نمونه سوالات امتحانی هشتم

نمونه سوالات امتحانی هشتم

دانش‌آموزان می‌تونن با دانلود و حل کردن نمونه سوال امتحانی هشتم، مهارت‌های درسی خودشون رو بسنجن. مثل بازیکنان تیم فوتبال که قبل از ورود به زمین مسابقه چند دقیقه رو صرف گرم کردن بدن خودشون می‌کنن، دانش‌آموزان هم باید قبل از امتحان با حل کردن نمونه سوال، ذهن خودشون رو برای امتحان دادن آماده کنن.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشین تا به بهترین نمونه سوالات امتحانی پایه هشتم دسترسی پیدا کنین.

علاوه بر دانلود نمونه سوالات این پایه، شما می‌تونین کتاب های درسی هشتم رو هم در مجله آموزشی پرش دانلود کنین. داشتن فایل pdf کتاب‌های درسی هشتم متوسطه اول به شما در پیش‌خوانی دروس کمک کرده و همچنین این فرصت رو فراهم می‌کنه که در هر مکان و هر زمان به کتاب‌های درسی این پایه دسترسی داشته باشین.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

علاوه بر دانلود نمونه سوالات امتحانی هشتم، شما می‌تونین کتاب های درسی هشتم رو هم در مجله آموزشی پرش دانلود کنین. داشتن فایل pdf کتاب‌های درسی هشتم متوسطه اول به شما در پیش‌خوانی دروس کمک کرده و همچنین این فرصت رو فراهم می‌کنه که در هر مکان و هر زمان به کتاب‌های درسی این پایه، دسترسی داشته باشین.

دانلود نمونه سوال امتحانی فارسی هشتم نوبت دوم

 فایل pdf نمونه سوالات امتحانی فارسی پایه هشتم، شامل سوالات متنوعی از 6 فصل این کتاب درسیه. این سوالات در قالب‌های چندگزینه‌ای، پاسخ کوتاه، جای خالی و پاسخ بلند طراحی شدن و همه مباحث درسی کتاب فارسی هشتم رو تحت پوشش قرار میدن. برای آمادگی هر چه بیشتر شما در امتحانات، نمونه سوال فارسی هشتم با جواب رو در این بخش ارائه دادیم. برای دانلود فایل نمونه سوال امتحانی فارسی هشتم روی دکمه زیر کلیک کنین.👇😍

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

برای مشاهده کامل تحلیل سوالات پرتکرار امتحانی در دوره پرش معدل، کافیه همین حالا شماره‌تون رو در کادر بالا وارد کنین.

توی این قسمت برای شما یک نمونه ویدیو از بسته‌های پرش معدل برای تحلیل سوالات امتحانی فارسی هشتم قرار دادیم:

نمونه ویدیو تحلیل سوالات امتحانی فارسی هشتم

بعد از تماشای این ویدیو، می‌تونین برای استفاده از بسته‌های پرش معدل هشتم که به ارتقاء معدل درسی شما کمک بسیار زیادی می‌کنه، شماره تماس خودتون رو داخل بخش “ارتباط با مشاورین پرش” وارد کنین تا از تخفیف ویژه استفاده از بسته‌های پرش معدل ویژه کلاس هشتم، بهره‌مند بشین.

دانلود نمونه سوالات امتحانی ریاضی هشتم نوبت دوم با جواب

درس ریاضی که همیشه برای دانش‌آموزان درس سخت و چالش‌برانگیزی بوده، در پایه هشتم هم سختی‌های خاص خودش رو داره. مفاهیم جدیدی که در این پایه تحصیلی به دانش‌آموزان آموزش داده میشه، نیاز به حل تمرین و تکرار زیادی داره تا به خوبی در ذهن تثبیت بشه.

دانلود نمونه سوالات امتحانی ریاضی هشتم نوبت دوم با جواب

بهتره دانش‌آموزان هشتمی قبل از حضور سر جلسه امتحان، با حل تمرین نمونه سوالات امتحانی ریاضی هشتم نقاط ضعف و قوت خودشون رو به خوبی بشناسن؛ به همین دلیل در این بخش به ارائه نمونه سوال امتحانی ریاضی هشتم با جواب پرداختیم.

آموزش درست و کامل دروس تحلیلی مثل ریاضی، بدون حل کردن نمونه سوال امتحانی امکان‌پذیر نیست. برای دانلود فایل pdf نمونه سوالات امتحانی ریاضی هشتم، روی دکمه زیر کلیک کنین.

در این قسمت برای شما یک نمونه ویدیو از بسته‌های پرش معدل جهت تحلیل سوالات امتحانی ریاضی هشتم قرار دادیم:

نمونه ویدیو تحلیل سوالات امتحانی ریاضی هشتم

بعد از مشاهده این ویدیو، می‌تونین برای استفاده از بسته‌های پرش معدل هشتم که به ارتقاء معدل درسی شما کمک بسیار زیادی می‌کنه، شماره تماستون رو داخل بخش “ارتباط با مشاورین پرش” وارد کنین تا بتونین از تخفیف ویژه استفاده از بسته‌های پرش معدل ویژه کلاس هشتم، بهره‌مند بشین.

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

دانلود نمونه سوال امتحانی علوم هشتم نوبت اول و دوم

بعد از درس ریاضی، درس علوم برای خیلی از دانش‌آموزان هشتمی، درس سختیه. به شما هشتمی‌های عزیز پیشنهاد می‌کنیم که برای یادگیری درست و کامل مباحث درسی حتماً متن کتاب و درسنامه خودتون رو به قدر کافی مرور کنین. بعد از این که از مطالعه خودتون مطمئن شدین، باید سراغ حل تمرین و نمونه سوال امتحانی برین.

دانلود نمونه سوال امتحانی علوم هشتم نوبت اول و دوم

با این کار کیفیت مطالعه و یادگیری خودتون رو ارزیابی می‌کنین. در واقع با چند دقیقه زمان گذاشتن می‌تونین نقاط ضعف و قوت خودتون رو کشف کنین. بعد از پیدا کردن نقاط ضعف، باید زمان بیشتری رو برای یادگیری دروسی که براتون سخته صرف کنین؛ با دانلود سوالات امتحانی هشتم، می‌تونین سطح آموزش خودتون رو به بالاترین حد ممکن برسونین.

اگه دوست دارین نمونه سوالات متنوعی از این درس حل کنین، روی دکمه زیر کلیک کنین و فایل pdf نمونه سوالات امتحانی علوم پایه هشتم رو دانلود کنین.

توی این قسمت برای شما یک نمونه ویدیو از بسته‌های پرش معدل جهت تحلیل سوالات امتحانی علوم هشتم قرار دادیم:

نمونه ویدیو تحلیل سوالات امتحانی علوم هشتم

بعد از تماشای این ویدیو، برای استفاده از بسته‌های پرش معدل هشتم که به ارتقاء معدل درسی شما کمک بسیار زیادی می‌کنه، شماره تماس خودتون رو داخل بخش “ارتباط با مشاورین پرش” وارد کنین تا از تخفیف ویژه استفاده از بسته‌های پرش معدل ویژه کلاس هشتم، بهره‌مند بشین.

دانلود نمونه سوال امتحانی عربی هشتم نوبت دوم

جدید بودن و ناآشنا بودن گوش دانش‌آموز به کلمات و اصطلاحات عربی باعث میشه یادگیری این درس در این مقطع کمی سخت باشه.

امتحان عربی هشتم هم مثل امتحان زبان از چند بخش تشکیل میشه؛ برای امتحان عربی باید ترجمه از عربی به فارسی و همچنین از فارسی به عربی رو به خوبی آموزش دیده باشین. برای این کار باید به قواعد عربی هم تسلط داشته باشین.

به طور کلی تسلط روی قواعد عربی بخش زیادی از نمره امتحان عربی هشتم رو برای شما تضمین می‌کنه.

سوالات چند گزینه‌ای، صحیح و غلط، جای خالی و سوالات با پاسخ کوتاه انواع سوالاتی هستن که در امتحان عربی طرح میشن.

برای این که استرس امتحان عربی رو از بین ببرین، بهتره از قبل نمونه سوالات امتحان عربی هشتم رو حل کرده باشین. برای دانلود فایل pdf امتحان عربی هشتم روی دکمه زیر کلیک کنین.

توی این قسمت برای شما یک نمونه ویدیو از بسته‌های پرش معدل جهت تحلیل سوالات امتحانی عربی هشتم قرار دادیم:

نمونه ویدیو تحلیل سوالات امتحانی عربی هشتم

بعد از تماشای این ویدیو برای استفاده از بسته‌های پرش معدل هشتم که به ارتقاء معدل درسی شما کمک بسیار زیادی می‌کنه، شماره تماس خودتون رو داخل بخش “ارتباط با مشاورین پرش” وارد کنین تا از تخفیف ویژه استفاده از بسته‌های پرش معدل ویژه کلاس هشتم، بهره‌مند بشین.

دانلود نمونه سوال امتحانی زبان هشتم نوبت دوم با جواب

این که هر روز در فضاهای مختلف به نحوی با زبان انگلیسی سروکار دارین، باعث میشه که در مقابل این درس خیلی جبهه نداشته باشین و مشتاق یادگیری باشین.

دانلود نمونه سوال امتحانی زبان هشتم نوبت دوم با جواب

دانش‌آموزان زیادی در کنار کلاس‌های مدرسه، در کلاس‌های تقویتی زبان انگلیسی شرکت می‌کنن و به همین دلیل یادگیری مباحث کتاب درسی زبان انگلیسی هشتم براشون بسیار آسونه.

به‌طورکلی برای اینکه بتونین از امتحان زبان انگلیسی هشتم سربلند به خانه برگردین، باید روی قواعد و ترجمه تسلط خوبی داشته باشین.

حفظ کردن معنی لغات زبان انگلیسی با کمک روش‌های مطالعه مفید یا ابزارهایی مثل جعبه لایتنر، برای دانش‌آموز بسیار ساده و آسونه. استفاده از جعبه لایتنر برای بزرگتر کردن دایره لغات دانش‌آموز و یادگیری کامل این مباحث به دانش‌آموز کمک بزرگی می‌کنه.

علاوه‌ بر این، هشتمی‌ها برای اینکه بتونن بهترین نمره رو از امتحان زبان انگلیسی بگیرن، باید حتماً نمونه سوال امتحانی زبان هشتم رو حل کرده باشن. انواع مختلفی از سوالات همراه با طراحی جذاب و تصاویر زیبا در فایل نمونه سوالات امتحانی زبان هشتم جمع‌آوری کرده‌ایم.

برای دانلود فایل pdf نمونه سوالات امتحانی زبان هشتم کافیه روی دکمه زیر کلیک کنین:

توی این قسمت برای شما یک نمونه ویدیو از بسته‌های پرش معدل جهت تحلیل سوالات امتحانی زبان هشتم قرار دادیم:

نمونه ویدیو تحلیل سوالات امتحانی زبان هشتم

بعد از تماشای این ویدیو برای استفاده از بسته‌های پرش معدل هشتم که به ارتقاء معدل درسی شما کمک بسیار زیادی می‌کنه، شماره تماس خودتون رو داخل بخش “ارتباط با مشاورین پرش” وارد کنین تا از تخفیف ویژه استفاده از بسته‌های پرش معدل ویژه کلاس هشتم، بهره‌مند بشین.

دانلود نمونه سوال امتحانی هشتم؛ قرآن

قرآن درسیه که دانش‌آموزان از همون پایه اول دبستان باهاش آشنا میشن. پس شمایی که دارین این مقاله رو می‌خونین دیگه باید بدونین که این درس رو چطوری و با چه روش‌هایی باید مطالعه کنین. برای فهم بهتر و آمادگی بیشتر جهت حضور در امتحانات هم، ما یک سری نمونه سوال براتون آماده کردیم که در فایل pdf زیر قرار دادیم. 

برای دانلود فایل pdf نمونه سوالات امتحانی قرآن هشتم کافیه روی دکمه زیر کلیک کنین:

دانلود نمونه سوال امتحانی اجتماعی هشتم نوبت دوم

درس اجتماعی، یکی از درس‌های مهم شما دانش‌آموزانه که در سال‌های آینده‌ست. به خصوص اگه قرار باشه رشته انسانی رو برای ادامه تحصیل انتخاب کنین. پس باید از همین اول کار پایه درسی‌تون رو قوی کنین تا بتونین به راحتی همه مفاهیم و مطالب این کتاب درسی شیرین رو یاد بگیرین. 

دانلود نمونه سوال امتحانی اجتماعی هشتم نوبت دوم

برای دانلود فایل pdf نمونه سوالات امتحانی اجتماعی هشتم کافیه روی دکمه زیر کلیک کنین:

دانلود نمونه سوال امتحانی هدیه‌های آسمانی هشتم نوبت دوم

هدیه‌های آسمانی یکی از درس‌های شیرین و پراهمیته که در تمام پایه‌های تحصیلی همراه شماست. ما برای اینکه بهتر این درس رو متوجه بشین و نمره بهتری در امتحانات پایانی دریافت کنین، یک سری نمونه سوال براتون آماده کردیم که در فایل pdf زیر می‌تونین مطالعه کنین. 

برای دانلود فایل pdf نمونه سوالات امتحانی هدیه‌های آسمانی هشتم کافیه روی دکمه زیر کلیک کنین:

قبل از حل نمونه سوالات امتحانی هشتم چه کارهایی انجام بدیم؟

برای حل نمونه سوال امتحان باید به نکته‌های زیر دقت کنین:

قبل از حل نمونه سوالات امتحانی هشتم چه کارهایی انجام بدیم؟

  1. برای حل نمونه سوال عجله نکنین! به قدر کافی برای مطالعه و آمادگی قبل از امتحان وقت صرف کنین. دقت داشته باشین که این زمان برای هر دانش‌آموز متفاوته؛ ممکنه یک دانش‌آموز با 5 ساعت درس خوندن برای امتحان آماده شده باشه؛ اما همکلاسی‌ اون به 9 ساعت درس خوندن برای امتحان نیاز داشته باشه.
  2. قبل از این که سراغ نمونه سوالات امتحانی برین، تمرین‌ها و سوالات داخل کتاب درسی رو حل کنین. این کار ذهنیت بهتری از سوالات برای شما ایجاد می‌کنه.
  3. سعی کنین از همه انواع مختلف سوالات، چند مورد رو حل کنین. به طور مثال هم سوالات تشریحی حل کنین و هم سوالات جای خالی یا سوالات صحیح و غلط. اگه فقط یک مدل از این انواع مختلف سوالات رو حل کنین، سر جلسه امتحان کمی گیج و دستپاچه میشین.
  4. منبع مناسبی رو برای حل نمونه سوال امتحانی انتخاب کنین. پیشنهاد می‌کنیم برای این کار علاوه بر فایل‌های pdf نمونه سوالات امتحانی هشتم که در این صفحه بارگذاری شده از مجموعه ویدیوهای پرش معدل پایه هشتم هم دیدن کنین.

چطوری نمونه سوال امتحانی هشتم رو حل کنیم؟

نمونه سوالات امتحانی مانند یک نقشه راه عمل کرده و نقاط قوت و ضعف رو به شما نشون میدن. چه خوبه که قبل از شرکت در جلسه اصلی آزمون از شرایط خودتون اطلاعات کافی کسب کرده و برای تقویت یا اصلاح اون‌ها قدم بردارین. حل نمونه سوالات امتحانی هشتم دقیقا همین کار رو انجام میده. اما قبل از شروع این کار، باید نکاتی زیر رو در نظر داشته باشین:

  • موقعیتی درست شبیه جلسه آزمون فراهم کنین. لباس مناسب بپوشین، پشت میز بشینین و تا پایان زمان آزمون از دیگران درخواست کنین که مزاحم شما نشن. باید محیط رو شبیه جلسه آزمون طراحی کنین تا در جلسه اصلی کمتر دچار استرس بشین. فکر کنین سر جلسه امتحان نهایی هشتم نشستین.
  • از تکنیک ضربدر منها که در مقالات قبل توضیح داده شد استفاده کنین. شاید تصور کنین که این روش فقط برای آزمون‌های تستی کاربرد داره. در حالی که می‌تونین در امتحانات تشریحی هم ازش استفاده کنین.
  • تحلیل سوالات رو فراموش نکنین. این بخش مهم‌ترین کاریه که باید انجام بدین. پس از پایان امتحان کمی استراحت کنین و بعد پاسخ‌ها رو با دقت بررسی کنین. نکات مهم رو یادداشت کنین و برای قسمت‌هایی که اشتباه داشتین، چند سوال مشابه حل کنین.

مشاوره امتحانات پایه هشتم

به همراه حل نمونه سوالات امتحانی پایه هشتم، می‌تونین از مشاوره پرش هم برای بهبود روند تحصیلی خودتون استفاده کنین.
اگه از ابتدای سال تحصیلی مطالعه مداوم و منظم داشته باشین و نمونه سوالات امتحانی هشتم رو تحلیل کرده باشین، قطعاً آمادگی کامل رو برای شرکت در جلسه امتحان دارین. برای دریافت مشاوره، شماره همراه خودتون رو در قسمت ارتباط با ما وارد کنین.

حس رضایت از امتحان با حل کردن نمونه سوالات امتحانی هشتم

پاسخ دادن به نمونه سوالات امتحانی هشتم، دانش‌آموزان رو برای مواجه شدن با سوالات مختلف در جلسه امتحان آماده می‌کنه.

اون‌ها می‌تونن نقاط ضعف و قوت خودشون رو در هر درس راحت‌تر پیدا کنن؛ در نتیجه برای مرور کردن و حل تمرین بیشتر، در قدم اول سراغ نقاط ضعف خودشون میرن. حل نمونه سوال امتحانی، زمان‌بندی رو برای دانش‌آموز ساده‌تر کرده و توجهش رو به سمت مباحث مهم‌تر جلب می‌کنه.

” ما با قراردادن تمام نمونه سوال‌های کلاس هشتم در این مطلب، سعی کردیم باعث موفقیت شما در امتحانات‌تون بشیم!

اما حتی اگه بعد از خوندن و یا استفاده از نمونه سوالات این صفحه، سوالی داشتین که جوابش تو این صفحه نبود، اصلا نگران نباشین! حتما سوالتون رو در قسمت نظرات در پایین همین صفحه از ما بپرسین و یا شماره‌تون رو در قسمت ارتباط با ما وارد کنین، تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشاورین ما برای ارائه مشاوره تحصیلی رایگان با شما تماس بگیرن و مشکل شما رو حل کنن. ”

بله، دانش‌آموزان با حل نمونه سوالات امتحانی مفهوم سوال و پاسخ اون رو به طور واضح درک کرده و بهتر به سوالات در آزمون پاسخ میدن.

تماشای ویدیوهای آموزشی پرش با ارائه تمامی مباحث به صورت عملی و با استفاده از الگوهای نوین آموزش، یادگیری عمیق رو در دانش‌آموز ایجاد می‌کنه.

خیر، توصیه می‌کنیم در تمامی سال نمونه سوالات رو تمرین کنین.

بله، تمامی سوالات امتحانی پایه هشتم با پاسخ تشریحی ارائه میشن.

از همین صفحه می‌تونین فایل‌های پی دی اف نمونه سوالات هشتم رو دانلود کنین.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

3 دیدگاه دربارهٔ «نمونه سوالات امتحانی هشتم»

  1. آواتار Sam

    سلام من تجدید شدم ریاضی هشتم بعد چن روز دیگه امتحان دارم اگه اینو قبول شم قبولی خرداد برام میزنن
    این بدردم میخوره؟

  2. آواتار Raman

    خدا ازتون راضی باشه خیلی خوبه ینی اگه واسه اتماحن اینجوری بیاد من بیست رو گرفتم صد در صد میدونم خیلی خوب بود دمتون گرم

    1. آواتار فاطمه گزانه‌ئی
      فاطمه گزانه‌ئی

      سلام دوست عزیز
      خیلی خوشحالیم که راضی بودی 😊
      به سایتمون سر بزن، اطلاعات آموزشی خوبی برای همه پایه‌ها داریم.
      امیدواریم همیشه و همه جا نمره‌هات 20 باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد