دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم تجربی

دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم تجربی

کتاب‌های درسی، از مهم‌ترین منابع یادگیری دانش‌آموزان است؛ دانش‌آموزان توی هر پایه تحصیلی که هستن، برای درک مفهومی مطالب درسی، باید توی قدم اول به کتاب‌های درسی خودشون مراجعه کنن. بدون شک، خیلی از دانش‌آموزان در مواقعی، به کتاب‌های درسی خودشون دسترسی ندارن؛ عدم دسترسی به کتاب‌های درسی و نیاز به مطالعه مطالب آموزشی، دانش‌آموزان رو با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌کنه.

دانش‌آموزان برای رفع این مشکل، می‌تونن از pdf کتاب‌های درسی پایه تحصیلی مورد نظر خودشون استفاده کنن. با دانلود pdf کتاب‌های درسی یازدهم تجربی (چاپ خرداد 1402-1403)، دانش‌آموزان می‌تونن توی هر مکان و بدون محدودیت‌های زمانی به مطالب کتاب‌های درسی خودشون دسترسی داشته باشن؛ همچنین دانش‌آموزان رشته ریاضی می‌تونن به دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم ریاضی بدون هیچ گونه محدودیت دسترسی داشته باشن.

دانش‌آموزان می‌تونن قبل از شروع سال تحصیلی جدید، برای پیش‌خونی دروس مورد نظر خودشون، pdf کتاب‌های درسی پایه تحصیلی خودشون رو دانلود کرده و به درس خوندن بپردازن. ما توی این صفحه، برای سهولت کار شما عزیزان فایل کتاب‌های درسی پایه تحصیلی یازدهم تجربی(چاپ 1402 – 1403) رو قرار دادیم.

همچنین شما می‌تونین برای مشاهده فیلم‌های آموزشی تمام دروس پایه یازدهم تجربی، از محصولات و خدمات ویژه یازدهم تجربی پرش دیدن کرده و محصول مناسب خودتون رو انتخاب کنین. برای اطلاعات بیشتر می‌تونین شماره تماس خودتون رو وارد بخش ارتباط با مشاورین پرش کنین.

بهتره که برای شروع پرقدرت سال تحصیلی یازدهم، تمام درس‌های این پایه رو به طور کامل پیش‌خونی کنین تا به مباحث درسی که در پیش دارین واقف و آگاه باشین. با این کار موقع تدریس کتاب‌ها، مطالب برای شما تازگی ندارن و خیلی زود اونا رو یاد می‌گیرین. برای دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم تجربی در ادامه مطلب همراه ما باشین.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :
دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1
دانلود PDF کتاب درسی زیست‌شناسی یازدهم تجربی

دانلود PDF کتاب درسی زیست‌شناسی یازدهم تجربی؛ دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم تجربی

دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم تجربی، موضوعی که ما توی این قسمت به صورت کامل بررسی می‌کنیم. هر دانش‌آموزی که توی رشته تجربی تحصیل می‌کنه می‌دونه که تسلط بر کتاب زیست‌شناسی از اهم واجباته. با دانلود نسخه PDF زیست‌شناسی یازدهم هر زمان که خواستین به نکات کتاب دسترسی خواهید داشت.

بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم با دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم تجربی و درس زیست‌شناسی بدون محدودیت محتوای مطالب آموزشی رو مطالعه کنین.

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود فایل PDF کتاب زیست‌شناسی یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین. 

نمونه تدریس زیست‌شناسی یازدهم تجربی پرش

البته مطالعه کتاب برای تسلط بر صفر تا صد مطالب کافی نیست. بلکه باید از یک منبع آموزشی کامل مثل فیلم‌های پرش برای رسیدن به درصد 100 استفاده کنین. برای اطمینان از کیفیت به نمونه تدریس نگاهی بیندازین. 

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی زیست‌شناسی یازدهم تجربی پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی فیزیک یازدهم تجربی

دانلود PDF کتاب درسی فیزیک یازدهم تجربی؛ دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم تجربی

کتاب فیزیک یازدهم تجربی به مباحثی مثل جریان الکتریسیته، الکتریسیته ساکن و مغناطیس می‌پردازه.‌ برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود فایل PDF کتاب فیزیک یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین. 

نمونه تدریس فیزیک یازدهم تجربی

مطالعه فیزیک ممکنه سخت باشه. به همین دلیل نیاز به منابع آموزشی احساس میشه. فیلم‌های آموزشی پرش در کنار شماست تا با پوشش کتاب درسی صفر تا صد فیزیک رو در اختیار شما قرار بده. برای اطمینان از کیفیت به نمونه تدریس نگاهی بیندازین.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی فیزیک یازدهم تجربی پرش کلیک کنین. 

دانلود کتاب های درسی پایه یازدهم ریاضی

دانلود PDF کتاب درسی شیمی یازدهم تجربی

کتاب شیمی یازدهم در سه فصل با عنوان‌های قدر هدایای زمینی رو بدونیم، در پی غذای سالم و پوشاک نیازی پایان‌ناپذیر تشکیل شده است که نکات زیادی رو در بر می‌گیرن. 

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود فایل PDF کتاب فیزیک یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین. 

نمونه تدریس شیمی یازدهم تجربی 

شیمی از دروس مهمیه که نمره اون توی آزمون‌ها و کنکور اهمیت زیادی داره. اما مطالعه کتاب درسی کافی نیست. اینجاست که ویدیوهای آموزشی پرش به کمک شما میان و تمام نکات لازم برای قبولی توی امتحانات و آزمون‌های تستی رو در اختیارتون قرار میدن.‌ برای اطمینان از کیفیت به نمونه تدریس نگاهی بیندازین.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی شیمی یازدهم تجربی پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی فارسی یازدهم

دانلود PDF کتاب درسی فارسی یازدهم تجربی

كتاب درسی فارسی یازدهم از هشت فصل با عنوان‌هاي ادبيات تعليمـي، ادبیـات سـفر و زندگـی، ادبيات غنايـي، ادبيات پايـداري، ادبيات انقلاب اسلامي، ادبيات حماسـي، ادبيات داسـتاني و ادبيات جهان، تشـكيل شده است. 

دانش‌آموزان با دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم تجربی و درس فارسی می‌تونن مطالب این کتاب رو مطالعه کنن.

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود فایل PDF کتاب فارسی یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین. 

نمونه تدریس فارسی یازدهم تجربی پرش

فارسی از جمله درس‌های رتبه‌ساز است که اهمیت زیادی برای دانش‌آموزان کنکوری داره. کتاب درسی برای یادگیری همه نکات کافی نیست اما به لطف وجود فیلم‌های آموزشی فارسی پرش، صفر تا صد مطالب مهم رو یاد می‌گیرین. برای اطمینان از کیفیت به نمونه تدریس نگاهی بیندازین.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی فارسی یازدهم تجربی پرش کلیک کنین. 

دانلود PDF کتاب درسی زبان یازدهم

دانلود PDF کتاب درسی زبان انگلیسی یازدهم تجربی

زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین دروسیه که نه تنها برای آزمون و امتحان، بلکه برای زندگی روزمره هم به دردتون می‌خوره. 

شما با دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم تجربی و درس زبان می‌تونین به راحتی محتوای مطالب درسی مورد نظرخودتون رو مطالعه کنین.

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود فایل PDF کتاب زبان انگلیسی یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

نمونه تدریس زبان انگلیسی یازدهم تجربی پرش

زبان انگلیسی با توجه به گستردگی خیلی زیاد و نکات مهم، نیاز به تکرار و تمرین روزانه داره. استفاده از ویدیوهای آموزشی پرش هم خالی از لطف نیست و تمامی نیازهای شما برای یادگیری زبان انگلیسی رو پوشش میده. برای اطمینان از کیفیت به نمونه تدریس نگاهی بیندازین.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی زبان انگلیسی یازدهم تجربی پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی عربی یازدهم ریاضی

دانلود PDF کتاب درسی عربی یازدهم تجربی

هر ساله علاوه بر نسخه چاپی کتاب درسی عربی یازدهم، پی دی اف کتاب نیز منتشر میشه که دانش‌آموزان علاوه بر کتاب، به نسخه الکترونیکی نیز دسترسی داشته باشن و قبل از پخش کتاب چاپی، با مباحث کتاب درسی آشنایی پیدا می‌کنن.

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود PDF کتاب عربی یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

نمونه تدریس عربی یازدهم تجربی

البته برای یادگیری هرچه بیشتر مطالب کتاب درسی عربی یازدهم، به منابع کمک آموزشی هم نیاز خواهید داشت. فیلم‌های آموزشی عربی یازدهم پرش تمام نیاز دانش‌آموزان رو برطرف کرده تا در همه آزمون‌های تستی و تشریحی به خوبی بدرخشن. برای اطمینان از کیفیت به نمونه تدریس نگاهی بیندازین.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی عربی یازدهم تجربی پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی ریاضی یازدهم تجربی

دانلود PDF کتاب درسی ریاضی یازدهم تجربی

هر ساله علاوه بر نسخه چاپی کتاب درسی ریاضی یازدهم، پی‌دی‌اف کتاب هم منتشر میشه که دانش‌آموزان علاوه بر کتاب، به نسخه الکترونیکی نیز دسترسی داشته باشن و قبل از پخش کتاب چاپی، با مباحث کتاب درسی آشنایی پیدا می‌کنن. 

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود PDF کتاب ریاضی یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی نگارش یازدهم

دانلود PDF کتاب درسی نگارش یازدهم تجربی

در جهان امروز، نوشتن يكي از مهارت‌هاي بهتر زيستن است. کتاب نگارش پایه یازدهم سعی می‌کنه تا با ارائه نکات ویژه مهارت نوشتن رو توی دانش‌آموزان تقویت کنه. 

دانش‌آموزان با دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم تجربی و درس نگارش، می‌تونن مطالب این درس رو مطالعه کنن.

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود PDF کتاب نگارش یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی هنر یازدهم

دانلود PDF کتاب درسی هنر یازدهم تجربی

کتاب‌های هنر تلاش داره که ضمن آشنایی علمی، با رشته‌های هنری مختلف، زمینه‌های فراهم کنه تا به زیبایی‌های پیرامون بیشتر توجه کنیم. این کتاب مختص به تمامی رشته‌هاست. 

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود PDF کتاب هنر یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی آزمایشگاه علوم تجربی یازدهم ریاضی

دانلود PDF کتاب درسی آزمایشگاه علوم تجربی یازدهم

آزمایش‌های علوم تجربی در دوره دوم متوسطه به منظور توسعه مهارت‌های اساسی مثل اندازه‌گیری، کارکردن با بعضی از ابزارها، تجهیزات و مـواد شیمیایی، کارکردن با میکروسکوپ و آماده کردن تیغه‌ها، مشاهده درست، جمع‌آوری داده‌ها و ارائه آن در قالب و چارچوبی مناسب، انجام میشه. 

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود PDF کتاب آزمایشگاه علوم تجربی یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین. 

دانلود PDF کتاب درسی دین و زندگی یازدهم

دانلود PDF کتاب درسی دین و زندگی یازدهم تجربی

کتاب دین و زندگی یازدهم از دوازده درس تشکیل شده که هر یک از اون‌ها به موضوعات مختلفی مثل مسئولیت پیامبران و هدایت الهی می‌پردازه که یادگیری اون برای دانش‌آموزان یازدهمی لازمه.

دانش‌‌آموزان با دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم تجربی و درس دینی، می‌تونن بدون محدودیت مطالب درسی رو مطالعه کنن.

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود PDF کتاب دین و زندگی یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین. 

دانلود PDF کتاب درسی ضمیمه دین و زندگی یازدهم

دانلود PDF کتاب درسی ضمیمه دین و زندگی یازدهم تجربی

کتاب دین و زندگی پایه یازدهم در دو نسخه منتشر شده است که یک نسخه از اون مختص دانش‌آموزان اهل سنته.

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود PDF کتاب ضمیمه دین و زندگی یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین. 

دانلود PDF کتاب درسی انسان و محیط زیست یازدهم

دانلود PDF کتاب درسی انسان و محیط زیست یازدهم تجربی

انسان و محیط زیست یکی از درس‌های نوپا و مشترک بین تمام پایه‌های یازدهم است که باعث افزایش شناخت ما از محیط زیست و جهان پیرامونمون میشه.  

دانش‌آموزان با دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم تجربی و درس محیط زیست، می‌تونن مطالب این درس رو مطالعه کنن.

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود PDF کتاب انسان و محیط زیست یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین. 

دانلود PDF کتاب کار زبان یازدهم

دانلود PDF کتاب کار زبان یازدهم تجربی

کتاب کار انگلیسی یازدهم مکمل کتاب انگلیسی دوازدهم تجربی است و باعث میشه دانش‌آموزان پایه یازدهم زبان انگلیسی رو بهتر یاد بگیرن. استفاده از این کتاب باعث تثبیت آموخته‌های دانش‌آموزان میشه.

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود PDF کتاب کار زبان انگلیسی یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین. 

دانلود PDF کتاب درسی زمین‌شناسی یازدهم ریاضی

دانلود PDF کتاب درسی زمین شناسی یازدهم

زمین شناسی از دروس مشترک بین رشته‌های تجربی و ریاضیه که یادگیری اون برای تمامی دانش‌آموزان یازدهم لازمه و به درد کنکور هم می‌خوره.

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود PDF کتاب درسی زمین شناسی یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب تعلیمات ادیان الهی و اخلاق یازدهم

دانلود PDF کتاب تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (ویژه اقلیت‌های دینی) یازدهم تجربی

کتاب درسی تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (ویژه اقلیت‌های دینی) به منظور آموزش مفاهیم دینی به دانش‌آموزان اقلیت‌های دینی کشور، منتشر شده و توی برنامه درسی دانش‌آموزان پایه یازدهم قرار گرفته است. 

برای آشنایی بیشتر با مباحث درسی و دانلود PDF کتاب تعلیمات ادیان الهی و اخلاق یازدهم تجربی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین. 

همچنین شما می‌تونین توی مجله آموزشی پرش به دانلود PDF کتاب های درسی دوازدهم تجربی نیز بپردازین.

زیست‌شناسی، فیزیک، شیمی، فارسی، زبان انگلیسی، عربی، ریاضی، نگارش، هنر، دین و زندگی، آزمایشگاه، انسان و محیط زیست و زمین‌شناسی، کتاب‌ های یازدهم تجربی هستن.

تهیه فایل PDF کتاب‌های درسی برای مواقعی که به کتاب چاپی دسترسی ندارین مثل تعطیلات تابستان و یا سفر خیلی کاربردیه و همه جا و هر زمان می‌تونین بهشون دسترسی داشته باشین.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم تجربی»

    1. آواتار نگار ناظم الشعرا
      نگار ناظم الشعرا

      سلام رامین جان تمام کتابا چاپ جدید 1402-1403 هست. بله جدیدترین نسخه کتاب های درسی هستن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد