برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی

برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی

دانش‌آموزان سال یازدهم انسانی مثل دوازدهمی‌ها درگیر کنکور و حجم زیاد درس‌ها نیستن. اون‌ها در این پایه تحصیلی، زمان کافی برای رسیدگی به درس‌های مدرسه و در عین حال آماده شدن جهت شرکت در کنکور رو دارن. برای این کار باید یک زمانبندی دقیق داشته باشین که با کمک برنامه‌ریزی پایه یازدهم انسانی به اون می‌رسین.

استفاده از روش صحیح مطالعه، توجه به توانایی‌های فردی دانش‌آموز، استراحت کافی و … از نکاتیه که در برنامه‌ریزی یازدهم انسانی باید رعایت بشه. با ما همراه بشین تا اطلاعات زیادی درباره نحوه برنامه‌ریزی درسی برای پایه یازدهم انسانی کسب کنین.

برای آموزش برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشین. 😉

البته اگه درگیر روزمرگی‌هاتون هستین و فرصت نمی‌کنین تا این مقاله رو به طور کامل بخونین، پادکست زیر رو گوش کنین و همراه رادیو پادکست پرش باشین❤🎧🔊

اگه از پایه یازدهم درس خوندن رو جدی بگیرین، در مقایسه با تعداد زیادی از رقیبای خودتون یک سال جلوتر هستین. تقویت دروس پایه در دوران کنکور زمان زیادی رو از دانش‌آموزان به خودش اختصاص میده. این اتفاق در حالی رخ میده که شما می‌تونین با کمک برنامه‌ریزی پایه یازدهم انسانی از همین حالا دروس پایه رو بهتر بخونین و یاد بگیرین.

عادت کردن به برنامه‌ریزی یازدهم انسانی، کنار اومدن با شرایط فشرده سال دوازدهم رو برای شما راحت‌تر می‌کنه.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

آموزش برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی

درس خوندن در سال یازدهم خیلی مهم‌تر از سال‌های قبلیه؛ کتاب‌های درسی که در این پایه تحصیلی به شما تدریس می‌شن، جزئی از منابع کنکور انسانی هستن. پس مطالعه دقیق این کتاب‌ها و مرور اون‌ها بر طبق یک برنامه‌ریزی درسی هدفمند، علاوه بر رسیدن به معدل عالی شما رو به سمت موفقیت در کنکور هم هدایت می‌کنه.

از طرفی یکنواخت بودن درس‌ها باعث میشه که مطالعه منظم اون‌ها برای دانش‌آموزان کمی سخت بشه. ایجاد تنوع در مطالعه درس‌ها، زمانبندی و هدفمندی از مزایاییه که به سبب داشتن برنامه‌ریزی درسی در سال یازدهم انسانی به اون‌ها می‌رسین.

آموزش برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی

شما دیگه یک کنکوری هستین!

درسته که هنوز تا کنکور انسانی زمان زیادی دارین، اما اگه از همین امسال به فکر آمادگی برای این امتحان بزرگ باشین، احتمال موفقیتتون خیلی بیشتر از همیشه میشه. آموزش و تمرین روش‌های مختلف تست زدن، در شرایطی که زمان بیشتری در مقایسه با سال دوازدهم دارین، خیلی مفیدتر و موثرتره.

شما باید به زمان‌های طلایی خود‌تون توجه کنین و تفریح و مدیریت زمان رو توی برنامه خود‌تون قرار بدین. با رعایت این تعادل توی درس خوندن شما می‌تونین بهترین نتیجه رو توی پایه تحصیلی‌تون تجربه کنین.

از همین ابتدا جدی شروع کنین

یه پیشنهاد عالی برای شما داریم: برنامه‌ریزی تحصیلی یازدهم رشته انسانی رو از فصل تابستون و مباحث پایه شروع کنین. تابستون سال یازدهم بهترین زمان برای مرور و تقویت دروس پایه کنکوره که در سال دهم به شما تدریس شده.

چند ساعت درس خوندن در روزهای تعطیل تابستون برای شما اذیت‌کننده نیست، اما در آینده تحصیلی شما اثر فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. برای اطلاع از جزئیات مربوط به کنکور انسانی مثل ضرایب، زیرگروه‌ها، بودجه‌بندی و … پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌های زیر رو هم مطالعه کنین:

فرصت در سال دوازدهم کمه!

از حالا باید بدونین که سال دوازدهم رشته انسانی یکی از فشرده‌ترین پایه‌های تحصیلیه که به زودی با اون روبه‌رو می‌شین. فکر می‌کنین رتبه‌های برتر کنکور با سحر و جادو تونستن به بهترین نتیجه برسن؟ فکر تحصیل در دانشگاه‌های خوب ایران و رشته‌های پرطرفداری مثل حقوق و وکالت بین دانش‌آموزان رشته انسانی مشترکه؛ اما چه چیزی باعث میشه که تعداد محدودی بتونن این رویا رو به حقیقت تبدیل کنن؟

چیزی که باعث تفاوت بین دانش‌آموزان میشه نوع برنامه‌ریزی یازدهم انسانی، میزان تلاش و پشتکار متفاوت اون‌هاست. اکثر دانش‌آموزان موفق درس خوندن برای کنکور رو زودتر از دیگران شروع می‌کنن تا با خیال راحت بتونن به تست و تمرین‌های خود برسن.

فاکتورهای مهم در برنامه‌ریزی پایه یازدهم انسانی

فاکتورهای مهم برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی

برای طراحی یک برنامه‌ریزی صحیح باید از ویژگی‌های مختلف اون اطلاعاتی داشته باشین. هر شخص با توجه به توانایی‌های فردی که داره، ساعت مطالعه روزانه و بازدهی متفاوتی داره. نکاتی که باید برای تنظیم برنامه‌ریزی یازدهم انسانی رعایت بشه رو در ادامه با هم بررسی می‌کنیم:

شناخت نقاط ضعف و قوت

در برنامه روزانه‌ای که برای درس خوندن در سال یازدهم انسانی طراحی می‌کنین، باید ساعت مطالعه رو برای هر درس مشخص کنین. هر دانش‌آموز ممکنه در یادگیری تعدادی از دروس سریع‌تر و قوی‌تر باشه؛ اما از طرفی برای درس دیگه به زمان و تکرار بیشتری احتیاج داشته باشه.

برای مطالعه درس‌هایی که در اون‌ها ضعیف‌تر هستین باید زمان بیشتری صرف کنین؛ اما آیا درس‌هایی که در اون‌ها قوی‌تر هستین به تمرین و تکرار نیاز ندارن؟!

تکرار نکردن این درس‌ها به مرور زمان، باعث فراموشی اون‌ها میشه. پس لازمه که برای مطالعه تمام دروس برنامه داشته باشین و اون‌ها رو دست‌چین نکنین! برای تشخیص قوی یا ضعیف بودن در هر درس، می‌تونین میزان یادگیری در کلاس درس و نمراتی که در آزمون‌ها کسب می‌کنین رو با هم مقایسه کنین.

برنامه‌ریزی هفتگی رو فراموش نکنین

به‌عنوان یکی از دانش‌آموزان سال یازدهم انسانی، موظفین بر اساس برنامه هفتگی که مدرسه در اختیار شما قرار میده سر کلاس حاضر بشین. پس نیازهای درسی شما در روزهای مختلف هفته از پیش تعیین شده‌ست. بهترین کار اینه که برنامه‌ریزی پایه یازدهم انسانی رو همگام با برنامه هفتگی مدرسه تنظیم کنین؛ با این کار به راحتی از پس تمام تکالیف مدرسه، پرسش‌ها و آزمون‌ها برمیاین.

در برنامه‌ریزی درسی هفتگی‌تون روزهای پایانی هفته رو به شرکت در آزمون و تست زدن اختصاص بدین تا بتونین از سال یازدهم خودتونو برای کنکور هم آماده کنین.

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

ساعت مطالعه

برنامه‌ریزی تحصیلی یازدهم رشته انسانی زمانی دقیق و قابل‌اجراست که ساعت مطالعه برای هر درس رو مشخص کرده باشه. همون‌طور که کمی بالاتر گفتیم هر دانش‌آموز نیاز داره که برای مطالعه و تمرین بعضی از درس‌ها زمان بیشتری اختصاص بده. با توجه به این مسئله ساعت‌های مشخص شده رو در جدول یا دفتر برنامه‌ریزی یازدهم انسانی مکتوب کنین و زمان‌هایی برای استراحت هم در نظر داشته باشین.

توجه داشته باشین نباید ساعت مطالعه خودتون رو با دیگران مقایسه کنین؛ یعنی اگه دوست شما 5 ساعت در روز مطالعه درسی داره، دلیلی برای برتری اون نسبت به شمایی که 3 ساعت مطالعه روزانه دارین نیست! کیفیت مطالعه و سطح یادگیری افراد متفاوته و به همین دلیل هم مقایسه کردن دانش‌آموزان با همدیگه درست نیست.

تنوع درسی

برای پر کردن خونه‌های جدول برنامه‌ریزی پایه یازدهم انسانی به این نکته توجه کنین که بین درس‌های عمومی و اختصاصی تعادل برقرار کنین. در مطالعه روزانه‌تون درس‌های مختلفی رو جا بدین؛ یعنی مثلاً در روز شنبه سه تا کتاب درسی مطالعه کنین که دو مورد از اون‌ها اختصاصی هستن و سومی عمومی. حواس‌تون باشه که هیچ درسی رو حذف نکنین.

تستی یا تشریحی خوندن دروس

در سال یازدهم تاکید اکثر دبیرا روی درس خوندن به روش تشریحیه؛ چون کسب نمرات عالی در امتحانات نهایی از اهمیت زیادی برخورداره. اما بهتره که دانش‌آموزان در کنار تشریحی درس خوندن کمی هم به فکر تست زدن باشن. آمادگی برای کنکور رو از سال یازدهم شروع کنین تا خیالتون از بابت رسیدن به رشته مورد علاقه‌تون راحت باشه.

دروس یازدهم انسانی

دانش‌آموزان پایه یازدهم انسانی، 18 کتاب درسی رو در این سال تحصیلی آموزش می‌بینن. اگه شما هم جزو اون دسته از دانش‌آموزان درس‌خونی هستین که برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی رو از تابستون شروع می‎‌کنن و به فکر پیش‌خوانی دروس هستن، باید کتاب‌های درسی رو از قبل در اختیار داشته باشین.

همینطور ممکنه گاهی بنابر شرایط خاصی دسترسی به کتاب‌های درسی‌تون نداشته باشین، در هر دو صورت جای نگرانی نیست. شما می‌تونین با دانلود pdf کتاب های درسی یازدهم انسانی تمام کتاب‌ها رو در هر زمان و مکان، در اختیار داشته باشین.

این کتاب های درسی عبارتند از:

  1. هنر
  2. فارسی (2)
  3. نگارش (2)
  4. دین و زندگی (2)
  5. عربی، زبان قرآن (2)
  6. فیزیک (2)
  7. شیمی (2)
  8. هندسه (2)
  9. حسابان (1)
  10. آمار و احتمال
  11. آزمایشگاه علوم تجربی (2)
  12. تاریخ معاصر ایران
  13. تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (2) – ویژه اقلیت‌های دینی
  14. انگلیسی (2)
  15. کتاب کار انگلیسی (2)
  16. زمین شناسی
  17. ضمیمه دین و زندگی (2) – ویژه اهل سنت
  18. انسان و محیط زیست

احتمالاً می‌تونین حدس بزنین که همه این کتاب‌ها از منابع کنکور نیستن؛ اما به هر حال برای رسیدن به معدل خوب باید همه این درس‌ها به طور کامل مطالعه بشه. اگه دوست دارین از حالا تست زدن برای کنکور رو شروع کنین، حتماً به بودجه‌بندی کنکور انسانی توجه کنین؛ یادتون باشه که در برنامه‌ریزی کنکور برای مطالعه درس‌هایی که جزو منابع کنکور نیستن زمانی صرف نکنین.

برنامه‌ریزی برای دروس عمومی

مطالعه درس‌های عمومی مثل دین و زندگی و ادبیات فارسی به خاطر ماهیت حفظی که دارن، اکثراً به شب امتحان موکول می‌شن! در‌حالی‌که مطالعه کوتاه اما همراه با مرور مداوم این دروس باعث میشه که موندگاری بیشتری در ذهن دانش‌آموز داشته باشن.

به همین دلیل، در دوره آمادگی برای کنکور پیشنهاد میشه که مثلاً هر شب 20 تست از بخش آرایه‌های ادبی حل بشه؛ با این کار به مرور و قطره قطره، این مبحث پرحجم در حافظه دانش‌آموز ثبت میشه.

خیلی از دانش‌آموزان زمان مطالعه درس‌های عمومی رو فدای درس‌های اختصاصی می‌کنن! این کار کاملاً اشتباهه؛ چون باید تعادل درستی بین دروس اختصاصی و عمومی برقرار شده باشه. حتی در کنکور هم درسی مثل ادبیات با ضریب 4 روی رتبه و تراز داوطلب تاثیرگذاری زیادی به همراه داره.

یعنی اگه نتونین از پس تست زدن برای یکی از درس‌های تخصصی بربیاین، می‌تونین ضعفتون رو با تقویت درس‌های عمومی خنثی کنین. پس مطالعه دروس عمومی رشته انسانی رو در هیچ پایه‌ای از خاطر نبرین.

برنامه‌ریزی برای دروس تخصصی

درس‌های تخصصی به‌خاطر ضریب بالایی که توی کنکور دارن، ارزش زیادی هم دارن. هم یادگیری اون‌ها به صورت تشریحی اهمیت زیادی داره و هم تست زدن در این دروس باید تقویت بشه. بهترین کار اینه که در برنامه‌ریزی پایه یازدهم انسانی مطالعه، خلاصه‌نویسی و حاشیه‌نویسی برای این دروس انجام بشه.

در کنار این موارد به تست زدن هم توجه بشه اما نیازی به زیاده‌روی نیست؛ چون هنوز وارد پایه دوازدهم نشدین و برای تست زدن وقت دارین.

به طور کلی شما برای مطالعه دقیق درس‌های تخصصی به غیر از کتاب درسی به کتاب کمک آموزشی هم نیاز دارین. یک ویدیو آموزشی در کنار این کتاب‌ها تمام جزئیاتی که سرکلاس از اون‌ها جاموندین یا فرصت کافی برای پرسش از معلم رو نداشتین به شما توضیح میده.

بسته‌های معلم خصوصی یازدهم انسانی پرش دقیقاً همین مجموعه آموزشی رو برای شما مهیا کردن. اگه به آموزش همه دروس پایه یازدهم نیاز دارین می‌تونین از بسته کامل آموزشی یازدهم انسانی استفاده کنین. اما اگه فقط در یک یا دو درس ضعف دارین، بهتره که از بسته‌های تک درس استفاده کنین؛ مثلاً بسته آموزش ریاضی یازدهم انسانی یا بسته فلسفه یازدهم انسانی رو تهیه کنین.

راهنمای مطالعه دروس تخصصی رشته انسانی

راهنمای مطالعه دروس تخصصی رشته انسانی

درس منطق

برای مطالعه مفید این درس باید سر کلاس هوشیارتر از همیشه باشین. سوالات تشریحی این درس رو به خوبی آموزش ببینین تا بعد به سراغ سوالات تستی برید. آموزش پایه درس منطق برای موفقیت در تست زدن اون اهمیت زیادی داره.

درس اقتصاد

فصل‌های مختلف این کتاب درسی شامل دو بخش مفاهیم و مسائل اقتصادی میشه؛ در بعضی از فصل‌ها هم هر دو نوع درس وجود داره. در چنین مواردی بهتره که ابتدا مفاهیم رو بخونین و بعد سراغ حل مسائل اقتصادی برید.

درس فلسفه

روزهای اول مدرسه حجم مباحث تدریسی فلسفه کمه و مطالعه اون زمان زیادی احتیاج نداره. برای یادگیری بهتر این درس، بد نیست که قبل از حضور در کلاس نیم نگاهی به کتاب بندازین. مرور کردن مداوم و مطالعه هر درس در همون روزی که تدریس شده، در تقویت درس فلسفه تاثیر زیادی داره.

درس روانشناسی

درس روانشناسی هم باید همون روزی که در مدرسه تدریس میشه، مطالعه بشه. این درس رو باید با تمرکز کامل بخونین؛ سعی کنین ارتباط بین موضوعات مختلف این کتاب درسی رو پیدا کنین و تجربه‌های زندگی خودتون یا دیگران رو با موضوعات درسی مقایسه کرده و اون‌ها رو تحلیل کنین.

درس علوم و فنون

کتاب علوم و فنون از کتاب‌های حفظی رشته انسانیه که برای یادگیری اون باید تمرین و تکرار زیادی انجام بشه. تاریخ ادبیات، آرایه‌ها، شعر و پایه‌های آوایی توی این کتاب آموزش داده میشه که با تکرار زیاد در ذهن تثبیت میشه.

درس جامعه‌شناسی

کسایی که قصد ادامه تحصیل در رشته‌هایی مثل خبرنگاری، مشاوره، مددکاری، علوم ارتباطات و… دارن باید به درس جامعه‌شناسی توجه ویژه‌ای داشته باشن. مثال‌ها، نمودارها و شکل‌های این کتاب درسی رو به دقت مطالعه کنین و به خاطر بسپارین.

استفاده از منابع کمک آموزشی مفید می‌تونه مطالعه دروس تخصصی و عمومی رشته انسانی رو برای شما ساده‌تر از همیشه کنه. این منابع می‌تونه کتاب کمک درسی، درسنامه‌ها و جزوه‌های مختلف، ویدیوهای آموزشی یا کلاس‌های آنلاین باشه.

مجموعه پرش‌لایو با برگزاری کلاس‌های آنلاین کنکور و البته کلاس آنلاین برای تمام پایه‌ها (ابتدایی تا کنکور) این امکان رو برای دانش‌آموزان فراهم کرده تا با کمترین هزینه به بهترین محتواهای آموزشی دسترسی داشته باشن.

نمونه برنامه ریزی تحصیلی یازدهم رشته انسانی

نکته‌ای که می‌تونه باعث بشه یادگیری شما بهتر از همیشه بشه اینه که درس‌های هر روز رو همون روز بخونین. بد نیست برنامه‌ریزی درسیتون رو طوری طراحی کنین که در روزهای هفته، یعنی از شنبه تا چهارشنبه درس‌هایی که سر کلاس به شما تدریس شده رو در همون روز مطالعه کنین.

برای آمادگی کنکور هم روزهای پنجشنبه و جمعه رو در نظر داشته باشین. یعنی دوره کردن درس‌های سال دهم و تست زدن رو به این دو روز موکول کنین.

پیاده‌سازی برنامه درسی روی کاغذ به شما کمک می‌کنه تا هیچ کاری رو از قلم نندازین. همچنین نوشتن این کارها تقسیم‌بندی زمانی منظم‌تری در ذهن شما ایجاد می‌کنه و اعتمادبه‌نفس‌تون رو برای انجام دادن قدم به قدم اون‌ها بالاتر می‌بره. دانلود جدول برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی که در زیر برای شما قرار دادیم، اجرای این برنامه رو برای شما ساده‌تر می‌کنه.

برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی برای عید

برای درس خوندن در روزهای عید به یک برنامه دقیق و اصولی نیاز دارین. برنامه‌ریزی کردن برای این روزها باید با توجه به نقاط ضعف و قوت دانش‌آموز انجام بشه. اهداف اصلی که در دوران عید برای رسیدن به اون‌ها تلاش می‌کنیم، تقویت کردن نقاط ضعف و مرور کردن نقاط قوته.

برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی برای عید

برای رسیدن به این دو هدف باید از رفع اشکال کردن، مرور کردن، مطالعه خلاصه‌نویسی‌ها، حل تست و تمرین‌های تشریحی استفاده کنین. با توجه به روش‌های مختلفی که برای مرور درسی وجود داره، دروس حفظی و تحلیلی رو مرور کنین تا به بالاترین سطح از عملکرد خودتون برسین.

یادتون باشه که در تعطیلات عید حتماً زمانی رو هم به استراحت و تفریح اختصاص بدین؛ خودتون رو با درس خوندن بیش از حد درس و مدرسه دلزده نکنین! اینو به خاطر داشته باشین که هنوز تا رسیدن به کنکور وقت دارین؛ اما با همین تلاش‌های پیوسته رسیدن به هدف برای شما خیلی راحت‌تر از دانش‌آموزان دیگه‌ست.

سخن پایانی

برنامه‌ریزی کردن یک مهارته که همه ما در زندگی به اون نیازمندیم. شما برای رسیدن به اهداف مختلف به یک نقشه راه احتیاج دارین؛ این نقشه چیزی نیست جز برنامه‌ریزی.

رسیدن به اهداف درسی در سال یازدهم تجربی هم مثل همه اهداف دیگه به برنامه‌ریزی کردن نیاز داره. طراحی برنامه‌ریزی پایه یازدهم انسانی زمانی منظم و هدفمنده که بر اساس اصول و ویژگی‌های خاص برنامه‌ریزی درسی باشه.

با کمک نکته‌ها و اطلاعاتی که توی این مقاله در مورد برنامه‌ریزی یازدهم انسانی گفتیم، می‌تونین به بهترین سطح از یادگیری برسین و در عین حال برای شرکت در کنکور هم آماده بشین؛ پس سال یازدهم رو جدی‌تر از پایه‌های قبلی ادامه بدین و از همین پایه تحصیلی، خودتونو برای درس خوندن به روش کنکوری آماده کنین.

درسته که باید از همین پایه یازدهم آمادگی برای کنکور رو شروع کنین، اما نباید از معدلتون غافل بشین. پس باید حتما تعادلی بین درس خوندن برای امتحانات مدرسه و آمادگی برای کنکور برقرار کنی.

در برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی باید به تست زدن و درس خوندن به سبک کنکوری توجه بشه. بهتره که در این سال تحصیلی دروس پایه کنکور رو خوب مطالعه کنین و برای جمع‌بندی اون‌ها زمان صرف کنین. پس اگه یازدهمی هستین از همین امروز شروع کنین!

به احتمال زیاد برنامه‌ای که طراحی کردین مطابق با توانایی‌ها و زمانی که در اختیار دارین نیست! با رعایت نکاتی که در این صفحه درباره برنامه‌ریزی پایه یازدهم انسانی گفتیم می‌تونین به اجرای برنامه درسی خودتون پایبند باشین.

اگه قصد دارین زمان زیادی از روزتون رو برای درس خوندن صرف کنین، بهتره که از روش تدریجی برای افزایش ساعت مطالعه خودتون استفاده کنین.

بله؛ بهتره که از همین پایه مهارت تست زدن رو یاد بگیرین و مطالب درسی رو به طور مفهومی آموزش ببینین. با حل تست نقاط ضعفتون رو در هر درس پیدا می‌کنین و برای رفع اون‌ها برنامه می‌چینین.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

31 دیدگاه دربارهٔ «برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی»

  1. آواتار Fardin

    سلام
    میتونید کمکم کنید ، من امسال یازدهمم ولی دهمم رو خوب نخوندم به دلیل اینکه برنامه نداشتم متونید کمکم کنید

    1. آواتار رضا احمدی راد
      رضا احمدی راد

      سلام آقا فردین امیدوارم حالت عالی باشه.
      جای هیچ نگرانی نیست، بهترین کار برای جبران عقب‌افتادگی‌های درسی سال‌های پیش اینه که از برنامه‌ریزی داشته باشی، تکرار و مرور منظم انجام بدی، روحیه خودت رو حفظ کنی و از منابع آموزشی برای پوشش عقب‌موندگی‌های درسیت استفاده کنی.
      پیشنهاد ما به شما استفاده از بسته‌های معلم خصوصی پرشه. مدرسین گروه آموزشی پرش همگی از بهترین اساتید سطح کشور هستن و با تدریس دروس سال‌های پیش، پایه‌های تحصیلی شما رو هم قوی می‌کنن. همچنین می‌تونی برای کسب راهکارهای بهتر با مشاورین تحصیلی پرش تماس بگیری؛ فقط کافیه شماره تماست رو توی کادر تماس با مشاورین وارد کنی.
      با آرزوی سربلندی برای شما.🙌

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد