منابع آزمون تیزهوشان نهم

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دانش‌آموزانی که علاقه‌مند شرکت در تیزهوشان هستند، باید اطلاع کاملی از منابع آزمون تیزهوشان نهم داشته باشند. اطلاع از منابع و بودجه‌بندی سوالات به دانش‌آموزان کمک می‌کند که با آمادگی بیشتری در آزمون شرکت کنند.

همچنین اگر تمایل دارید که از مزایا و معایب مدارس تیزهوشان باخبر شوید، بهتر است که مقاله مرتبط با این موضوع را مطالعه کنید.

به طور کلی، آزمون تیزهوشان نهم در دو مقطع برگزار می‌شود؛ دانش‌آموزانی که علاقه‌مند تحصیل در مدارس تیزهوشان هستند باید در موعد مقرر در آزمون شرکت کرده و شانس خود را برای این رقابت سرنوشت‌ساز امتحان کنند.

مدارس تیزهوشان از جمله مدارس برتر سطح کشور است که بدون شک قبولی در این مدارس به پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در سال‌های بالاتر کمک می‌کند. دانش‌آموزان عزیز بهتر است به این نکته مهم توجه کنند که برای قبولی در تیزهوشان باید در قدم اول با منابع آزمون تیزهوشان آشنا شوند.

ما در این مقاله، این موضوع را به صورت کامل بررسی می‌کنیم. اگر مایل هستید از منابع و بودجه‌بندی سوالات اطلاع کاملی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا ادامه مطلب همراه ما باشید.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

بودجه‌بندی منابع آزمون تیزهوشان

ما در این مقاله بهترین منابع آزمون تیزهوشان نهم و بودجه‌بندی سوالات را بررسی می‌کنیم. سال نهم اهمیت زیادی برای دانش‌آموزان دارد؛ زیرا، دانش‌آموزان در این سال در یک رقابت حساس شرکت می‌کنند. اطلاع دقیق از بودجه‌بندی سوالات آزمون به تسلط دانش‌آموزان کمک می‌کند. سوالات آزمون تیزهوشان نهم از دو بخش تحصیلی و غیرتحصیلی تشکیل می‌شود.

دانش‌آموزانی که قصد دارند در آزمون شرکت کنند باید با سبک سوالات به صورت دقیق آشنا شوند. شیوه طرح سوالات آزمون تیزهوشان به این صورت است که نیمی از سوالات از بخش تحلیلی و نیمی دیگر از بخش غیر تحلیلی طرح می‌شود.

دانش‌آموزانی که تمایل به شرکت در آزمون دارند باید علاوه بر تسلط در سوالات تحلیلی، مطالب کتاب را به صورت کاملا مفهومی یاد بگیرند.

بسیاری از دانش‌آموزان اطلاع دقیقی از بودجه‌بندی سوالات آزمون ندارند؛ و همین موضوع باعث می‌شود که نتوانند مطالب را به درستی و با مدیریت اصولی مطالعه کنند.

اطلاع از شرایط طرح سوالات آزمون، به داوطلبان این امکان را می‌دهد که بتوانند برنامه‌ریزی مناسبی برای مطالعه و آمادگی در آزمون داشته باشند. سوالات آزمون تیزهوشان، به صورت کاملا تستی است؛ بنابراین، بهتر است که دانش‌آموزان با روش‌ها و مهارت‌های تست‌زنی به صورت دقیق آشنا شوند.

بودجه بندی منابع آزمون تیزهوشان نهم

در آزمون تیزهوشان ششم سوالات کاملا هوش محور هستند؛ در این حالت دانش‌آموزان باید سعی کنند تسلط خوبی در سوالات استعداد‌های تحلیلی داشته باشند. اما، سوالات آزمون تیزهوشان نهم ترکیبی از سوالات هوش و درسی است. با توجه به این موضوع بهتر است که دانش‌آموزان در کنار یادگیری مطالب درسی با سوالات استعداد تحلیلی نیز آشنا شوند. در ادامه با بودجه‌بندی سوالات آزمون تیزهوشان نهم آشنا می‌شویم.

  • سوالات تحلیلی: 50 سوال
  • ریاضیات: 10 سوال
  • علوم: 10 سوال
  • زبان و ادبیات فارسی: 10 سوال
  • اجتماعی: 10 سوال
  • قرآن: 10 سوال
دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

آشنایی با تکنیک‌های تست‌زنی در آزمون تیزهوشان

تا اینجای مطلب را با این موضوع آشنا شدید که دانش‌آموزانی که قصد شرکت در تیزهوشان را دارند بهتر است با منابع آزمون تیزهوشان نهم آشنا شوند. در ادامه، منابع آزمون تیزهوشان را به صورت دقیق و طبقه‌بندی شده بررسی می‌کنیم. یکی از موضوعاتی که بهتر است دانش‌آموزان اطلاع کافی از آن داشته باشند، آشنایی با تکنیک‌ها و روش‌های تست‌زنی است.

همانطور که اطلاع دارید و بارها به این موضوع اشاره کردیم، سوالات آزمون تیزهوشان تست محور هستند. متاسفانه بسیاری از دانش‌آموزان با روش‌ها و تکنیک‌های تستی آشنایی ندارند؛ همین موضوع باعث می‌شود که نتوانند در جلسه آزمون به نتیجه دلخواه و مطلوب خود برسند. اگر شما نیز تا اینجای مسیر با روش‌ها و مهارت‌های تست‌زنی آشنایی نداشتید، نگران نباشید! زیرا در این قسمت مهم‌ترین تکنیک‌ها و نکات تستی را بررسی می‌کنیم.

انواع روش‌های تست‌زنی

در قدم اول بهتر است دانش‌آموزان بدانند که تست‌زنی یک مهارت سرنوشت‌ساز در دوران تحصیل‌شان است؛ مهارتی که با تسلط و یادگیری دقیق آن می‌توانند علاوه بر قبولی در تیزهوشان، موفقیت خود را در کنکور تضمین کنند. قبولی در آزمون تیزهوشان(سمپاد) مانند آزمون سراسری نیازمند آشنایی با تکنیک‌ها و روش‌های تست‌زنی است. بدون شک استفاده از تکنیک‌های تستی مانند حجمی، آموزشی، زمان‌دار، سنجشی و تکنیک ضربدر‌منها به موفقیت و قبولی داوطلبان در آزمون کمک می‌کند.

روش ضربدر‌منها از بهترین تکنیک‌های تست‌زنی است؛ زیرا این روش به دانش‌آموزان کمک می‌کند که مدیریت زمان مناسبی در جلسه آزمون داشته باشند. دانش‌آموزان در جلسه آزمون با سه نوع سوال مواجه می‌شوند. دسته اول سوالاتی هستند که به راحتی می‌توانند به آن پاسخ دهند، دسته دوم سوالاتی هستند که امکان پاسخ‌دهی به آن‌ها را ندارند و دسته سوم سوالاتی هستند که برای جواب‌دهی به آن‌ها، دانش‌آموزان به زمان بیشتری احتیاج دارند.

این تکنیک به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که در برخورد با هرکدام از این سوالات، روش متفاوتی را انتخاب کنند و بتوانند با یک استراتژی دقیق، بهترین راهکار را انتخاب کنند. دانش‌آموزان برای قبولی در آزمون، باید در کنار اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان نهم، با تکنیک‌ها و روش‌های تست‌زنی هم آشنا باشند.

برای آشنایی با روش‌های تست‌زنی بهتر است که دانش‌آموزان از مشاورین تحصیلی متخصص در این زمینه کمک بگیرند. گروه آموزشی پرش، با برگزاری جلسات مشاوره، ویژه آزمون تیزهوشان این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهد که بتوانند با شرکت در این جلسات با تمام روش‌ها و تکنیک‌های تخصصی تست‌زنی آشنا شوند.

2 3

برای قبولی در تیزهوشان از چه منابعی استفاده کنیم؟

اکثر دانش‌آموزانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان شرکت کنند، به دنبال یک منبع کمک آموزشی مناسب برای یادگیری بهتر مطالب درسی هستند. استفاده درست از منابع کمک آموزشی ( ویژه تیزهوشان) این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهد که مطالب را به صورت مفهومی و دقیق‌تر یاد بگیرند.

دانش‌آموزان برای آمادگی در آزمون تیزهوشان می‌توانند از منابع کمک آموزشی مختلفی استفاده کنند. انواع کتاب‌های کمک آموزشی مانند کتاب هوش و استعداد تحلیلی گاج، هوش استعداد تحلیلی نهم خیلی سبز، کتاب مبتکران و سایر کتاب‌های کمک آموزشی می‌توانند یک منبع مطالعاتی خوب برای آمادگی دانش‌آموزان در آزمون باشد؛ اما، بدون شک اکثر دانش‌آموزان برای قبولی در این رقابت به یک منبع آموزشی کامل‌تری نیاز دارند.

منبعی که با استفاده از آن بتوانند تمامی مطالب را به صورت کامل‌تر و تخصصی‌تر یاد بگیرند. بسته‌های تیزهوشان پرش، یک منبع آموزشی کامل است که دانش‌آموزان با استفاده از این منابع می‌توانند تمامی مطالب را به صورت دقیق یاد بگیرند.

ویژگی بسته‌های تیزهوشان نهم پرش

بسیاری از دانش‌آموزان برای یادگیری بهتر مطالب و ورود به آزمون تیزهوشان، از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده می‌کنند؛ ولی استفاده از کتاب‌های آموزشی به تنهایی نیاز دانش‌آموزان را برطرف نمی‌کند! در اکثر مواقع دانش‌آموزان برای یادگیری مطالب درسی، نیاز به تدریس یک معلم دارند.

بسته‌های آموزشی پرش ترکیبی از بهترین روش‌های آموزشی است؛ دانش‌آموزان با دریافت این بسته‌های آموزشی می‌توانند از تدریس بهترین معلمان بدون محدودیت زمان استفاده کنند.

استفاده همزمان از کتاب‌های آموزشی و تدریس معلمان بهترین روش برای یادگیری مطالب تیزهوشان است. بسته‌های تیزهوشان نهم پرش با بالاترین کیفیت آموزشی یک انتخاب مناسب برای دانش‌آموزان است. در این قسمت ویژگی‌های بهترین منابع آزمون تیزهوشان نهم پرش رو بررسی می‌کنیم:

  • تدریس خط‌به‌خط منابع آزمون تیزهوشان؛
  • آموزش روش‌ها و تکنیک‌های تست‌زنی ویژه تیزهوشان؛
  • مطابقت لوح‌های آموزشی و کتاب منطبق تیزهوشان؛
  • قابلیت تکرار و تمرین مطالب تیزهوشان برای یادگیری بهتر مطالب.

بسته‌های تیزهوشان نهم پرش

جمع‌بندی بهترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان نهم باعث تسلط بیشتر دانش‌آموزان در جلسه آزمون می‌شود. دانش‌آموزان با اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان نهم می‌توانند با سبک سوالات به درستی آشنا شوند. بسته‌های آموزشی تیزهوشان پرش، یکی از بهترین منابع آزمون تیزهوشان نهم است؛ که دانش‌آموزان با استفاده از این محصولات می‌توانند در کنار یادگیری مطالب درسی با روش‌ها و تکنیک‌های تست‌زنی هم آشنا شوند. برای دریافت بسته‌های تخصصی تیزهوشان کافی است همین حالا شماره خود را داخل کادر زیر وارد کنید.

در آزمون تیزهوشان نهم سوالات استعداد تحصیلی و تحلیلی طرح می‌شود.

خیر؛ نیمی از سوالات را از کتاب‌های درسی طرح می‌شود.

10 سوال از درس ریاضی در آزمون تیزهوشان طرح می‌شود.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد