معنی لغات زبان انگلیسی هفتم

معنی لغات زبان انگلیسی هفتم

زبان انگلیسی یک زبان جهانی است؛ پس هدف از آموزش این زبان در پایه هفتم این است که در اکثر کشورها بتوانید برای برقراری ارتباط با مردم از آن استفاده کنید. همچنین با یادگیری این زبان می‌توانید با پیشرفت تکنولوژی‌های روز دنیا خود را هماهنگ کنید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید که کلمات انگلیسی را چطور باید یاد بگیرم؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه یادگیری کلمات زبان انگلیسی و تلفظ و معانی لغات زبان انگلیسی هفتم را بیاموزید.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

با ورود به پایه هفتم، زبان یکی از درس‌هایی است که به درس‌های شما اضافه می‌شود. در ابتدای کتاب زبان انگلیسی هفتم، مقدمه‌ای برای شروع و سپس آموزش حروف الفبا، اعداد و رنگ‌ها قرار دارد. سپس در ادامه چگونگی سلام، احوال‌پرسی و نحوه معرفی خود به دانش آموز آموزش داده می‌شود.

نکاتی درباره یادگیری معنی لغات زبان انگلیسی هفتم

منفی نگر نباشید

به خود این باور را تلقین کنید که یادگیری زبان انگلیسی نیز درست مانند زبان مادری است. شما می‌توانید به همان اندازه که زبان مادری خود را خوب صحبت می‌کنید، به زبان انگلیسی نیز خوب صحبت کنید.

خودتان را تشویق و ترغیب کنید

خود را با روش‌های مختلف مانند فیلم دیدن و موزیک گوش دادن به یادگیری زبان انگیسی علاقه‌مند کنید و پر انرژی سر کلاس درس حاضر شوید.

لغات زبان انگلیسی هفتم ساده هستند

لغات زبان انگلیسی هفتم سخت نیستند و بسیاری از آن‌ها را از قبل می‌دانید.

صفحات کتاب درسی خود را آنالیز کنید

کتاب شما فقط 88 صفحه دارد. به زمان‌هایی فکر کنید که یک رمان 600 صفحه‌ای را طی سه روز می‌خوانید. البته که کتاب درسی مانند رمان نیست اما تعداد صفحه‌های کتاب درسی شما هم زیاد نیست که نتوانید از پس آن برآیید.

زبان انگلیسی، فراتر از یک درس

زبان انگلیسی را نباید فقط یک درس مدرسه بدانید. در سال‌های پس از تحصیل متوجه می‌شوید که یادگیری این زبان چقدر برای آینده شما لازم است.

امروز تلاش کنید، فردا استراحت

برای یادگیری زبان انگلیسی هر چقدر از پایه تلاش کنید کار شما در سال‌های آینده راحت‌تر خواهد شد و مباحث را با راحتی بیشتری یاد می‌گیرید.

موفقیت در آینده

در دنیای امروز بحث بر سر رقابت است. اگر نتوانید مهارت و دانش خود را به روز کنید و افزایش دهید هرگز موفق نخواهید شد.

راهنمای یادگیری معنی لغات زبان انگلیسی هفتم

استفاده از یک دفترچه لغت کوچک

یک دفترچه کوچک تهیه کنید و لغات را به همراه معنی و تلفظ آن‌ها در آن بنویسید. این دفترچه را همه جا با خود همراه داشته باشید. بدین ترتیب شما می‌توانید در زمان‌های مرده خود به مرور واژگان و یادگیری آن‌ها بپردازید.

توجه به نژاد و جنس لغات

لغات انگلیسی را در این روش می‌توان به دو دسته ملموس و غیر ملموس طبقه‌بندی کرد. لغات ملموس آن‌هایی هستند که وجود خارجی دارند و می‌توان آن‌ها را لمس کرد مانند door به معنای در و لغات ملموس به آن‌هایی ‌می‌گویند که قابل لمس نیستند. مانند حس‌ مهربانی و عشق به معنای kind و love.

برای یادگیری لغات ملموس آنها را با معنای فارسی به خاطر بسپارید و برای به خاطر سپردن واژگان ناملموس آنها را در جمله‌بندی‌های کوتاه بنویسید. برای مثال در دفترچه لغات خود لغت door را ببنویسید و جلوی آن به فارسی معنای این کلمه یعنی “در” را وارد کنید. اما برای واژه غیر ملموسی مانند love  بنویسید:I love my mom یعنی من عاشق مادرم هستم.

یادگیری مترادف و متضادهای لغات زبان انگلیسی

برای به خاطر سپردن لغات، از مترادف و متضادهای آن‌ها استفاده کنید. فرض کنید می‌خواهید به کودکی مفهوم کوتاه و بلند را یاد بدهید. برای این کار می‌توانید یک مداد بلند و یک مداد کوتاه را به او نشان دهید و اینگونه او مفهوم کوتاه و بلند را با هم یاد می‌گیرد. یادگیری لغات زبان انگلیسی هم به همین ترتیب است. زمانی که می‌خواهید کلمه big را یاد بگیرید واژه small را روبروی آن بگذارید. در مورد مترادف‌ها نیز همین موضوع صادق است.

به کار بردن واژه‌ها در زندگی روزمره

یکی از بهترین راه‌ها برای به خاطر سپردن معنی لغات زبان انگلیسی به کارگیری آن‌ها در امور روزمره است. برای مثال زمانی که شما در حال خواندن رمانی هستید می‌توانید کلماتی که انگلیسی آن‌ها را می‌دانید، نشاندار کرده و جلوی آن بنویسید. یا مثلا زمانی که می‌خواهید دست ‌نوشته‌ای داشته باشید و یا افکار خود را روی کاغذ بیاورید آن‌ها را به انگلیسی بنویسید؛ تا جایی که می‌توانید.

یادگیری لغات زبان انگلیسی درون خانواده خودشان

هر واژه انگلیسی به یک دسته و خانواده خاص تعلق دارد. مانند وسایل آشپزخانه، میوه جات، سبزیجات، لوازم التحریر و لباس‌ها. به همین ترتیب می‌توانید کلماتی که به یک گروه تعلق دارند را به این صورت تفکیک کنید و هر گروه را جدا یاد بگیرید تا لغات و معانی کل یک دسته در خاطرتان ثبت شود.

اهمیت یادگیری معنی لغات زبان انگلیسی هفتم برای چه کسانی است؟

  • دانش آموزان کلاس هفتم؛
  • داوطلبان کنکور سراسری؛
  • افراد مشتاق و نیازمند به یادگیری زبان انگلیسی؛
  • زبان آموزانی که در مقاطع بالاتر در یادگیری دچار مشکل شده‌اند.

سخن پایانی در مورد معنی لغات زبان انگلیسی هفتم

شاید در نگاه اول یادگیری یک زبان غیر از زبان مادری، کاری سخت و خسته‌کننده به نظر برسد. اما اگر با علاقه و اشتیاق برای یادگیری این درس زمان بگذارید و مباحث آن را از لغات گرفته تا گرامر خوب مرور کنید، قطعا یکی از شیرین‌ترین کارهایی می‌شود که تا به حال انجام داده‌اید. در زیر برای شما فایلی آماده کرده‌ایم از تمام لغات زبان پایه هفتم به همراه معانی آن‌ها.

بله زبان انگلیسی فقط یک درس نیست. باید با دید وسیع‌تری به آن نگاه کنید. زبان انگلیسی یک زبان جهانی است که برای هماهنگی با تکنولوژی‌های روز دنیا لازم است آن را به خوبی فراگیرید.

در این مقاله تکنیک‌هایی ارائه شده که با به کارگیری آن‌ها می‌توانید لغات زبان را به خوبی یاد بگیرید.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد