زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از جمله موضوعاتیه که دانش‌آموزانی که علاقه‌مند شرکت در آزمون هستن باید اطلاع دقیقی از شرایط اون داشته باشن.

هر سال زمان برگزاری آزمون توسط سایت سازمان ملی استعداد‌های درخشان(سمپاد) اعلام میشه؛ دانش‌آموزانی که قصد شرکت در تیزهوشان رو دارن، باید در تاریخ اعلام شده در آزمون ثبت‌نام کنن.

مدارس تیزهوشان، از جمله مدارس برتر سطح کشوره؛ که دانش‌آموزان با ورود به این مدارس می‌تونن آینده تحصیلی خودشون رو تضمین کنن. با توجه به امکانات این مدارس، خیلی از والدین تمایل دارن که فرزند‌شون در این مدارس تحصیل خودشون رو ادامه بدن.

ما در این مقاله، زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم رو بررسی می‌کنیم. برای اطلاع دقیق از این موضوع پیشنهاد می‌کنیم تا ادامه مطلب همراه ما باشین.

آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم در روز پنجشنبه مورخ 1 تیرماه 1403 برگزار میشه. در این آزمون هوش تحلیلی، سرعت و دقت داوطلبان، سنجش میشه.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

دانش‌آموزان برای ورود به مدارس برتر با سدی به اسم آزمون تیزهوشان روبه‌رو هستن. آزمونی که معیار مناسبی برای قبولی و تحصیل دانش‌آموزان در این مدارسه. زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از جمله موضوعاتیه که بهتره دانش‌آموزان و والدین اطلاع دقیقی از اون داشته باشن.

سبک سوالات تیزهوشان ششم، هوش محورن و دانش‌آموزان باید با توجه به این نوع سوالات، برنامه خودشون رو مشخص کنن. در سال‌های اخیر، زمان برگزاری آزمون تیزهوشان تا حدودی متغیره؛ اما، معمولا این آزمون در اواخر خرداد ماه برگزار میشه.

دانش‌آموزانی که به هر دلیلی نتونن در جلسه آزمون شرکت کنن، شانس تحصیل در مدارس تیزهوشان رو از دست میدن.

زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان ششم

طبق آخرین اطلاعیه مرکز ملی استعداد‌های درخشان، آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در یکم تیرماه روز پنجشنبه برگزار میشه. دانش‌آموزان باید قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه آزمون رو دریافت کنن. برای دریافت کارت ورود به جلسه، دانش‌آموزان باید با مراجعه به سایت ” my.medu.ir ” کارت خودشون رو برای ورود به تیزهوشان دریافت کنن. در ادامه شرایط دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان رو بررسی می‌کنیم.

شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان

آزمون تیزهوشان که در دو پایه ششم و نهم برگزار میشه، برای دانش‌آموزانی که قصد دارن در مدارس برتر ادامه تحصیل بدن، اهمیت بالایی داره. اما برای ثبت نام در این آزمون شرایط و قوانینی هست که مهمن.

این شرایط در دفترچه ثبت نام در این آزمون، هر ساله منتشر میشه و شامل اطلاعاتی مثل تاریخ نام نویسی، شرایط، مدارک مورد نیاز، زمان برگزاری آزمون و نکات مربوط به اونه. البته مکان دقیق برگزاری آزمون موقع انتشار کارت ورود به جلسه آزمون، به اطلاع شما می‌رسه.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان معیاری برای تایید هویت شرکت‌کنندگان آزمونه. دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون باید کارت ورود به جلسه رو همراه خودشون داشته باشن. کارت ورود به آزمون، شامل اطلاعاتی مثل نام، نام خانوادگی و مشخصات فردی داوطلبه. این کارت مجوز ورود به آزمون تیزهوشانه.

داوطلبان بعد از نام‌نویسی کامل و پرداخت هزینه ثبت نام می‌تونن کارت ورود به جلسه آزمون رو دریافت کنن.

آشنایی با منابع و سوالات آزمون تیزهوشان

همونطور که قبل‌تر گفتیم سوالات آزمون تیزهوشان، هوش محور هستن. دانش‌آموزان برای قبولی در آزمون تیزهوشان باید دروسی مثل استعداد تحلیلی کلامی و غیر کلامی رو مطالعه کنن؛ به عبارتی، دانش‌آموزان برای قبولی در آزمون باید مطالبی فراتر از مباحث کتاب رو مطالعه کنن.

آشنایی با منابع و سوالات آزمون تیزهوشان

متاسفانه خیلی از والدین اطلاع دقیقی از منابع آزمون ندارن و همین موضوع باعث میشه که برخلاف شرایط تحصیلی خوبی که فرزند‌شون داره نتونه در آزمون قبول بشه. اطلاع کامل از منابع آزمون، این امکان رو به دانش‌آموزان میده که بتونن با تمرکز و دقت بهتری درس بخونن و با مدیریت درست‌تری برای شرکت در آزمون آماده بشن.

یکی از خدمات گروه آموزشی پرش، ارائه دادن محصولات تخصصی تیزهوشانه. دانش‌آموزان با دریافت این منابع می‌تونن با سبک سوالات آزمون تیزهوشان به درستی آشنا بشن.

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

تستی بودن سوالات آزمون تیزهوشان یکی دیگه از نکاتیه که بهتره دانش‌آموزان به اون توجه ویژه‌ای داشته باشن. سوالات تیزهوشان، تستی هستن و متاسفانه اکثر دانش‌آموزان با روش‌ها و نکات تست‌زنی آشنایی ندارن.

تسلط در تست‌زنی از جمله راه‌های موفقیت دانش‌آموزان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتمه. دانش‌آموزانی که از بسته‌های تیزهوشان ششم پرش استفاده می‌کنن، این امکان رو دارن که در کنار یادگیری مطالب درسی، بتونن با تکنیک‌ها و روش‌های تخصصی تست‌زنی هم آشنا بشن.

سوالات آزمون تیزهوشان

سوالاتی که در آزمون تیزهوشان طرح میشه هیچ کدوم از مباحث کتاب‌های درسی نیست و همه اون‌ها استعداد و هوش تحلیلی داوطلب رو هدف قرار میده. تمامی سوالات بر مبنی استعداد تحلیلیه و در جلسه آزمون دو دفترچه سوال استعداد تحلیلی به دانش‌آموز داده میشه.

سوالات مجموعا 120 تست 4 گزینه‌ای هستن و هر دفترچه شامل 60 سواله. دانش‌آموزان برای اینکه بتونن به سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به درستی پاسخ بدن باید منابع مناسبی از تست‌های مربوط به هوش، استعداد تحلیلی و خلاقیت رو مطالعه و تحلیل کرده باشن.

موسسه آموزشی پرش برای این دسته از دانش‌آموزان منابع استعداد تحلیلی مناسبی با بالاترین استانداردهای آموزشی طراحی و ارائه کرده.

منابع تیزهوشان پایه ششم به هفتم پرش

منابع تیزهوشان پایه ششم به هفتم پرش

همونطور که در بالا گفتیم تهیه منابع مناسب قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اهمیت زیادی داره. منابعی که انتشارات پرش برای دانش آموزان پایه ششم که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان رو دارن طراحی کرده، علاوه بر اینکه اصلا ربطی به کتاب‌ها و مباحث درسی ندارن، دانش آموز رو از لحاظ هوش و استعداد به چالش می‌کشن.

منابع نامبرده شده در زیر، در صف بهترین منابع آزمون تیزهوشان ششم قرار دارن:

بسته معلم خصوصی فارسی ششم تیزهوشان

فارسی تیزهوشان

بسته معلم خصوصی علوم ششم تیزهوشان

بسته معلم خصوصی علوم ششم تیزهوشان

بسته معلم خصوصی استعداد تحلیلی غیرکلامی ششم تیزهوشان

بسته معلم خصوصی استعدادهای غیر کلامی ششم تیزهوشان

بسته معلم خصوصی استعداد تحلیلی کلامی ششم تیزهوشان

استعدادهای کلامی زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

ویژگی بارزی که استفاده از این بسته‌ها داره و با اون شناخته شده، تدریس ویدئویی است. این شکل از تدریس جایگزین خیلی خوب و به صرفه‌ای برای کلاس‌های خصوصی و حضوریه که نیاز به صرف وقت، انرژی و هزینه خیلی زیادی داره. بسته معلم خصوصی تیزهوشان ششم هم به صورت کامل و هم به صورت تک درس قابل تهیه است.

نکات مهم در قبولی آزمون تیزهوشان

تا اینجای مطلب با زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم آشنا شدین. در این قسمت نکات مهم قبولی در تیزهوشان ششم رو بررسی کردیم. والدین و دانش‌آموزان عزیز باید به این نکته مهم توجه کنن که سوالات آزمون به دو دسته تقسیم میشه؛ سوالاتی که بر مبنای استعداد تحصیلی هستن و سوالاتی که از استعداد تحلیلی طرح میشن.

بخش عمده‌ای از سوالات آزمون تیزهوشان ششم شامل استعداد‌های تحیلی هستن. این موضوع به این معنیه که سوالات تیزهوشان بیشتر جنبه هوشی داره. بسیاری از دانش‌آموزان با توجه به این موضوع، تصور می‌کنن که صرفا افراد تیزهوش می‌تونن در این رقابت شرکت کنن.

بدون شک این تفکر نادرست در بیشتر مواقع باعث ناامیدی و بی‌انگیزگی دانش‌آموزان میشه. بهتره به این نکته مهم توجه کنین که هوش به تنهایی عاملی برای موفقیت و قبولی در تیزهوشان نیست! عوامل مختلفی در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان تاثیرگذاره.

اکثر دانش‌آموزانی که موفق به قبولی در تیزهوشان میشن، اراده و پشتکار زیادی در این مسیر داشتن. استفاده از منابع درست و آشنایی با روش‌های تستی گامی مهم برای قبولی در تیزهوشانه.

همچنین برای اطلاع از «اعلام نتایج آزمون سمپاد» می‌تونین از مجله آموزشی پرش استفاده کنین.

جمع‌بندی زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم طبق اعلام مرکز ملی استعداد‌های درخشان در یکم تیرماه روز پنجشنبه است. دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به شرکت در آزمون هستن باید قبل از ورود به آزمون، کارت ورود به جلسه خودشون رو دریافت کنن. ما در این مقاله به طور کامل این موضوع رو بررسی کردیم.

دانش‌آموزانی که تمایل دارن در آزمون تیزهوشان ششم شرکت کنن باید در موعد مقرر در جلسه آزمون حاضر بشن. عدم حضور در جلسه آزمون به معنی انصراف از آزمونه. دانش‌آموزان بهتره به این نکته مهم توجه کنن که برای قبولی در تیزهوشان باید از منابع آموزشی مناسب استفاده کنن.

بسته‌های تیزهوشان پرش، یک منبع آموزشی تخصصیه که دانش‌آموزان با دریافت این بسته‌ها می‌تونن با سبک سوالات تیزهوشان آشنا بشن. برای دریافت بسته‌های تیزهوشان پرش کافیه شماره خودتون رو در کادر زیر وارد کنین تا همکاران بخش مشاوره خیلی زود با شما تماس بگیرن.

طبق اعلام سایت مرکز ملی استعداد‌های درخشان، تاریخ برگزاری آزمون یکم تیرماه روز پنجشنبه است.

دانش‌آموزان باید قبل از شرکت در جلسه، کارت ورود به آزمون رو تهیه کنن.

سوالات آزمون تیزهوشان هوش محوره و دانش‌آموزان باید این سبک سوالات رو به درستی مطالعه کنن.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد