بهترین فیلم‌های آموزشی برای درس خواندن

بهترین فیلم‌های آموزشی برای درس خواندن

حتما می‌دانید که مشاهده فیلم‌های آموزشی تاثیر بسزایی بر یادگیری دانش آموزان دارد. بسیاری از دانش آموزان و والدین آن‌ها دغدغه تهیه بهترین فیلم‌ها را داشته و ابهاماتی در این باره برایشان وجود دارد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در این مقاله حول موضوع مذکور صحبت کرده و بهترین فیلم‌های آموزشی برای درس خواندن را به شما معرفی کنیم.

این روزها با توجه به مشغله‌های زیاد و همچنین گسترش تکنولوژی، استفاده از ویدئوهای آموزشی برای درس خواندن و یادگیری بسیار رایج شده است. بنابراین طبیعیست که خیلی‌ها به دنبال بهترین فیلم‌های آموزشی برای درس خواندن باشند. ما در این مقاله شما را در این مسیر راهنمایی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

چرا آموزش ویدیویی؟!

حتما از تاثیر محصولات کمک آموزشی تا حد زیادی با خبر هستید؛ اما آیا می‌دانید آموزش ویدیویی بیشترین تاثیر را از ابین محصولات کمک آموزشی دارد؟ شاید برایتان سوال باشد که اصلا چرا لازم است آموزش ویدیویی را انتخاب کرده و به دنبال بهترین فیلم‌های آموزشی برای درس خواندن باشیم؟ تحقیقات گسترده انجام شده در این زمینه، نشان داده‌اند که بخش اعظم اطلاعات ثبت شده در ذهن افراد، به صورت دیداری دریافت شده‌اند.

همین موضوع به تنهایی نشان می‌دهد که آموزش ویدیویی می‌تواند تاثیر خوبی بر یادگیری دانش آموزان داشته باشد. همچنین این نوع از آموزش دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به ذکر آن‌ها می‌پردازیم.

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

آموزش در شرایط مختلف برای دانش آموزان

دانش آموزی که ویدیوهای آموزشی در اختیار دارد، می‌تواند در هر زمانی از آن‌ها استفاده کند. آموزش دیدن در هر مکانی امکان‌پذیر است، مشروط به آن‌که دانش آموز به ویدیوهای آموزشی باکیفیت و مناسب دسترسی داشته باشد. 

هزینه مناسب فیلم‌های آموزشی برای درس خواندن

هزینه مناسب فیلم‌های آموزشی برای درس خواندن

تهیه ویدیوهای آموزشی، بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از آن است که بخواهید در کلاس‌های حضوری ثبت‌نام کنید. آموزش از راه دور باعث می‌شود که حتی نیاز به پرداخت هزینه رفت‌و‌آمد هم نداشته باشید. توجه داشته باشید که در این صورت، در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود.

دسترسی به تدریس بهترین اساتید با فیلم آموزشی

برای شرکت در کلاس‌های حضوری بهترین اساتید کشور، بایستی زمان و هزینه زیادی صرف شود اما با آموزش ویدیویی، شما می‌توانید از تدریس بهترین اساتید بهره‌مند شده و در منزل آموزش ببینید.

یادگیری بهتر با فیلم آموزشی

شاید فکر کنید که آموزش ویدیویی، کیفیت آموزش حضوری را نداشته و یادگیری خوبی را رقم نمی‌زند؛ این تصور چندان صحیح نیست. به جرئت می‌توان گفت که آموزش ویدیویی گاها بسیار بهتر از آموزش حضوری بوده و یادگیری مطلوبی را به همراه دارد.

آموزش با فیلم کمک می‌کند که حافظه دیداری و شنیداری دانش آموز تحریک شده و مطالب را به شکل عمیق‌تری بیاموزد.

انگیزه بالا برای یادگیری

با توجه به این‌که دانش آموزان معمولا آموزش حضوری را بیشتر تجربه کرده‌اند، انگیزه و اشتیاق بالایی برای یادگیری با ویدیوهای آموزشی خواهند داشت. این انگیزه بالا موجب آن می‌شود که با تمرکز بیشتری به یادگیری پرداخته و نتیجه بهتری کسب کنند.

بهترین فیلم‌های آموزشی برای درس خواندن دانش آموزان

اگر تصمیم شما بر آن است که ویدیو آموزشی دروس مختلف را تهیه کرده و با این روش، یادگیری خود را بهبود ببخشید، لازم است بدانید که کدام منبع برای شما مناسب‌تر خواهد بود. در راستای پیدا کردن بهترین فیلم آموزشی دانش آموزان، پیشنهاد ما بسته‌های آموزشی پرش است. پرش با همکاری بهترین اساتید کشور، تلاش کرده است که تدریسی بی‌نقص را به شما هدیه کند.

بهترین فیلم‌های آموزشی برای درس خواندن دانش آموزان

بسته‌های آموزشی مورد نظر، هزینه‌ای مقرون به‌صرفه داشته و امکان خرید بسته کامل یا تک درس برای شما وجود دارد. توجه داشته باشید که برای خرید بسته‌ها می‌توانید از مشاورین مجموعه نیز کمک بگیرید، همچنین بعد از خرید، امکان ارتباط با پشتیبانی برای شما فراهم خواهد بود.

روش مطالعه با بهترین فیلم‌ آموزشی دانش آموزان

تهیه فیلم‌های آموزشی و درس خواندن با آن‌ها در صورتی نتیجه می‌دهد که شما روش مطالعه با ویدیوهای آموزشی را بدانید و به درستی این کار را انجام دهید. در ادامه به ذکر روش‌های مورد بحث می‌پردازیم.

دقت و تمرکز دانش آموزان برای مشاهده فیلم آموزشی

فیلم آموزشی با تماشای صرف، چیزی به شما نمی‌آموزد! هنگام مشاهده ویدیوهای آموزشی باید تمرکز کافی داشته و به دقت، سخنان استاد را گوش دهید؛ در این حین لازم است که ارتباط بین مطالب را متوجه شده و گاها نوت‌برداری کنید.

بازگشت به عقب

به عقب برگشتن، هرجایی هم که بد باشد، به هنگام مشاهده ویدیوهای آموزشی خوب است! شما امکان این را دارید که مباحث را دوباره و سه‌باره مشاهده کنید، پس چرا این کار را انجام ندهید؟! اگر مطلبی را خوب متوجه نشدید، حتما دوباره ویدیو را مشاهده کنید.

یادداشت‌برداری هنگام مشاهده فیلم آموزشی

به هنگام مشاهده ویدیوهای آموزشی، مطالب مهم را یادداشت‌برداری کنید یا به حاشیه‌نویسی بپردازید. توجه داشته باشید که بسته‌های آموزشی پرش، علاوه بر ویدیو، کتب منطبق بر آموزش‌ها را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد، لذا نیاز به نوشتن جزوه نخواهد بود.

توجه به روند آموزش فیلم

علاوه بر توجه به برنامه خود باید به روند آموزشی ویدیوها نیز توجه کافی داشته باشید. جلسات و مباحث را با ترتیب در نظر گرفته شده جلو بروید تا پیش‌نیازهای لازم برایتان ایجاد شوند.

تست‌زنی و تمرین پس از مشاهده فیلم آموزشی

بعد از مشاهده ویدیو و یادگیری مبحث مورد نظر، به تست‌زنی و تمرین بیشتر بپردازید. توجه داشته باشید که برای نتیجه گرفتن باید مطالب را در ذهن خود ثبت کنید، لذا به تمرین و مرور دروس بپردازید.

سخن پایانی در مورد بهترین فیلم‌های آموزشی برای درس خواندن دانش آموزان

در مقاله حاضر حول موضوع بهترین فیلم آموزشی دانش آموزان صحبت کرده و نکاتی را درباره چگونگی استفاده از ویدیوها، مزایای آموزش دیدن با فیلم و… یادآور شدیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایای فیلم‌های آموزشی، توصیه می‌کنیم مقاله «مقایسه تدریس خصوصی با بسته‌های آموزشی» را هم مطالعه کنید. اگر سوال یا ابهامی برایتان وجود داشت، آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

در مقاله حاضر به این پرسش به صورت مفصل پاسخ داده‌ایم؛ برای کسب اطلاعات بیشتر، به متن مقاله مراجعه کنید.

یادگیری با ویدیوهای آموزشی مقرون به‌صرفه‌تراست. همچنین افراد با ویدیوهای آموزشی در هر زمان و مکانی می‌توانند از تدریس اساتید برتر بهره‌مند شوند.

در این حین می‌بایست به نکاتی چون روند آموزشی در نظر گرفته شده، نکته‌برداری و… توجه داشته باشید.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد