خرید حضوری محصولات پرش در نمایشگاه کتاب تهران 1403

خرید حضوری محصولات پرش در نمایشگاه کتاب تهران 1403

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 19 تا 29 اردیبهشت ماه، برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امسال هم همچون گذشته در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب خوانی از سراسر ایران و کشورهای دیگر است.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

نمایشگاه بین‌المللی کتاب، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در ایران است که امسال برای سی و چهارمین بار برپا خواهد شد. برگزار کننده نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 1403، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران است. نمایشگاه کتاب تهران 1403 به مدت 11 روز دایر بوده و میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

به طور کلی ۳۰۰۰ عرضه‌کننده، ۲۰۰ کتابفروش و ۲۷۰۰ ناشر داخلی در بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب 1403حضور خواهند داشت. همچنین کمیته ناشران خارجی در نمایشگاه کتاب تهران امسال، میزبان قریب به ۱۰۰ ناشر خارجی در غرفه‌های خود است که کتاب‌هایی را از سال ۲۰۱۵ تا سال ۲۰۲۳ عرضه می‌کنند.

تاجیکستان به عنوان میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه حضور دارد. در سرای ملل و در بخش بین‌الملل ناشران خارجی به صورت یک‌جا در رواق شرقی مستقر شده‌اند.

زمان و ساعت نمایشگاه کتاب تهران

تاریخ نمایشگاه کتاب 1403، 20 تا 30 اردیبهشت ماه بوده و این نمایشگاه به مدت 11 روز پذیرای بازدیدکنندگان و خریداران خواهد بود. زمان بازدید از نمایشگاه کتاب هر روز از ساعت 10 صبح آغاز شده و تا ساعت 8 شب ادامه خواهد داشت.

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

آدرس نمایشگاه کتاب تهران

امسال نیز همانند سال‌های گذشته، نمایشگاه بین‌المللی تهران در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. از آنجایی که مصلای امام خمینی ایستگاه مترو دارد، کار شما برای رفتن به نمایشگاه آسان شده است. برای رفتن به نمایشگاه کتاب می‌توانید به یکی از ایستگاه‌های شهید بهشتی یا مصلای امام خمینی در خط 1 مترو تهران بروید.

غرفه پرش در نمایشگاه کتاب تهران 1403

گروه آموزشی پرش، همچون سال‌های گذشته، با بسته‌های آموزشی متنوع و کاربردی در نمایشگاه کتاب حضور داشته و میزبان بازدیدکنندگان است. انتشارات پرش با 11 سال سابقه فروش محصولات کمک آموزشی، امسال با دو غرفه فروش به صورت همزمان در نمایشگاه حضور دارد.

آدرس غرفه‌های پرش را می‌توانید در نقشه نمایشگاه که در تصویر زیر قابل مشاهده است، به راحتی پیدا کنید.

غرفه‌های پرش در نمایشگاه کتاب

در ادامه شما را با دو غرفه فروش پرش در سالن‌های نمایشگاه کتاب تهران و نیز برخی از محصولات پر فروش پرش آشنا می‌کنیم.

1.سالن ناشران آموزشی

یکی از غرفه‌های مجموعه آموزشی پرش در نمایشگاه کتاب تهران، در سالن ناشران آموزشی قرار گرفته است. در این غرفه انواع مختلف محصولات کمک آموزشی برای دوره‌های متوسطه اول، دوم و کنکوری‌ها به چشم می‌خورد.

بسته‌ پرش معدل، کلاس‌های آنلاین، بسته معلم خصوصی  و تیزهوشان، از مهمترین بسته‌‌های آموزشی پرش هستند که برای پایه‌های مختلف تولید شده‌اند. برخی از بهترین محصولات آموزشی پرش در این غرفه و در نمایشگاه کتاب تهران در ادامه معرفی شده‌اند.

پرش معدل

بسته‌های پرش معدل به منظور بالا بردن معدل دانش‌آموزان طراحی و تولید شده‌اند. این بسته‌های آموزشی که تمام پایه‌های تحصیلی را پوشش می‌دهند، طوری طراحی شده‌اند که دانش‌آموز را در هر سطح علمی که باشد، به سمت افزایش معدل سوق می‌دهند.

بسته‌های پرش معدل بهترین انتخاب در ایام نزدیک به امتحانات هستند؛ زیرا به مرور کتاب‌های درسی برای دانش‌آموز می‌پردازند، مشکلات درسی او را بر طرف کرده، سوالات امتحانی را نیز آموزش داده و حل می‌کنند. بسته پرش معدل برای تمام دانش‌آموزانی تولید شده که قصد دارند معدل خود را افزایش دهند و شاهد تغییرات چشمگیر در نمرات خود باشند.

بسته‌های معلم خصوصی پرش

بسته‌های معلم خصوصی یکی از بهترین محصولات کمک آموزشی انتشارات پرش است؛ که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب می‌توانید به صورت حضوری بسته مورد نیاز خود را خریداری کنید. بسته معلم خصوصی که برای پایه‌های مختلف تحصیلی تولید شده است، یک بسته آموزشی کامل به شمار می‌رود که خط به خط کتاب‌های درسی را تدریس می‌کند.

در این بسته فیلم‌های آموزشی با تدریس مجرب ترین اساتید در هر حوزه و  کتاب کمک آموزشی منطبق با ویدیوهای آموزشی قرار گرفته است. تدریس کتب درسی در بسته‌های معلم خصوصی پرش آنقدر کامل و جامع است که حتی دانش‌آموز بدون حضور در کلاس درس هم بر محتوای کتب درسی مورد نظر خود مسلط خواهد شد.

کلاس‌های آنلاین پرش

امروزه یکی از بهترین و آسانترین روش‌های آموزش، آموزش آنلاین است. مجموعه پرش با ارائه کلاس‌های آنلاین، امکان یادگیری دروس پایه‌های مختلف به صورت آنلاین را فراهم کرده است.

نکته قابل توجه درباره کلاس‌های آنلاین پرش این است که دانش‌آموز می‌تواند بعد از حضور در کلاس آنلاین، جلسه‌های ضبط شده را بارها بازبینی کند. با شرکت در کلاس‌های آنلاین جزوه اختصاصی اساتید در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته و همچنین امکان پرسش و پاسخ و رفع اشکال هم برای آنها فراهم است.

بسته کامل تیزهوشان ششم

یکی دیگر از بسته‌های آموزشی پرش که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب موجود است، بسته کامل تیزهوشان ششم است. آزمون تیزهوشان، یکی از مهمترین آزمون‌ها در دوران ابتدایی است. موفقیت در این آزمون شرط اصلی راهیابی دانش‌آموز به مدارس تیزهوشان است.

پرش با ارائه بسته تیزهوشان ششم، مسیر موفقیت در آزمون تیزهوشان را برای دانش‌آموزان هموار کرده است. این بسته شامل چند حلقه دی‌وی‌دی آموزشی و چند کتاب منطبق با آن است.

2.سالن ناشران کودک و نوجوان (غرفه 59)

دومین غرفه پرش در نمایشگاه کتاب تهران 1403، غرفه محصولات آموزشی کودک و نوجوان است. این غرفه در سالن ناشران کودک و نوجوان قرار دارد. در این غرفه محصولات جذاب و متنوعی برای کودکان قرار گرفته است. بسته کودک من، بسته پیش دبستان و بسته دبستان، از محصولات کودک پرش در نمایشگاه کتاب است.

همچنین در ادامه به معرفی برخی از محصولات آموزشی کودکان در غرفه کودک پرش می‌پردازیم:

بسته کودک من

بسته کودک من ویژه کودکان 3 تا 9 سال، یک محصول آموزشی و سرگرم کننده برای کودکان است. برای والدینی که به آموزش کودک خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند کودک قبل از رفتن به مدرسه و یا در ایام تابستان از وقت خود بهترین استفاده را بکند، بسته کودک من بهترین انتخاب است.

این بسته طوری طراحی شده که برای کودک سرگرم کننده بوده و او را از یادگیری خسته و دلزده نمی‌کند. داستان‌های مصور کودک، روانشناسی مادر و کودک، زبان انگلیسی کودک، شعرهای مصور کودک، دفتر خاطرات من، می‌خوام و می‌تونم (ویژه هوش کودک) و نقاشی خلاقانه، سفال و کاردستی، از بخش‌های متنوع بسته کودک من است.

کودک من، بسته آموزشی است که آموزش سرگرمی، خلاقیت و هنر را در خود جای داده و یک انتخاب مناسب برای آموزش دادن به کودکان و سرگرم کردن آنان است.

بسته معلم خصوصی پیش دبستان

بسته کامل معلم خصوصی پیش دبستان، یکی از کامل‌ترین بسته‌های آموزشی غرفه پرش در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است. این بسته تمام کتاب‌های آموزشی پیش دبستان شامل لوحه نویسی، قرآن و علوم را پوشش داده است. بسته پیش دبستان پرش، شامل لوح‌های فشرده آموزشی و کتاب‌های منطبق با  آن است که با طراحی زیبا و چشم نواز در اختیارتان قرار می‌گیرد.

بسته‌های معلم خصوصی دبستان

اگر کودک دبستانی دارید حتما بسته‌های معلم خصوصی دبستان پرش را در نمایشگاه کتاب بررسی کرده و با محصولات مشابه مقایسه کنید تا متوجه تفاوت آن با دیگر محصولات آموزشی دبستان شوید. بسته‌های معلم خصوصی دبستان، برای کسانی تهیه شده‌اند که به پیشرفت تحصیلی فرزند خود اهمیت می‌دهند اما، استخدام معلم خصوصی برای همه دروس برایشان مقدور نیست.

این بسته‌ها دی‌وی‌دی‌های آموزشی همراه با کتاب‌های مکمل را در خود جای داده‌اند. بسته معلم خصوصی دبستان پرش، کتاب‌های درسی دبستان را به طور کامل و با روشی آسان تدریس کرده و تمام مشکلات درسی دانش‌آموزان دبستانی را برطرف می‌کند.

تخفیف محصولات پرش در نمایشگاه کتاب تهران 1403

یکی از جذابیت‌های نمایشگاه کتاب برای بازدیدکنندگان، برخورداری از تخفیفات بر روی کتاب‌ها و محصولات آموزشی مختلف است. محصولات پرش در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دارای 30 درصد تخفیف است که با مراجعه حضوری به نمایشگاه کتاب و یا قراردادن شماره تماس خود در بخش ارتباط با مشاورین پرش، می‌توانید از این تخفیفات ویژه استفاده کنید.

مزایای حضور در نمایشگاه کتاب و بازدید از غرفه پرش

    • با بازدید حضوری از غرفه پرش در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، می‌توانید محصولات آموزشی مختلف پرش را به صورت حضوری بررسی و مشاهده کنید.
    • نمونه تردیس اساتید بسته‌های آموزشی پرش، در غرفه پرش برای دانش‌آموزان به نمایش گذاشته می‌شود.
    • در برخی از روزهای برگزاری نمایشگاه، اساتید پرش در غرفه حضور دارند و از نزدیک با دانش‌آموزان گفت‌وگو می‌کنند.
ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد