دانلود رایگان کتاب‌های نهم

دانلود رایگان کتاب‌های نهم

حتما بارها شنیدین که کلاس‌نهمی‌ها باید تسلط ویژه‌ای روی کتاب‌های نهم داشته باشن. موفقیت در سال نهم در تعیین مسیر آینده شما تاثیر زیادی می‌گذاره. در پایان این سال باید رشته متوسطه دوم رو انتخاب کنین و نمرات شما مشخص می‌کنه که میتونین رشته مورد نظرتونو انتخاب کنین یا نه. در این سال تحصیلی یک برنامه‌ریزی درسی اصولی و منظم چیزیه که نیاز دارین.

بهترین زمان شروع این برنامه اصولی در تابستان قبل از شروع سال تحصیلیه. پیش‌خوانی دروس شما رو برای یک سال تحصیلی پر از موفقیت آماده می‌کنه، اما یک مشکل وجود داره: هنوز کتاب‌های درسی نهم رو نگرفتین. لازم نیست نگران باشین یا به دنبال خرید کتاب‌های کلاس نهم برین و یا با قیمت‌های عجیب کتاب‌های سال قبل رو بخرین. این مشکل کوچیک‌تر از چیزیه که برنامه شما رو به تعویق بندازه. همین مقاله رو ادامه بدین و با دانلود پی دی اف کتاب‌های نهم زود تر از هر کسی شروع به پیش‌خوانی دروس کنین!

در طول سال تحصیلی هم اتفاقات پیش‌بینی نشده زیادی در برنامه شما اتفاق میفته. تصور کنین در روزی که برنامه درسی فشرده‌ای دارین، اتفاقی بیفته که نتونین خونه بمونین. یه مهمونی ناگهانی که باید در اون شرکت کنین، یا نوبت دندون‌پزشکی یا یک مسمومیت غذایی. حتما در برنامه خودتون زمان‌های جبرانی تعیین کردین، اما اگه فردا امتحان یا پرسش کلاسی داشته باشین چی؟ تمام کتاب‌های نهم رو با خودتون این ور و اون ور میکشین؟ راه حل خیلی ساده‌تری وجود داره: دانلود کتاب‌های نهم و نگه‌داری اون‌ها روی گوشیتون تا همیشه آماده این شرایط غیرمنتظره باشین.

اگه به هر دلیلی به دانلود کتاب‌های نهم 1403 نیاز پیدا کردین، ما اینجاییم تا تمام لینک‌های دانلود کتاب‌های پایه نهم رو در اختیارتون بذاریم. لیست کتاب‌های نهم مصوب وزارت آموزش و پرورش شامل این کتاب‌هاست: فارسی، ریاضی، علوم تجربی، انگلیسی و کتاب کار انگلیسی، عربی، آمادگی دفاعی، آموزش قرآن، پیام‌های آسمان، فرهنگ و هنر، نگارش، مطالعات اجتماعی، کار و فناوری و تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (ویژه اقلیت های دینی). هر کدوم از این کتاب‌های رو که لازم داشتین می‌تونین به بخش مربوطه برین و روی دکمه دانلود کتاب‌های درسی نهم PDF بزنین تا اون کتاب رو دریافت کنین.

کتاب‌های نهم مهم‌ترین منابع آموزشی برای درس خوندن در این سال تحصیلی‌ان اما می‌دونیم که همیشه کافی نیستن، اگه در هر درسی یا مبحثی مشکل دارین و به دنبال راه‌هایی برای یاد گرفتن بیشتر موضوعاتین یا برای آزمون تیزهوشان آماده می‌شین، می‌تونین برای مشاهده فیلم‌های آموزشی تمام کتاب‌های نهم از محصولات و خدمات ویژه نهم پرش دیدن کرده و محصول مناسب خودتون رو انتخاب کنین. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارین  شماره تماس خودتون رو وارد بخش ارتباط با مشاورین پرش وارد کنین.

کتاب‌های نهم در شکل‌دهی به مسیر آینده شما نقش بزرگی بازی می‌کنن. انتخاب رشته متوسطه دوم و آزمون تیزهوشان دو نقطه مهم در زندگی شما هستن و باید با آمادگی کامل به استقبال اون‌ها برین تا بهترین آینده رو برای خودتون بسازین. تعداد کتاب‌های نهم زیاده و دروس هر کتاب هم پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به پایه‌های قبل دارن. پس یادگیری اصولی اون‌ها مهمه و باید از منابع باکیفیت و با استفاده از یک برنامه درسی منظم یاد گرفته بشن.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :
دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1
دانلود کتاب درسی فارسی نهم

دانلود کتاب فارسی نهمPDF

فارسی یکی از کتاب‌های نهم با بیشترین نیاز به مروره و بد نیست که همیشه این کتاب رو همراه خودتون داشته باشین.

این کتاب از شش فصل تشکیل شده که اسامی اون‌ها به ترتیب اینه: زیبایی آفرینش، شکفتن، ادبیات بومی 1، سبک زندگی، نام‌ها و یادها، اسلام و انقلاب اسلامی، ادبیات بومی 2 و ادبیات جهان.

فایل کتاب فارسی نهم PDF برای سال تحصیلی 1403-1404 رو از این بخش دانلود کنین:

نمونه تدریس فارسی نهم پرش

زیاد در مورد اهمیت سال نهم شنیدین. انتخاب رشته و امتحانات نهایی در انتهای این سال تحصیلی منتظر شمان و باید تمام تلاشتون رو بکنین که روی مباحث تسلط کامل داشته باشین. کتاب فارسی نهم کتاب سنگینیه و نکات ریز و مفهومی زیادی در اون وجود داره. اگه احساس می‌کنین در این درس به مشکل برخورد کردین و یا سرعت لازم برای مطالعه مباحث فارسی رو ندارین وقتشه از منابع کمک آموزشی کمک بگیرین. ویدیو زیر نمونه‌ای از تدریس معلم خصوصی فارسی نهم پرش است. ‌برای برای رفع این مشکلات می‌تونین از بسته‌های معلم خصوصی پرش کمک بگیرین. برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی فارسی نهم پرش کلیک کنین.
دانلود کتاب درسی ریاضی نهم

دانلود کتاب ریاضی نهمPDF

یکی از مهم‌ترین کتاب‌های نهم ریاضیه که برای خیلی از دانش‌آموزها از دشوارترین درس‌های این سال تحصیلیه.

اگر قصد دارین رشته ریاضی و فیزیک رو انتخاب کنین باید این درس رو کامل و ریز به ریز یاد بگیرین تا نمره امتحان نهایی خیلی خوبی کسب کنین. اما به این معنی نیست که در غیر این صورت لازم نیست روی این کتاب وقت بگذارین. مفاهیم کتاب ریاضی نهم پایه‌ای و پیش‌نیاز مطالب دیگه‌ان و برای هر رشته‌ای نیازه تا اون‌ها رو خوب یاد بگیرین.

این کتاب در هشت فصل تنظیم شده و این مباحث رو پوشش میده:  مجموعه‌ها، عددهای حقیقی، استدلال و اثبات در هندسه، توان و ریشه، عبارت‌های جبری، خط و معادله‌های خطی، عبارت‌های گویا و حجم و مساحت.

فایل کتاب ریاضی نهم PDF برای سال تحصیلی 1403-1404 رو از این بخش دانلود کنین:

نمونه تدریس ریاضی نهم پرش

تقریبا همه دانش‌آموزان در هنگام مطالعه ریاضی به مشکل برمی‌خورن. هر روش مطالعه برای یادگیری همه مباحث ریاضی مناسب نیست و نفهمیدن برخی از مباحث اتفاق تکرارشونده‌ایه. کافیه روش مطالعه رو عوض کنین تا نتایج خیلی بهتری بگیرین! ویدیو زیر نمونه‌ای از تدریس معلم خصوصی ریاضی نهم پرش است. ‌برای کسب نمره بالا توی امتحانات خودتون  می‌تونین از بسته‌های معلم خصوصی پرش کمک بگیرین. برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی ریاضی نهم پرش کلیک کنین.
دانلود کتاب درسی علوم تجربی نهم

دانلود کتاب علوم تجربی نهمPDF

علوم تجربی همیشه از جذاب‌ترین کتاب‌های نهم بوده که خیلی از دانش‌آموزها از اون لذت میبردن، اما همزمان از سنگین‌ترین کتاب‌های نهم هم هست.

این کتاب از پانزده فصل تشکیل شده که به مطالبی در زمینه خواص مواد، رفتار اتم‌ها، محیط زیست و چرخه‌های طبیعی، حرکت‌شناسی، نیرو، ساختار کره زمین، فسیل‌ها، فشار، ماشین‌ها، نجوم، طبقه‌بندی جانداران، گیاهان، بی‌مهرگان، مهره‌داران و زیست بوم می‌پردازه.

فایل کتاب علوم نهم PDF برای سال تحصیلی 1403-1404 رو از این بخش دانلود کنین:

نمونه تدریس علوم نهم پرش

مطالب متنوع و شیرین علوم تجربی نهم کلاس‌های علوم رو به مکان‌هایی که کنجکاوی دانش‌آموز رو ارضا میکنن تبدیل می‌کنه؛ اما نه همیشه! این مطالب شیرین میتونن سنگین و طاقت فرسا هم به نظر بیان. به ویژه اگر به شکل مناسبی تدریس نشن. اگه شما هم از علوم فراری هستین شاید وقتشه که روش درس خوندن این درس رو تغییر بدین. ویدیو زیر نمونه‌ای از تدریس معلم خصوصی علوم نهم پرش است. ‌اگه دوست دارین علوم برای شما هم درس شیرینی بشه؛ برای این درس می‌تونین از بسته‌های معلم خصوصی پرش کمک بگیرین. برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی علوم نهم پرش کلیک کنین.
دانلود کتاب درسی انگلیسی

دانلود کتاب زبان انگلیسی نهمPDF

یکی از کتاب‌های نهم زبان انگلیسیه که برای خیلی از دانش‌آموزها چالش برانگیزه. یادگیری زبان در هر شرایطی کار زمانبر و پیچیده‌ایه و برای یادگیری زبان انگلیسی نهم هم لازمه تا زمان‌های زیادی به اون اختصاص بدین.

این کتاب از شش درس تشکیل شده که به این موضوعات می‌پردازه: صحبت کردن در مورد ویژگی‌های شخصی، سفر، مراسم‌ها، سرویس‌ها، رسانه‌ها و سلامتی.

فایل کتاب زبان انگلیسی نهم PDF برای سال تحصیلی 1403-1404 رو از این بخش دانلود کنین

دانلود کتاب کار انگلیسی (3) پایه نهم

دانلود کتاب کار انگلیسی نهمPDF

کتاب کار انگلیسی نهم در کنار کتاب انگلیسی نهم قراره میگیر و یکی از کتاب‌های نهم متوسطه اوله که تمرین‌های کتاب انگلیسی رو در خودش جای داده.

فایل کتاب کار انگلیسی نهم PDF برای سال تحصیلی 1403-1404 رو از این بخش دانلود کنین:

نمونه تدریس زبان انگلیسی نهم پرش

اگه زمان کافی برای مطالعه زبان انگلیسی توی برنامه‌اتون نداریدن یا درگیر چالش‌هایی در یادگیری بعضی از مباحثین و می‌خواین نمره‌های عالی بگیرین، باید سراغ منابع کمک آموزشی برین. ویدیو زیر نمونه‌ای از تدریس معلم خصوصی زبان انگلیسی نهم پرشه. ‌اگه مطالعه زبان انگلیسی نهم براتون کار ساده‌ای نیست می‌تونین از بسته‌های معلم خصوصی پرش کمک بگیرین. برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی زبان نهم پرش کلیک کنین.
دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1
دانلود کتاب درسی عربی نهم

دانلود کتاب عربی نهمPDF

یکی از کتاب‌های نهم عربیه که روی ترجمه، درک و فهم متن و واژه‌شناسی زبان عربی تمرکز داره.

این کتاب از ده درس تشکیل شده که به مباحث فعل های امر و نهی، معادل ماضی استمراری، ترکيب اضافی و وصفی، وزن و ريشۀ کلمات و ساعت خوانی می‌پردازه.

فایل کتاب عربی نهم PDF برای سال تحصیلی 1403-1404 رو از این بخش دانلود کنین:

نمونه تدریس عربی نهم پرش

برای درک قواعد عربی و تشخیص نقش کلمات در جمله به تمرین زیادی نیازه. اگه می‌خواین در زمان کمتری روی دروس کتاب عربی نهم مسلط بشین باید از منابع کمک آموزشی استفاده کنین. ویدئوی زیر نمونه‌ای از تدریس معلم خصوصی عربی پایه نهم است. ‌برای کسب نمره بالا توی این درس می‌تونین محتوای کامل ویدئویی اون رو تهیه کنین. برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی عربی نهم پرش همراه ما باشین.
دانلود کتاب درسی آمادگی دفاعی نهم

دانلود کتاب آمادگی دفاعی نهمPDF

یکی از کتاب‌های نهم که برای کلاس نهمی‌ها برای اولین بار با اون آشنا میشن آمادگی دفاعیه. این کتاب

این کتاب در یازده درس به این موضوعات می‌پردازه: امنیت، تهدید، تهاجم، دفاع، انقلاب اسلامی، بسیج و آشنایی با حماسه دفاع مقدس و در نهایت مباحث مربوط به عرصه دفاع نظامی (نظام جمع و شیوه های رزم انفرادی) و دفاع غیرنظامی (پدافند غیرعامل، آشنایی و مقابله با جنگ نرم) و آمادگی و ایمنی در برابر زمین لرزه.

دانلود کتاب درسی آموزش قرآن نهم

دانلود کتاب آموزش قران نهمPDF

آموزش قرآن یکی از کتاب‌های پایه نهم متوسطه اوله که برای آموزش روان‌خوانی و درک معنا و مفهوم آیات قرآن کریم طراحی شده.

این کتاب از یازده درس تشکیل شده که هر درس از سه بخش تدبر در قرآن، قرائت آیات و درک معنا تشکیل شده.

فایل کتاب آموزش قرآن نهم PDF برای سال تحصیلی 1403-1404 رو از این بخش دانلود کنین:

دانلود کتاب درسی پیام‌های آسمان نهم (اهل سنت)

دانلود کتاب پیام‌های آسمان نهمPDF

پیام‌های آسمان یکی از کتاب‌های نهم متوسطه اوله که به آموزش عقاید دینی با نگاهی عقلی و از طریق استدلال می‌پردازه.

این کتاب از دوازده درس تشکیل شده که در پنج فصل خداشناسی، راهنماشناسی، راه و توشه، اخلاق و جامعه اسلامی، اصول دین رو پوشش داده.

این کتاب ضمیممه‌ای برای دانش‌آموزان اهل سنت داره که در پنج درس با نسخه اصلی متفاوته، این دروس که درس چهارم، پنجم، ششم، هفتم و یازدهم هستن در کتاب پیام‌های آسمان به مباحث نظری شیعه اختصاص داشتن و برای این دانش‌آموزان تغییر کردن.

فایل کتاب پیام‌های آسمان نهم PDF به همزاه و ضمیمه اهل سنت برای سال تحصیلی 1403-1404 رو از این بخش دانلود کنین:

 

دانلود کتاب درسی فرهنگ و هنر نهم

دانلود کتاب فرهنگ و هنر نهمPDF

فرهنگ و هنر یکی از جذابترین کتاب‌های پایه نهم متوسطه اوله که به معرفی رشته‌های هنری به دانش‌آموزان می‌پردازه.

این کتاب در پنج بخش، معرفی هنرهای تجسمی، سنتی، آوایی، نمایشی و موسیقی رو پوشش داده.

فایل کتاب فرهنگ و هنر نهم PDF برای سال تحصیلی 1403-1404 رو از این بخش دانلود کنین:

دانلود کتاب درسی نگارش نهم

دانلود کتاب نگارش نهمPDF

کتاب نگارش یکی از کتاب‌های نهم متوسطه اوله که تلاش می‌کنه مهارت های نوشتاری و نگارشی دانش‌آموزها رو تقویت کنه.

این کتاب هشت درس داره که به دانش‌آ»وزها آموزش میده با ذهنی نظام مند و پرورده بنویسن، واژه‌ها رو بشناسن، گزینش کنن و به کار بگیرن، نوع زبان نوشته رو انتخاب کنن، فضا و رنگ نوشته رو تغییر بدن، آغاز، پایان و نام مناسبی برای نوشته انتخاب کنن، قالب زیبایی برای نوشتن انتخاب کنن، وسعت و عمق نوشته رو بیشتر کنن و نوشته‌ها رو ویرایش کنن.

فایل کتاب نگارش نهم PDF برای سال تحصیلی 1403-1404 رو از این بخش دانلود کنین:

دانلود PDF کتاب درسی مطالعات اجتماعی نهم

دانلود کتاب مطالعات اجتماعی نهمPDF

یکی از کتاب‌های نهم مطالعات اجتماعیه که از سه بخش جغرافیا، تاریخ و مدنی تشکیل شده.

بخش جغرافیای این کتاب شامل چهار فصل و دروس یک تا هشته. که به سیاره زمین، سنگ‌کره، آب‌کره و هواکره، زیست‌کره و ساکنان سیاره زمین اختصاص پیدا کرده.

بخش تاریخ این کتاب شامل چهار فصل و دروس نهم تا شونزدهمه که به تاریخ ایران از صفویه تا دوران معاصر پرداخته.

و در انتها بخش مدنی هم شامل چهار فصل و دروس هفدهم تا بیست و چهارمه که  موضوعات فرهنگ و هویت، خانواده و جامعه، حکومت و مردم و بهره‌وری رو پوشش میده.

فایل کتاب مطالعات اجتماعی نهم PDF برای سال تحصیلی 1403-1404 رو از این بخش دانلود کنین:

نمونه تدریس مطالعات اجتماعی نهم پرش

مطالعات اجتماعی یکی از چالشی‌ترین کتاب‌های پایه نهمه. این کتاب موضوعات وسیعی از علوم انسانی رو در بر گرفته که یاد گرفتن همه اون‌ها سر کلاس ممکنه برای شما سخت باشه. اگه در هر مبحث این کتاب دچار مشکل شدین، بهتره به استفاده از منابع کمک آموزشی فکر کنین. ویدئوی زیر نمونه‌ای از تدریس معلم خصوصی مطالعات اجتماعی پایه نهم است. ‌برای یاد گرفتن مفهومی و عمیق مطالب این درس می‌تونین محتوای کامل ویدئویی اون رو تهیه کنین. برای مشاهده بیشتر فیلم‌های آموزشی مطالعات اجتماعی نهم پرش همراه ما باشین.
دانلود PDF کتاب درسی کار و فناوری نهم

دانلود کتاب کار و فناوری نهمPDF

یکی از کتاب‌های موردعلاقه کلاس نهمی‌ها کار و فناوریه که دربرگیرنده فعالیت‌های عملی لذت بخش برای دانش‌آموزهاست.

این کتاب از دو بخش به نام پودمان‌های تجویزی و پودمان‌های نیمه تجویزی تشکیل شده. بخش اول به طراحی یک ساز و کار حرکتی اختصاص داره ک در اون الگوریتم، ترسیم با رایانه، ساز و کارهای حرکتی، برنامه‌نویسی پایتون و هدایت تحصیلی-حرفه‌ای آموزش داده میشه.

در بخش دوم شش پروژه معرفی شده که دو پروژه از این‌ها انتخاب میشه تا دانش‌آ»وزها انجامشون بدن. این پروژه‌ها به این صورتن: برق، تاسیسات مکانیکی، عمران، خودرو، پایش رشد و تکامل کودک و صنایع دستی.

فایل کتاب کار و فناوری نهم PDF برای سال تحصیلی 1403-1404 رو از این بخش دانلود کنین:

دانلود PDF کتاب درسی تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (ویژه اقلیت‌های مذهبی

دانلود کتاب تعلیمات ادیان الهی و اخلاق نهمPDF

کتاب تعلیمات ادیان الهی و اخلاق نهم یکی از کتاب‌های نهم متوسطه اوله که به جایگزین کتاب پیام‌های آسمان برای دانش‌آموزان کلیمی، مسیحی و زرتشتیه.

این کتاب از سه بخش توحید، آخرت و نبوت تشکیل شده.

فایل کتاب تعلیمات ادیان الهی و اخلاق نهم PDF برای سال تحصیلی 1403-1404 رو از این بخش دانلود کنین:

 مجله آموزشی پرش برای دانلود کتاب‌های درسی تمام پایه‌ها به کمک شما اومده، می‌تونین به مقاله‌های دانلود PDF کتاب های درسی دهم تجربی، کتاب های درسی دهم انسانی و کتاب های درسی دهم ریاضی سر بزنین.

تعداد کتاب‌های نهم چهارده‌تاست و شامل این موارده: فارسی، ریاضی، علوم تجربی، انگلیسی و کتاب کار انگلیسی، عربی، آمادگی دفاعی، آموزش قرآن، پیام‌های آسمان، فرهنگ و هنر، نگارش، مطالعات اجتماعی، کار و فناوری و تعلیمات ادیان الهی و اخلاق (ویژه اقلیت های دینی).

خیلی راحت می‌تونی با استفاده از دکمه هر درس در همین مقاله فایل پی دی اف کتاب‌های نهم رو دانلود کنی.

ارتباط با مشاورین ما

تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

2 پاسخ

  1. سلام من همه کتاب درسی پایه نهم را دانلود کردم اما فقط مطالعات اجتماعی نهم دانلود نمیشه

    1. سلام آقا رضا 🙏🏻
      هنوز کتاب اجتماعی چاپ 1402-1403 منتشر نشده اما به محض انتشار، از طریق همین صفحه برای دانلود گذاشته خواهد شد.
      شما میتونید در صورت نیاز کتاب اجتماعی چاپ 1401-1402 را از طریق لینک زیر دانلود کنید
      دانلود فایل کتاب اجتماعی نهم چاپ 1401-1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خودتون رو تو کادر زیر وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد