دانلود نمونه سوال اول دبستان

دانلود نمونه سوال اول دبستان

کلاس اول دبستان یکی از مهم‌ترین پایه‌های تحصیلی است. اکثر دانش‌آموزان پایه اول برای شرکت در امتحانات پایان سال استرس زیادی دارند و دلیل عمده این موضوع نداشتن تجربه شرکت در امتحان است. حل نمونه سوال امتحانی اول دبستان می‌تواند باعث کنترل استرس دانش‌آموزان شود.

برای دسترسی به نمونه سوالات امتحانی اول دبستان با ما در ادامه همراه باشید.

ممکنه شما هم مانند هر والدین دیگری برای امتحانات فرزند اول دبستان خود نگران باشید. ما برای اینکه کمی از حجم نگرانی‌های شما را کم کرده باشیم، تعدادی نمونه سوال امتحانی برای پایه اول ابتدایی برای فرزندتان آماده کرده‌ایم که با حل آن‌ها کودک شما می‌تواند با آمادگی کامل سر جلسه آزمون حاضر شود.

همچنین شما می‌توانید با تهیه بسته معلم خصوصی اول دبستان که شامل تدریس ویدئویی و کتاب آموزشی کمک درسی است، به فرزندتان کمک کنید تا نمرات خوبی در اولین پایه تحصیلی خود کسب کند.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

نمونه سوال اول دبستان

حل نمونه سوال امتحانی اول دبستان به دانش‌آموزان این فرصت را می‌دهد که مطالب و نکات مهم کتاب را بهتر درک کنند و با تحلیل سوالات امتحانی نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند.

پیشنهاد ما به دانش‌آموزان استفاده از نمونه سوالات در تمام طول سال است؛ نه صرفا در شب‌های امتحان، زیرا دانش‌آموزان با حل و بررسی سوالات در طول سال تحصیلی درک بهتری از مطالب درسی خود پیدا می‌کنند و به راحتی می‌توانند مشکلات درسی خود را برطرف کنند.

برای دسترسی به نمونه سوال امتحانی اول دبستان با ما در ادامه همراه باشید.

علاوه بر دانلود نمونه سوالات این پایه، شما می‌توانید کتاب های درسی اول دبستان را نیز در مجله آموزشی پرش دانلود کنید. داشتن فایل pdf کتاب های درسی اول دبستان به فرزند شما در پیش‌خوانی دروس کمک کرده و همچنین این فرصت را برای او فراهم می‌کند که در هر مکان و هر زمان به کتاب‌های درسی این پایه، دسترسی داشته باشد.

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

دانلود نمونه سوال امتحانی فارسی اول دبستان

کتاب فارسی سال اول یکی از مهم‌ترین دروس این پایه محسوب می‌شود. زمانی که دانش‌آموزان توانایی خواندن و نوشتن را به درستی درک کنند در پایه‌های بالا‌تر درک بهتری در سایر مسائل پیدا می‌کنند.

حل نمونه سوال امتحانی کلاس اول دبستان به دانش‌آموزان کمک می‌کند که نقاط ضعف و قوت خود بشناسند و با حل و بررسی سوال‌ها پرتکرار آمادگی بیشتری در امتحانات پیدا کنند.

کتاب فارسی اول دبستان از سه بخش اصلی تشکیل شده است.

  • بخش اول : آموزش نگاره‌ها
  • بخش دوم: آموزش نشانه‌ها (1)
  • بخش سوم:آموزش نشانه (2)

از تمام قسمت‌های این کتاب به صورت کامل سوال امتحانی طرح شده است.

برای دانلود سوالات فارسی کلاس اول کافی است در لینک زیر کلیک کنید.

در ادامه این بخش نیز برای شما یک نمونه ویدیو از بسته‌های معلم خصوصی پرش، جهت تحلیل سوالات امتحانی فارسی اول دبستان و آموزش این درس به طور عملی، قرار داده ایم.
 

نمونه ویدیو تحلیل سوالات امتحانی فارسی اول

شما می‌توانید پس از مشاهده این ویدیو برای استفاده از بسته‌های معلم خصوصی اول دبستان که به ارتقاء معدل درسی شما و یادگیری بهتر درس فارسی کمک بسیار زیادی می‌کند، شماره تماس خود را داخل بخش “ارتباط با مشاورین پرش” وارد کنید تا بتوانید از تخفیف ویژه بسته‌های معلم خصوصی پرش ویژه کلاس اول، بهره‌مند شوید.

نکات طلایی برای مطالعه درس فارسی اول دبستان

کتاب فارسی یکی از دروس هدف سال اول دبستان است. یادگیری این درس در روند تحصیلی دانش‌آموزان تاثیر زیادی دارد. در اینجا به بررسی نکات طلایی مطالعه درس فارسی می‌پردازیم.

نکات طلایی برای مطالعه فارسی اول دبستان

  • برای علاقه‌مندی بچه‌ها به درس فارسی، آموزش این درس باید از طریق شعر و داستان‌های جذاب صورت بگیرد.
  • یکی دیگر از نکات مهم برای مطالعه این درس این است که معمولا دانش‌آموزان پایه اول برای یادگیری بهتر مطالب نیاز به تکرار و تمرین بیشتری دارند؛ از این‌رو توصیه می‌کنیم در درس فارسی تکرار و تمرین بیشتری انجام شود.
  • تکرار حروف الفبا برای دانش‌آموزان باعث یادگیری بهتر‌شان می‌شود. بهتر است به صورت روزانه حروف الفبا در قالب یک شعر برای دانش‌آموزان تکرار شود که شناخت کاملی نسبت به حروف پیدا کنند.
  • در سال اول برای تقویت پایه تحصیلی، دانش‌آموزان باید زمان بیشتری را صرف نوشتن املا کنند. زیرا املا نوشتن باعث یادگیری بهتر ترکیب کلمات می‌شود.

آموزش ریاضی اول دبستان با ویدیوهای پرش

شما می‌توانید ریاضی اول دبستان را با ویدیوهای آموزشی پرش، به طور کامل و به صورت عملی بیاموزید. در این قسمت برای شما یک نمونه ویدیو از بسته‌های معلم خصوصی پرش، جهت تحلیل سوالات امتحانی ریاضی اول دبستان و آموزش این درس به طور عملی، قرار داده ایم.

نمونه ویدیو تحلیل سوالات امتحانی ریاضی اول

شما می‌توانید پس از مشاهده این ویدیو برای استفاده از بسته‌های معلم خصوصی اول دبستان که به ارتقاء معدل درسی شما و یادگیری بهتر درس ریاضی کمک بسیار زیادی می‌کند، شماره تماس خود را داخل بخش “ارتباط با مشاورین پرش” وارد کنید تا بتوانید از تخفیف ویژه بسته‌های معلم خصوصی پرش ویژه کلاس اول، بهره‌مند شوید.

برای حل نمونه سولات امتحانی اول دبستان باید به نکات زیر توجه کنید:

  1. حل نمونه سوالات را فقط به شب‌های امتحان اختصاص ندید؛ بلکه در طول سال تحصیلی بعد از مطالعه هر درس سوالات مختلفی را کار کنید.
  2. بهتر است که انواع سوال را حل کنید. سوالات صحیح‌ و‌ غلط و سوالات جای‌ خالی را زیاد حل کنید تا در امتحان آمادگی بیشتری داشته باشید.برای حل نمونه سوالات امتحانی به نکات زیر توجه کنین
حس رضایت والدین و دانش‌آموزان با حل کردن نمونه سوالات امتحانی اول دبستان

حل نمونه سوالات امتحانی باعث می‌شود دانش‌آموزان در جلسه امتحان با همه تیپ سوالات امتحانی از قبل آشنا شده باشند و این موضوع باعث تسلط بیشتر دانش‌آموزان در امتحان می‌شود.

حل و بررسی سوالات به دانش‌آموزان کمک می‌کند که نقاط ضعف خود را در مباحث درسی پیدا کنند و با برطرف کردن اشکالات خود نمرات‌شان را بالا ببرند.

پیشنهاد می‌کنیم در تمام طول ترم، بررسی سوالات را انجام دهید.

یکی از مهم‌ترین دلایل برای حل نمونه سوالات ایجاد آمادگی برای پاسخگویی به سوالات در امتحان است.

بله، تمامی سوالات دارای پاسخ تشریحی هستند.

بله در این ویدیوها تمامی مباحث به صورت عملی با روش‌های نوین آموزش، تدریس می‌شود.

در همین صفحه می‌توانید فایل‌های پی دی اف را دانلود کنید.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد