بهترین روش تقویت علوم و فنون یازدهم

بهترین روش تقویت علوم و فنون یازدهم

دانش‌آموزانی که به دنبال کسب نتایج عالی توی امتحانات نهایی و کنکور هستن، مطمئنا دنبال بهترین روش تقویت علوم و فنون یازدهم می‌گردن.

سال یازدهم انسانی، به خاطر درس‌های پر حجم و مفهومی‌اش و همین‌طور نزدیکی‌اش به کنکور، جز مقاطعی است که دانش‌آموزان فشار درسی سنگینی رو تحمل می‌کنن. اما همیشه موفقیت با اونیه که علاوه‌بر سخت‌کوشی، بتونه از بهترین منابع آموزشی و جدیدترین تکنیک‌های درس خوندن استفاده کنه.

ما توی این مقاله از پرش قصد داریم تا بهترین روش تقویت علوم و فنون یازدهم رو به دانش‌آموزانی که قصد دارن بهترین نمرات رو توی این درس بگیرن، ارائه کنیم.

پس تا پایان این مقاله همراه ما بمونین.

علوم و فنون ادبی یازدهم،‌ درسی پر حجم، پر نکته ولی شیرینه. این درس به علاوه اینکه توی کنکور و امتحانات مدرسه تاثیر زیادی میذاره، باعث میشه دانش‌آموزان با راه و روش‌های شعر و ادبیات آشنا بشن. یادگیری آرایه‌های ادبی، آشنایی با مشاهیر ادبیات و شعر فارسی و فرا گرفتن سبک‌های ادبی از جمله مزایا این درس شیرین و جذابه.
عاشقان شعر و ادبیات فارسی، می‌تونن در طول یادگیری این درس لذت زیادی ببرن.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

اهمیت تقویت علوم و فنون یازدهم

علوم و فنون ادبی یازدهم، یکی از دروس تخصصی رشته انسانیه. اهمیت تقویت علوم و فنون یازدهم برای دانش‌آموزان انسانی، از این جهت بالاست که این درس یکی از تاثیرگذارترین دروس توی کنکور انسانیه.

همچنین دانش‌آموزانی که قصد دارن کارنامه پایان سالشون درخشان باشه، باید توی تقویت علوم و فنون یازدهم، کوشا باشن.

حتی اون دسته از دانش‌آموزان خوش ذوق و با استعداد که دوست دارن آثار ادبی از خودشون به جا بذارن، باید که این درس رو به خوبی یاد بگیرن.

تقویت علوم و فنون یازدهم برای کنکور

به طور کلی ۳۰ سوال از درس علوم و فنون ادبی توی کنکور مطرح میشه که دانش‌آموزان باید توی ۳۰ دقیقه به این سوالات پاسخ بدن. با توجه به نوع سوالات، یک دقیقه برای هر سوال زمان زیادی نیست.

تقویت علوم و فنون یازدهم برای کنکور

به همین دلیل دانش‌آموزان باید از بهترین روش تقویت علوم و فنون ادبی یازدهم استفاده کنن تا بتونن توی کنکور نتیجه خیلی خوبی به دست بیارن.

بهترین راه یادگیری علوم و فنون یازدهم

با توجه به اهمیت بالای درس علوم و فنون یازدهم، دانش‌آموزان باید دنبال بهترین راه‌های یادگیری این درس باشن. در ادامه تکنیک‌هایی رو معرفی می‌کنیم که رتبه‌های برتر استفاده کردن و از اون‌ها نتیجه گرفتن.

دانش‌آموزان می‌تونن از موارد زیر به عنوان بهترین راه‌‌های یادگیری علوم و فنون یازدهم استفاده کنن:

  • خلاصه‌نویسی؛
  • استفاده از تمثیل‌؛
  • طرح سوال از متن؛
  • مطالعه داستان‌وار؛
  • مطالعه دقیق هر پاراگراف؛
  • بخش‌بندی مباحث؛
  • استفاده از ویدیوهای آموزشی.

بهترین روش تقویت علوم و فنون ادبی یازدهم

تکنیک‌های که در بخش بالایی معرفی شد، جزو بهترین روش‌های مطالعه علوم و فنون ادبی یازدهم بود. اما دانش‌آموزانی که برترین نتایج رو می‌خوان، دنبال بهترین روش تقویت علوم و فنون یازدهم می‌گردن.

همواره توصیه شده که دانش‌آموزان، منبع اصلی مطالعه‌شون رو کتاب درسی قرار بدن.

بهترین روش تقویت علوم و فنون ادبی یازدهم

اما برای قبولی توی امتحانات با نمره بالا و همینطور کسب رتبه عالی توی کنکور، نیازمند استفاده از منابع کمک درسیه.

اما کدوم منبع کمک درسی می‌تونه بهترین یادگیری رو برای دانش‌آموزان به ارمغان بیاره؟

ویژگی بهترین منابع آموزشی

بهترین منابع آموزشی باید در یادگیری دانش‌آموزان تاثیرگذار باشن، نه اینکه با ارائه نمونه سوال و پاسخنامه، لقمه آماده در اختیار دانش‌آموزان قرار بدن.

همچنین درسنامه‌های ناکافی کتاب‌های کمک درسی، نمی‌تونن یادگیری کاملی برای دانش‌آموزان ایجاد کنن.

منابع آموزشی که بتونن به دانش‌آموزان، تکینک‌های مطالعه هر درس، روش‌های تست‌زنی و نکات امتحانی رو به دانش‌آموزان ارائه بده، جزو بهترین منابع کمک درسیه.

در ادامه بهترین منبع آموزشی برای تقویت علوم و فنون یازدهم رو بهتون معرفی می‌کنیم.

بسته معلم خصوصی پرش

بسته معلم خصوصی پرش، بهترین روش تقویت علوم و فنون یازدهمه. دانش‌آموزان می‌تونن با بسته‌های معلم خصوصی پرش، به ساعت‌ها ویدیو آموزش علوم و فنون ادبی یازدهم‌، با تدریس بهترین دبیران سطح کشور، دسترسی داشته باشن.

بسته معلم خصوصی پرش

همچنین در کنار لوح‌های فشرده، دانش‌آموزان از یک کتاب کمک درسی هم برخوردار میشن که می‌تون با استفاده از اون، به تسلط کامل روی مباحث درس علوم و فنون ادبی یازدهم به دست بیارن.

حل تمرینات و نمونه سوالات داخل کتاب کمک درسی، همزمان با تماشا ویدیوهای آموزشی، به تثبیت مطالب توی ذهن دانش‌آموزان منجر میشه.

لازم به ذکره که توی کتاب‌های کمک درسی پرش، خبری از پاسخنامه و حل تمرینات کتاب درسی نیست و دانش‌آموزان باید تمامی مطالب کتاب رو از طریق ویدیوهای آموزشی یاد بگیرن.

مزایا بسته معلم خصوصی علوم و فنون یازدهم پرش

چرا بسته معلم خصوصی پرش، بهترین روش تقویت علوم و فنون یازدهمه؟

چون این بسته به نسبت باقی منابع کمک آموزشی موجود، از مزایا شگفت‌انگیزی برخورداره. مزایا بسته معلم خصوصی علوم و فنون یازدهم از جمله موارد زیره:

  • امکان بازبینی چند باره:
    دانش‌آموزان می‌تونن برای یادگیری دقیق هر مطلب، ویدیوهای آموزشی رو تا هر چند بار که دوست داشتن تماشا کنن.
    دانش‌آموزان با یک بار تماشا کامل ویدیوهای آموزشی می‌تونن یادگیری خوبی از دروسشون به دست بیارن؛ با تماشای دوباره و سه‌باره ویدیوهای آموزشی، به طور کامل به مباحث درسی مسلط میشن.
  • به صرفه‌تر از معلم خصوصی حضوری:
    بسته‌های معلم خصوصی پرش، به نسبت به صرفه‌تر از معلم خصوصی‌های حضوری هستن. چون کل درس علوم و فنون ادبی رو به دانش‌آموزان یاد میدن. ولی معلم‌های خصوصی تنها بخش‌هایی از درس رو به دانش‌آموزان تدریس می‌کنن.
  • رفع اشکالات سال‌های گذشته:
    یکی از ایرادات بزرگ دانش‌آموزان که با بسته‌های معلم خصوصی پرش قابل حل شدنه، مشکلات درسی به جا مونده از سال‌های گذشته است. معلمین پرش، توی ویدیوهای آموزشی درس علوم و فنون یازدهم، تمامی اشکالات درسی دانش‌آموزان از سال‌های گذشته رو حل می‌کنن.
  • آماده‌سازی برای کنکور:
    توی بسته معلم خصوصی پرش، دانش‌آموزان تکنیک‌های تست‌زنی هم یاد می‌گیرن و می‌تونن برای کنکور هم به خوبی آماده بشن. همچنین دبیران پرش، بخش‌های مهم و تست‌خیز کتاب رو هم به دانش‌آموزان معرفی می‌کنن.
  • تدریس کامل کتاب درسی:
    توی بسته‌های معلم خصوصی پرش، خط به خط کتاب درسی به دانش‌آموزان تدریس میشه و هیچ نکته مهمی از درس به جا نمی‌مونه. همچنین دانش‌آموزان با مفاهیم ادبی، مثل تشبیه، مجاز و پایه‌های هم‌آوایی همسان به طور کامل آشنا میشن.
  • بی‌نیازی به منابع آموزشی دیگه:
    با بسته‌های معلم خصوصی پرش، دانش‌آموزان از یادگیری عمیق برخوردار میشن، نمونه سوالات امتحانی در اختیارشون قرار می‌گیره و هیچ بخش مهمی از درس براشون نامفهوم نمی‌مونه. به خاطر همین دلایل، دانش‌آموزان به هیچ منبع کمک درسی دیگه‌ای نیاز ندارن.

جمع‌بندی بهترین روش تقویت علوم و فنون یازدهم

دانش‌آموزانی که می‌خوان بهترین نمرات رو توی امتحان به دست بیارن و برای کنکور انسانی به آماده‌ترین حد خودشون برسن، باید از بهترین روش تقویت علوم و فنون یازدهم استفاده کنن.

ما توی این مقاله چند نکته جهت یادگیری بهتر این درس ارائه دادیم و همچنین بهترین روش تقویت علوم و فنون یازدهم رو با استفاده از بسته معلم خصوصی پرش معرفی کردیم.

شما می‌تونین برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بسته‌های معلم خصوصی پرش، شماره تماستون رو توی کادر تماس با ما قرار بدین تا مشاورین پرش، در اسرع وقت با شما تماس بگیرن.

بسته معلم خصوصی پرش، به خاطر ارائه ویدیوهای آموزشی، ارائه کتاب کمک درسی و به استفاده از بهترین روش‌های آموزشی، بهترین روش تقویت علوم و فنون یازدهمه.

خیر. تمرینات کتاب کمک درسی پرش توی ویدیوهای آموزشی حل میشه، همچنین نمونه سوالات امتحانی هم بررسی میشن ولی تمرینات کتاب درسی برای دانش‌آموزان حل نمیشه.

شما می‌تونین با ورود به سایت پرش، یا با وارد کردن شماره تماستون توی کادر تماس با مشاورین پرش، بسته‌های معلم خصوصی رو تهیه کنین.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد