دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم ریاضی

دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم ریاضی

دانش‌آموزان با دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم ریاضی می‌تونن به محتوای تمامی مطالب درسی این پایه دسترسی داشته باشن. کتاب‌های درسی، از مهم‌ترین منابع یادگیری دانش‌آموزانه؛ دانش‌آموزان در هر پایه تحصیلی که هستن، برای درک مفهومی مطالب درسی، باید در قدم اول به کتاب‌های درسی خودشون مراجعه کنن.

بدون شک، خیلی از دانش‌آموزان در مواقعی، به کتاب‌های درسی خودشون دسترسی ندارن؛ عدم دسترسی به کتاب‌های درسی و نیاز به مطالعه مطالب آموزشی، دانش‌آموزان رو با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌کنه.

دانش‌آموزان برای رفع این مشکل، می‌تونن با دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم ریاضی، این مشکل رو به صورت کامل برطرف کنن. شما با دانلود pdf کتاب‌های درسی، می‌تونین در هر مکان و بدون محدودیت‌های زمانی به مطالب کتاب‌های درسی خودتون دسترسی داشته باشین.

دانش‌آموزان می‌تونن قبل از شروع سال تحصیلی جدید، برای پیش‌خونی دروس مورد نظر خودشون، pdf کتاب‌های درسی پایه تحصیلی خودشون رو دانلود کرده و به درس خوندن بپردازن. ما توی این صفحه، برای سهولت کار شما عزیزان فایل کتاب‌های درسی پایه تحصیلی یازدهم ریاضی (چاپ 1402 – 1403) رو قرار دادیم.

همچنین شما می‌تونین برای مشاهده فیلم‌های آموزشی تمام دروس پایه یازدهم ریاضی، از محصولات و خدمات ویژه یازدهم ریاضی پرش دیدن کرده و محصول مناسب خودتون رو انتخاب کنین. برای اطلاعات بیشتر می‌تونین شماره تماس خودتون رو وارد بخش ارتباط با مشاورین پرش کنین.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :
دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1
دانلود PDF کتاب درسی حسابان یازدهم ریاضی

دانلود PDF کتاب درسی حسابان یازدهم ریاضی

دانش‌آموزان با دانلود کتاب های درسی پایه یازدهم ریاضی می‌تونن بدون محدودیت به محتوای مطالب درسی خودشون دسترسی داشته باشن.

یکی از دروس اصلی رشته ریاضی، درس حسابان است؛ حسابان، شکل پیشرفته‌تری از ریاضیات است که صرفا به دانش‌آموزان ریاضی اختصاص داره و مطالعه کتاب برای یادگیری مبانی اون لازم است.‌

شما با دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم ریاضی و درس حسابان، می‌تونین مبانی این بخش رو به صورت کامل یاد بگیرین.

برای دانلود PDF کتاب درسی حسابان یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین. 

نمونه تدریس حسابان یازدهم ریاضی پرش؛ دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم ریاضی

حسابان از دروس مهمیه که نمره اون توی آزمون‌ها و کنکور اهمیت زیادی داره. اما مطالعه کتاب درسی کافی نیست. اینجاست که ویدیوهای آموزشی پرش به کمک شما میاد و تمام نکات لازم برای قبولی توی امتحانات و آزمون‌های تستی رو در اختیارتون قرار میدن.‌ برای اطمینان از کیفیت به نمونه تدریس نگاهی بیندازین. 

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی حسابان یازدهم ریاضی پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی فیزیک یازدهم ریاضی

دانلود PDF کتاب درسی فیزیک یازدهم ریاضی

فیزیک یازدهم از چهار درس الکتریسیته ساکن، جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم، مغناطیس و القای الکترومغناطیسی و جریان متناوب تشکیل شده است. دانش‌آموزان با دانلود کتاب های درسی پایه یازدهم ریاضی می‌تونن به محتوای تمامی مطالب این رشته دسترسی داشته باشن.

برای دانلود PDF کتاب درسی فیزیک یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

نمونه تدریس فیزیک یازدهم ریاضی؛ دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم ریاضی

فیزیک از مهم‌ترین مباحث توی مقطع دوم متوسطه می‌باشه که توی آزمون‌ها و امتحانات مدرسه از اهمیت زیادی برخورداره. صرفا با کتاب درسی نمی‌توان به درصدهای بالا دست یافت اما به لطف وجود ویدیوهای فیزیک یازدهم پرش تمامی این مشکلات حل شده است.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی فیزیک یازدهم ریاضی پرش کلیک کنین.

دانلود کتاب های درسی پایه یازدهم ریاضی

دانلود PDF کتاب درسی شیمی یازدهم ریاضی

کتاب شیمی یازدهم توی سه فصل با عنوان‌های قدر هدایای زمینی رو بدونیم، در پی غذای سالم و پوشاک نیازی پایان‌ناپذیر تشکیل شده است که نکات زیادی رو در بر می‌گیرن. 

دانش‌آموزان با دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم ریاضی و درس شیمی، می‌تونن بدون محدودیت مطالب درسی رو مطالعه کنن.

برای دانلود PDF کتاب درسی شیمی یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

نمونه تدریس شیمی یازدهم ریاضی

شیمی از دروس مهمیه که نمره اون توی آزمون‌ها و کنکور اهمیت زیادی داره. اما مطالعه کتاب درسی کافی نیست. اینجاست که ویدیوهای آموزشی پرش به کمک شما میاد و تمام نکات لازم برای قبولی توی امتحانات و آزمون‌های تستی رو در اختیارتون قرار میدن.‌ برای اطمینان از کیفیت فیلم‌های آموزشی به نمونه تدریس نگاهی بیندازین. دانش‌آموزان با دانلود کتاب های درسی پایه یازدهم ریاضی بدون هر گونه محدودیت می‌تونن به محتوای مطالب آموزشی خودشون دسترسی داشته باشن.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی شیمی یازدهم ریاضی پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی هندسه یازدهم ریاضی

دانلود PDF کتاب درسی هندسه یازدهم ریاضی

یکی از دروس تخصصی مهم رشته ریاضی، هندسه است که هر ساله سوالات زیاد و مهمی از اون مطرح میشه. کتاب هندسه یازدهم سرشار از نکته است که طراحان توجه زیادی به اون دارن. 

برای دانلود PDF کتاب درسی هندسه یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

نمونه تدریس هندسه یازدهم ریاضی

هندسه یازدهم مطالب مهمی مثل دایره، تبدیل‌های هندسی و روابط طولی رو در خودش جای داده است که یادگیری اون برای دانش‌آموزان می‌تونه سخت باشه. اینجاست که ویدیوهای آموزشی پرش به کمک شما میان و تمام نکات لازم برای قبولی توی امتحانات و آزمون‌های تستی رو در اختیارتون قرار میدن.‌ برای اطمینان از کیفیت به نمونه تدریس نگاهی بیندازین.

دانش‌‌آموزان با دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم ریاضی و درس هندسه، می‌تونن بدون هر گونه محدودیتی درس بخونن.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی هندسه یازدهم ریاضی پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی آمار و احتمال یازدهم ریاضی

دانلود PDF کتاب درسی آمار و احتمال یازدهم ریاضی

از مباحث مهم ریاضیات می‌توان به آمار و احتمال اشاره کرد که از ابتدای تحصیل با اون آشنا هستین و توی پایه یازدهم به طور تخصصی به مطالعه آمار می‌پردازین.‌ 

برای دانلود PDF کتاب درسی آمار و احتمال یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

نمونه تدریس آمار و احتمال یازدهم ریاضی

مسائل آمار و احتمال در عین سادگی و وضوح می‌تونن پیچیده و سخت باشن و این پارادوکس از ویژگی‌های مهم آمار است. اما با وجود فیلم‌های آموزشی پرش این مشکل به طور کامل رفع می‌شه.‌ برای اطمینان از کیفیت به نمونه تدریس نگاهی بیندازین.

دانش‌آموزان با دانلود کتاب‌های درسی یازدهم ریاضی و درس آمار و احتمال می‌تونن به محتوای مطالب آموزشی بدون هر گونه محدودیت دسترسی داشته باشن.

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی آمار و احتمال یازدهم ریاضی پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی فارسی یازدهم

دانلود PDF کتاب درسی فارسی یازدهم ریاضی

كتاب درسی فارسی یازدهم از هشت فصل با عنوان‌هاي ادبيات تعليمـي، ادبیـات سـفر و زندگـی، ادبيات غنايـي، ادبيات پايـداري، ادبيات انقلاب اسلامي، ادبيات حماسـي، ادبيات داسـتاني و ادبيات جهان، تشـكيل شده است.

برای دانلود PDF کتاب درسی فارسی یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین. 

نمونه تدریس فارسی یازدهم ریاضی پرش

فارسی از جمله درس‌های رتبه‌ساز است که اهمیت زیادی برای دانش‌آموزان کنکوری داره. کتاب درسی برای یادگیری همه نکات کافی نیست اما به لطف وجود فیلم‌های آموزشی فارسی پرش، صفر تا صد مطالب مهم رو یاد می‌گیرین. برای اطمینان از کیفیت به نمونه تدریس نگاهی بیندازین. 

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی فارسی یازدهم ریاضی پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی زبان یازدهم

دانلود PDF کتاب درسی زبان انگلیسی یازدهم ریاضی

زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین دروسیه که نه تنها برای آزمون و امتحان، بلکه برای زندگی روزمره به دردتون می‌خوره. 

شما با دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم ریاضی و درس زبان، می‌تونین به محتوای مطالب آموزشی بدون محدودیت دسترسی داشته باشین.

برای دانلود PDF کتاب درسی زبان انگلیسی یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

نمونه تدریس زبان انگلیسی یازدهم ریاضی پرش

زبان انگلیسی با توجه به گستردگی زیاد و نکات مهم، نیاز به تکرار و تمرین روزانه داره. استفاده از ویدیوهای آموزشی پرش هم خالی از لطف نیست و تمامی نیازهای شما برای یادگیری زبان انگلیسی رو پوشش میده. برای اطمینان از کیفیت به نمونه تدریس نگاهی بیندازین. 

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی زبان انگلیسی یازدهم ریاضی پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی عربی یازدهم ریاضی

دانلود PDF کتاب درسی عربی یازدهم ریاضی

هر ساله علاوه بر نسخه چاپی کتاب درسی عربی یازدهم، پی دی اف کتاب هم منتشر میشه که دانش‌آموزان علاوه بر کتاب، به نسخه الکترونیکی هم دسترسی داشته باشن و قبل از پخش کتاب چاپی، با مباحث کتاب درسی آشنایی پیدا می‌کنن. 

برای دانلود PDF کتاب درسی عربی یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

نمونه تدریس عربی یازدهم ریاضی

البته برای یادگیری هرچه بیشتر مطالب کتاب درسی عربی یازدهم، به منابع کمک آموزشی هم نیاز خواهید داشت. فیلم‌های آموزشی عربی یازدهم پرش تمام نیاز دانش‌آموزان رو برطرف کرده تا توی همه آزمون‌های تستی و تشریحی به خوبی بدرخشن. برای اطمینان از کیفیت به نمونه تدریس نگاهی بیندازین. 

برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی عربی یازدهم ریاضی پرش کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی نگارش یازدهم

دانلود PDF کتاب درسی نگارش یازدهم ریاضی

در جهان امروز، نوشتن يكي از مهارت‌هاي بهتر زيستن است. کتاب نگارش پایه یازدهم سعی می‌کنه تا با ارائه نکات ویژه مهارت نوشتن رو توی دانش‌آموزان تقویت کنه. 

برای دانلود PDF کتاب درسی نگارش یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی هنر یازدهم

دانلود PDF کتاب درسی هنر یازدهم ریاضی

کتاب‌های هنر تلاش داره که ضمن آشنایی علمی، با رشته‌های هنری مختلف، زمینه‌های فراهم کنه تا به زیبایی‌های پیرامون بیشتر توجه کنیم. این کتاب مختص به تمامی رشته‌هاست. 

برای دانلود PDF کتاب درسی هنر یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی آزمایشگاه علوم تجربی یازدهم ریاضی

دانلود PDF کتاب درسی آزمایشگاه علوم تجربی یازدهم

آزمایش‌های علوم تجربی در دوره دوم متوسطه به منظور توسعه مهارت‌های اساسی مثل اندازه‌گیری، کارکردن با بعضی از ابزارها، تجهیزات و مـواد شیمیایی، کارکردن با میکروسکوپ و آماده کردن تیغه‌ها، مشاهده درست، جمع‌آوری داده‌ها و ارائه آن در قالب و چارچوبی مناسب، انجام میشه. 

برای دانلود PDF کتاب درسی آزمایشگاه علوم تجربی یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی دین و زندگی یازدهم

دانلود PDF کتاب درسی دین و زندگی یازدهم ریاضی

کتاب دین و زندگی یازدهم از دوازده درس تشکیل شده که هر یک از اون‌ها به موضوعات مختلفی مثل مسئولیت پیامبران و هدایت الهی می‌پردازه که یادگیری اون برای دانش‌آموزان یازدهمی لازمه. دانش‌آموزان با دانلود کتاب‌های درسی پایه یازدهم ریاضی می‌تونن به محتوای تمامی دروس تخصصی و عمومی این رشته دسترسی داشته باشن.

برای دانلود PDF کتاب درسی دین و زندگی یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین. 

دانلود PDF کتاب درسی ضمیمه دین و زندگی یازدهم

دانلود PDF کتاب درسی ضمیمه دین و زندگی یازدهم ریاضی

کتاب دین و زندگی پایه یازدهم در دو نسخه منتشر شده است که یک نسخه از اون مختص دانش آموزان اهل سنته. 

برای دانلود PDF کتاب درسی ضمیمه دین و زندگی یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی انسان و محیط زیست یازدهم

دانلود PDF کتاب درسی انسان و محیط زیست یازدهم ریاضی

انسان و محیط زیست یکی از درس‌های نوپا و مشترک بین تمام پایه‌های یازدهم است که باعث افزایش شناخت ما از محیط زیست و جهان پیرامونمان میشه. 

برای دانلود PDF کتاب درسی انسان و محیط زیست یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب کار زبان یازدهم

دانلود PDF کتاب کار زبان یازدهم ریاضی

کتاب کار انگلیسی یازدهم مکمل کتاب انگلیسی دوازدهم ریاضی است و باعث میشه دانش‌آموزان پایه یازدهم زبان انگلیسی رو بهتر یاد بگیرن. استفاده از این کتاب باعث تثبیت آموخته‌های دانش‌آموزان می‌شه. 

برای دانلود PDF کتاب کار زبان انگلیسی یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب درسی زمین‌شناسی یازدهم ریاضی

دانلود PDF کتاب درسی زمین شناسی یازدهم

زمین شناسی از دروس مشترک بین رشته‌های تجربی و ریاضی است که یادگیری اون برای تمامی دانش‌آموزان یازدهم لازمه و به درد کنکور هم می‌خوره. 

برای دانلود PDF کتاب درسی زمین شناسی یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

دانلود PDF کتاب تعلیمات ادیان الهی و اخلاق یازدهم

دانلود PDF کتاب تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (ویژه اقلیت‌های دینی) یازدهم ریاضی

کتاب درسی تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (ویژه اقلیت‌های دینی) به منظور آموزش مفاهیم دینی به دانش‌آموزان اقلیت‌های دینی کشور، منتشر شده و در برنامه درسی دانش‌آموزان پایه یازدهم قرار گرفته است. 

برای دانلود PDF کتاب درسی تعلیمات ادیان الهی و اخلاق یازدهم ریاضی (چاپ 1402-1403) روی لینک زیر کلیک کنین.

همچنین شما می‌تونین توی مجله آموزشی پرش به دانلود PDF کتاب های درسی دوازدهم ریاضی هم بپردازین.

آمار و احتمال، هندسه، حسابان، فیزیک، شیمی، فارسی، زبان انگلیسی، عربی، ریاضی، نگارش، هنر، دین و زندگی، آزمایشگاه، انسان و محیط زیست و زمین‌شناسی، کتاب‌‌های یازدهم ریاضی هستن.

تهیه فایل PDF کتاب‌های درسی برای مواقعی که به کتاب چاپی دسترسی ندارین، مثل تعطیلات تابستون و یا سفر خیلی کاربردیه و همه جا و هر زمان می‌تونین بهشون دسترسی داشته باشین.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد