دانلود کتاب‌های درسی چهارم دبستان

دانلود کتاب‌های درسی چهارم دبستان

کتاب‌های درسی، از مهم‌ترین منابع یادگیری دانش‌آموزانه؛ دانش‌آموزان در هر پایه تحصیلی که هستن، برای درک مفهومی مطالب درسی، باید در قدم اول، کتاب‌های درسی خودشون رو بخونن. بی شک، خیلی از دانش‌آموزان در مواقعی، به کتاب‌های درسی خودشون دسترسی ندارن؛ دسترسی نداشتن به کتاب‌های درسی و نیاز به مطالعه مطالب آموزشی، دانش‌آموزان رو با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌کنه.

دانش‌آموزان برای رفع این مشکل، می‌تونن از pdf کتاب‌های درسی پایه تحصیلی مورد نظر خودشون استفاده کنن. با دانلود pdf کتاب‌های درسی چهارم دبستان (چاپ خرداد 1402 – 1403)، دانش‌آموزان می‌تونن در هر مکان و بدون محدودیت‌های زمانی به مطالب کتاب‌های درسی خودشون دسترسی داشته باشن.

همچنین شما می‌تونین قبل از شروع سال تحصیلی جدید، برای پیش‌خوانی دروس مورد نظر خودتون، pdfکتاب‌های درسی پایه تحصیلی خودتون رو دانلود کرده و درس خوندن رو انجام بدین. ما در این صفحه، برای آسون شدن کار شما عزیزان فایل دانلود کتاب‌های درسی چهارم دبستان (چاپ 1402 – 1403) رو قرار دادیم.

همچنین شما می‌تونین برای مشاهده فیلم‌های آموزشی تمام دروس پایه چهارم دبستان از محصولات و خدمات ویژه چهارم پرش دیدن کرده و محصول مناسب خودتون رو انتخاب کنین. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌تونین شماره تماس خودتون رو وارد بخش ارتباط با مشاورین پرش کنین.

دانش‌آموزان در پایه چهارم تحصیلی با درس‌ها و مباحث سخت‌تر و پیچیده‌تر از سال قبل رو‌به‌رو میشن. پس چه بهتر که از قبل، کتاب‌های خودشون رو پیش خوانی کنن.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :
دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1
دانلود PDF کتاب درسی ریاضی چهارم

کتاب درسی ریاضی چهارم دبستان

کتاب ریاضی چهارم دبستان، از مهم‌ترین دروس مقطع دبستانه. دانش‌آموزان با دانلود کتاب‌های درسی چهارم دبستان، با موضوعات مختلفی آشنا میشن. برای آشنایی هر چه بیشتر با این درس و پیش‌خوانی اون، می‌تونین از نسخه الکترونیکی این کتاب استفاده کنین. 

برای دانلود PDF کتاب درسی ریاضی چهارم دبستان چاپ 1402-1403 فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین.

نمونه تدریس ریاضی چهارم پرش

فیلم زیر نمونه‌ای از تدریس ریاضی چهارم دبستان، توسط معلم خصوصی پرشه؛ برای موفقیت در پایه تحصیلی خودتون می‌تونین از بسته‌های معلم خصوصی پرش استفاده کنین.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی ریاضی چهارم پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی علوم چهارم

کتاب درسی علوم چهارم دبستان

کتاب علوم چهارم دبستان، یک مجموعه کامل برای یادگیری مطالب محیط اطرافه. در این مجموعه دانش‌آموزان تمامی مطالب رو به صورت دقیق و خط‌به‌خط یاد می‌گیرن.

برای آشنایی هر چه بیشتر با این درس و پیش‌خوانی اون، می‌تونین با دانلود کتاب‌های درسی چهارم دبستان، دسترسی کاملی به محتوای مطالب این کتاب داشته باشین.

برای دانلود PDF کتاب درسی علوم چهارم دبستان چاپ 1402-1403 فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین.

نمونه تدریس علوم چهارم پرش

فیلم زیر نمونه‌ای از تدریس علوم چهارم دبستان، توسط معلم خصوصی پرشه؛ برای موفقیت در پایه تحصیلی خودتون می‌تونین از بسته‌های معلم خصوصی پرش استفاده کنین.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی علوم چهارم پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی فارسی چهارم

کتاب درسی فارسی چهارم دبستان

کتاب فارسی چهارم دبستان، یک مجموعه کامل برای یادگیری مفهومی مطالب درس فارسیه. دانش‌آموزان با دانلود کتاب‌های درسی چهارم دبستان، می‌تونن مهارت‌های خوندن و نوشتن خودشون رو تقویت کنن. برای آشنایی هر چه بیشتر با این درس و پیش‌خوانی اون، می‌تونین از نسخه الکترونیکی این کتاب استفاده کنین. 

برای دانلود PDF کتاب درسی فارسی چهارم دبستان چاپ 1402-1403 فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین.

نمونه تدریس فارسی چهارم پرش

فیلم زیر نمونه‌ای از تدریس فارسی چهارم دبستان، توسط معلم خصوصی پرشه؛ برای موفقیت در پایه تحصیلی خودتون می‌تونین از بسته‌های معلم خصوصی پرش استفاده کنین.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی فارسی چهارم پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی اجتماعی چهارم

کتاب درسی اجتماعی چهارم دبستان

کتاب مطالعات اجتماعی چهارم دبستان، یک دوره آموزشی کامل برای یادگیری مفهومی خیلی از موضوعات اجتماعیه. دانش‌آموزان با مطالعه این دوره می‌تونن توانایی‌ها و مهارت‌های فکری خودشون رو افزایش بدن. برای آشنایی هر چه بیشتر با این درس و پیش‌خوانی اون، می‌تونین از نسخه الکترونیکی این کتاب استفاده کنین. 

برای دانلود PDF کتاب درسی مطالعات اجتماعی چهارم دبستان چاپ 1402-1403 فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین.

نمونه تدریس اجتماعی چهارم پرش

فیلم زیر نمونه‌ای از تدریس اجتماعی چهارم دبستان، توسط معلم خصوصی پرشه؛ برای موفقیت در پایه تحصیلی خودتون می‌تونین از بسته‌های معلم خصوصی پرش استفاده کنین.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی اجتماعی چهارم پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی قرآن چهارم

کتاب درسی قرآن چهارم دبستان

کتاب قرآن چهارم دبستان، یک مجموعه کامل برای درک مباحث قرآنیه. دانش‌آموزان با مطالعه این درس، می‌تونن با موضوعات مختلفی مثل روخوانی آیات و درک مفاهیم آیات قرآنی آشنا بشن. برای آشنایی هر چه بیشتر با این درس و پیش‌خوانی اون، می‌تونین از نسخه الکترونیکی این کتاب استفاده کنین. 

برای دانلود PDF کتاب درسی قرآن چهارم دبستان چاپ 1402-1403 فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی هدیه‌های آسمان چهارم

کتاب درسی هدیه‌های آسمان چهارم دبستان

کتاب هدیه‌های آسمان چهارم دبستان، یک مجموعه کامله که آموزش موضوعات مختلفی مثل آداب و اخلاق اسلامی رو انجام میده. برای آشنایی هر چه بیشتر با این درس و پیش‌خوانی اون، می‌تونین از نسخه الکترونیکی این کتاب استفاده کنین. 

برای دانلود PDF کتاب درسی هدیه‌های آسمان چهارم دبستان چاپ 1402-1403 فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی هدیه‌های آسمان (ویژه اقلیت‌های دینی)

کتاب درسی هدیه‌های آسمان (ویژه اقلیت‌های دینی) چهارم دبستان

Pdf کتاب هدیه‌های آسمانی (ویژه اقلیت‌های دینی)، یک مجموعه آموزشی مناسب برای یادگیری بهتر مطالب درسیه. برای آشنایی هر چه بیشتر با این درس و پیش‌خوانی اون، می‌تونین از نسخه الکترونیکی این کتاب استفاده کنین. 

برای دانلود PDF کتاب درسی هدیه‌های آسمانی چهارم (ویژه اقلیت‌های دینی) چاپ 1402-1403 فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی ضمیمه هدیه‌های آسمان

کتاب درسی ضمیمه هدیه‌های آسمان چهارم دبستان

کتاب هدیه‌های آسمانی (ویژه اهل سنت) یک دوره آموزشی کامل برای یادگیری مباحث حوزه دینیه. دانش‌آموزان با مطالعه این دوره می‌تونن با خیلی از مباحث دینی خودشون آشنا بشن. برای آشنایی هر چه بیشتر با این درس و پیش‌خوانی اون، می‌تونین از نسخه الکترونیکی این کتاب استفاده کنین. 

برای دانلود PDF کتاب درسی هدیه‌های آسمانی چهارم (ویژه اهل سنت) چاپ 1402-1403 فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی نگارش چهارم

کتاب درسی نگارش چهارم دبستان

کتاب نگارش فارسی چهارم، شامل آموزش خیلی از موضوعات اساسی فارسیه. برای آشنایی هر چه بیشتر با این درس و پیش‌خوانی اون، می‌تونین از نسخه الکترونیکی این کتاب استفاده کنین. 

برای دانلود PDF کتاب درسی نگارش فارسی چهارم دبستان چاپ 1402-1403 فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین.

چرا دانلود کتاب‌های درسی چهارم دبستان مهمه؟

همیشه قبل از اینکه سال تحصیلی جدید شروع و نسخه چاپی کتاب‌ها منتشر بشه فایل PDF اون‌ها منتشر میشه. خیلی از دانش‌آموزان دوست دارن که توی تعطیلات تابستون پیش‌خوانی کنن و خیلی‌های دیگه هم دوست دارن هر جا که میرن کتاب‌های درسی‌شون رو همراه خودشون داشته باشن. اما نمیشه نسخه چاپی کتاب‌ها رو همیشه و همه جا همراه داشت. خوبی فایل PDF اینه که می‌تونین همه کتاب‌های درسی چهارم رو توی گوشی‌تون داشته باشین و هر موقع که فرزندتون قصد مطالعه و رفع اشکال داشت، در صورت دسترسی نداشتن به کتاب، از اون استفاده کنین. 

همچنین شما می‌تونین در مجله آموزشی پرش، دانلود PDF کتاب های درسی پنجم دبستان رو انجام بدین.

در این پایه کتاب‌های قرآن، فارسی، نگارش، مطالعات اجتماعی، هدیه‌های آسمان، ریاضی و علوم آموزش داده میشه.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد