایه هشتم است. امروزه اهمیت یادگیری زبان انگلیسی بر هیچکس پوشیده نیست. زبان انگلیسی در تمام مراحل تحصیل و بعد از آن در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و اهمیت دارد.

برای دانلود PDF کتاب درسی زبان انگلیسی هشتم چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

نمونه تدریس زبان انگلیسی هشتم پرش

فیلم زیر نمونه‌ای از تدریس زبان انگلیسی پایه هشتم، توسط معلم خصوصی پرش است؛ برای موفقیت در پایه تحصیلی خود می‌توانید از بسته‌های معلم خصوصی پرش استفاده کنید.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی زبان هشتم پرش کلیک کنید

دانلود PDF کتاب درسی عربی هشتم

دانلود PDF کتاب درسی عربی هشتم

یادگیری درس عربی به دلیل قواعد آن برای برخی از دانش‌آموزان دشوار است. در کتاب‌های درسی عربی در هر پایه تحصیلی سعی شده است تا لغات و قواعد زبان عربی به صورت آسان و کاربردی آموزش داده شود. کتاب‌ عربی هشتم هم آمیخته‌ای از لغات و قواعد عربی است.

برای دانلود PDF کتاب درسی عربی هشتم چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

نمونه تدریس عربی هشتم پرش

فیلم زیر نمونه‌ای از تدریس عربی پایه هشتم، توسط معلم خصوصی پرش است؛ برای موفقیت در پایه تحصیلی خود می‌توانید از بسته‌های معلم خصوصی پرش استفاده کنید.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی عربی هشتم پرش کلیک کنید

دانلود PDF کتاب درسی مطالعات اجتماعی هشتم

دانلود PDF کتاب درسی مطالعات اجتماعی هشتم

کتاب مطالعات اجتماعی هشتم ترکیبی از دروس اجتماعی، تاریخ و جغرافیا است و نکات زیادی دارد. برای اینکه بتوانید این درس را به خوبی یاد بگیرید و نمره خوبی از آن کسب کنید لازم است تا کتاب درسی مطالعات اجتماعی هشتم را خوب و دقیق بخوانید.

برای دانلود PDF کتاب درسی مطالعات اجتماعی هشتم چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

نمونه تدریس مطالعات اجتماعی هشتم پرش

فیلم زیر نمونه‌ای از تدریس مطالعات اجتماعی پایه هشتم، توسط معلم خصوصی پرش است؛ برای موفقیت در پایه تحصیلی خود می‌توانید از بسته‌های معلم خصوصی پرش استفاده کنید.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی مطالعات اجتماعی هشتم پرش کلیک کنید

دانلود PDF کتاب درسی قرآن هشتم

دانلود PDF کتاب درسی قرآن هشتم

قرآن کتاب آسمانی مسلمانان بوده و برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. قرآن در پایه‌های مختلف تحصیلی تدریس می‌شود. تدریس قرآن در مدارس سبب می‌شود تا دانش‌آموزان با کتاب آسمانی دین اسلام بیشتر آشنا شوند. همچنین نحوه صحیح قرائت قرآن در مدارس به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

برای دانلود PDF کتاب درسی قرآن هشتم چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود DF کتاب درسی نگارش هشتم

دانلود PDF کتاب درسی نگارش هشتم

ما در همه امور زندگی خود با نگارش سروکار داریم. در مراحل مختلف زندگی و در موقعیت‌های مختلف، قلم به دست می‌گیریم و مطالبی می‌نویسیم. بنابراین یادگیری نگارش فارسی برای همه دانش‌آموزان ضرورت دارد. نگارش در پایه‌های مختلف تحصیلی تدریس می‌شود که یکی از آنها نگارش پایه هشتم است.

برای دانلود PDF کتاب درسی نگارش هشتم چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود PDF کتاب درسی پیام‌های اسمان هشتم

دانلود PDF کتاب درسی پیام‌های آسمان هشتم

کتاب پیام‌های آسمان هشتم یکی از کتاب‌های درسی دانش‌آموزان این پایه تحصیلی است. محتوای این کتاب دینی و اخلاقی است. مسائل دینی، اخلاقی و اجتماعی در این کتاب به دانش‌آموزان پایه هشتم آموزش داده می‌شود.

برای دانلود PDF کتاب درسی پیام‌های آسمان هشتم چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود PDF کتاب درسی فرهنگ و هنر هشتم

دانلود PDF کتاب درسی فرهنگ و هنر هشتم

کتاب فرهنگ و هنر یکی از کتاب‌های جذاب پایه هشتم است. همانطور که از عنوان کتاب پیداست، این کتاب درباره مباحث مختلف فرهنگی و هنری توضیحاتی ارائه کرده است. صحبت درباره هنرهای مختلف از ویژگی‌های این کتاب است. 

برای دانلود PDF کتاب درسی فرهنگ و هنر هشتم چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود PDF کتاب درسی کار زبان انگلیسی هشتم

دانلود PDF کتاب کار انگلیسی هشتم

کتاب کار انگلیسی برای تمرین بیشتر و یادگیری عمیق‌تر زبان انگلیسی در پایه هشتم ارائه شده است. داشتن این کتاب کمک می‌کند تا محتوای آموزشی کتاب درسی انگلیسی هشتم را بهتر و راحت‌تر متوجه شوید.

برای دانلود PDF کتاب کار انگلیسی هشتم چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

ضمیمه پیام‌های آسمان هشتم

دانلود PDF کتاب درسی ضمیمه پیام‌های آسمان (اهل سنت) هشتم

پیام‌های آسمان یکی از کتاب‌های درسی پایه هشتم است که یک نسخه از آن مختص اهل سنت است. این کتاب شامل محتوای دینی مربوط به اهل سنت است و در مدارسی که دانش‌آموزانش اهل سنت هستند، تدریس می‌شود.

برای دانلود PDF کتاب درسی پیام‌های آسمانی هشتم (اهل سنت) چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود PDF کتاب درسی تفکر و سبک زندگی هشتم

دانلود PDF کتاب درسی تفکر و سبک زندگی (ویژه دختران) هشتم

کتاب تفکر و سبک زندگی یکی از کتاب‌های درسی پایه هشتم متوسطه است. در این کتاب درباره آداب و مهارت‌های زندگی صحبت شده است. مهارت‌های زندگی موفق و مهارت افزایش عزت نفس از جمله مطالب این کتاب درسی است. 

برای دانلود PDF کتاب درسی تفکر و سبک زندگی هشتم (ویژه دختران) چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود PDF کتاب درسی تفکر و سبک زندگی هشتم (ویژه پسران)

دانلود PDF کتاب درسی تفکر و سبک زندگی (ویژه پسران) هشتم

کتاب تفکر و سبک زندگی یکی از کتاب‌های درسی پایه هشتم متوسطه است. این کتاب مطالبی را درباره آداب و مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان آموزش داده است. مهارت‌های زندگی موفق و مهارت افزایش عزت نفس از جمله مطالب این کتاب درسی است. 

برای دانلود PDF کتاب درسی تفکر و سبک زندگی هشتم (ویژه پسران) چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود PDF کتاب درسی کار و فناوری هشتم

دانلود PDF کتاب درسی کار و فناوری هشتم

یکی از کتاب‌های درسی پایه هشتم، کتاب کار و فناوری است. در این کتاب درباره چند تا از مشاغل و صنعت‌های مهم صحبت شده است. کار با فلز، امور اداری و مالی و صنایع دستی از جمله درس‌های این کتاب است. 

برای دانلود PDF کتاب درسی کار و فناوری هشتم چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود PDF کتاب درسی تعلیمات ادیان الهی و اخلاق

دانلود PDF کتاب درسی تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (ویژه اقلیت‌های دینی) هشتم

بر اساس تنوع ادیان و مذاهب در کشور، کتاب درسی تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (ویژه اقلیت‌های دینی) به عنوان یکی از کتاب‌های درسی پایه هشتم چاپ و توزیع شده است. این کتاب به اقلیت‌های دینی اختصاص دارد و شامل مباحث دینی است. 

برای دانلود PDF کتاب درسی تعلیمات ادیان الهی و اخلاق هشتم چاپ 1402-1403 تنها کافیست به روی لینک زیر کلیک کنید

همچنین شما می‌توانید در مجله آموزشی پرش به دانلود PDF کتاب های درسی نهم متوسطه اول نیز بپردازید

در این پایه کتاب‌های قرآن، فارسی، نگارش، مطالعات اجتماعی، هدیه‌های آسمان، فرهنگ و هنر، عربی، انگلیسی، تفکر و سبک زندگی، ریاضی و علوم آموزش داده می‌شود.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد