نمونه سوالات امتحانی دوازدهم

نمونه سوال امتحانی دوازدهم

با رسیدن به نیمه دوم سال و پشت سر گذاشتن ترم اول تحصیلی، بسیاری از دانش آموزان به فکر جبران افت تحصیلی خود‌شون توی نیمه دوم سال هستن و بسیاری دیگه به دنبال پیشرفت بیشتر توی درس‌ها‌شون هستن تا در  این سال پایانی بتونن هم معدل خوبی داشته باشن و هم رتبه خوبی توی کنکور کسب کنن.

با تحلیل نمونه سوالاتی که در ادامه این مقاله برای شما آماده کردیم شما می‌تونین با اطمینان خاطر در امتحانات شرکت کنین.

دانش آموزانی که در پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستند، می‌توانند برای آمادگی جهت شرکت در امتحانات نهایی و کنکور سراسری، نمونه سوالات امتحانی که برای هر درس قرار داده شده است را دانلود کنند تا علاوه بر یادگیری بیشتر، نکات مهم هر درس نیز برای آن‌ها مشخص شود.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

دانش آموزانی که توی پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستن، برای آماده شدن جهت شرکت در کنکور لازمه که با انواع نمونه سوال امتحانی آشنا بشن.

به همین دلیل ما برای شما نمونه سوالات امتحانی مربوط به هر درس رو قرار دادیم که به صورت رایگان می‌تونین اون‌ها رو دریافت کنین.

به این ترتیب با انواع سوالات دروس مختلف آشنا میشین.

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

علاوه بر دانلود نمونه سوالات این پایه، شما می‌تونین کتاب های درسی دوازدهم ریاضی، کتاب های درسی دوازدهم تجربی و کتاب های درسی دوازدهم انسانی رو هم در مجله آموزشی پرش دانلود کنین.

داشتن فایل pdf کتاب های درسی دوازدهم متوسطه دوم به شما در پیش‌خوانی دروس کمک می‌کنه و همچنین این فرصت رو برای شما فراهم می‌کنه که توی هر مکان و هر زمان به کتاب‌های درسی این پایه، دسترسی داشته باشین.

دانلود نمونه سوال امتحانی عربی دوازدهم

در سال‌های اخیر عربی تبدیل به درسی شده که طراحان سوالات آزمون‌ها و امتحانات به طرزی سخت‌گیرانه از این درس سوال طراحی می‌کنن.

علاوه بر این برای به دست آوردن درصد بالا در کنکور نیز خصوصا اگه در رشته انسانی تحصیل می‌کنین، حتما باید مباحث این درس رو خیلی خوب یاد گرفته باشین.

البته لازمه یادگیری عربی دوازدهم اینه که مباحث قبلی رو در سال‌های گذشته خوب یاد گرفته باشین.

نمونه ویدیو تحلیل سوالات امتحانی عربی دوازدهم عمومی و انسانی

توی این قسمت برای شما یک نمونه ویدیو از بسته‌های پرش معدل برای تحلیل سوالات امتحانی عربی دوازدهم عمومی قرار دادیم.

و همچنین توی این قسمت می‌تونین نمونه ویدیو بسته پرش معدل برای تحلیل سوالات امتحانی عربی دوازدهم انسانی رو مشاهده کنین.

شما می‌تونین پس از مشاهده اون برای استفاده از بسته‌های پرش معدل پایه دوازدهم، که به ارتقاء معدل درسی شما کمک بسیار زیادی می‌کنه، شماره تماستون رو داخل بخش “ارتباط با مشاورین پرش” وارد کنین تا بتونین از تخفیف ویژه استفاده از بسته‌های پرش معدل ویژه کلاس دوازدهم، استفاده کنین.

دانلود نمونه سوال امتحانی دین و زندگی دوازدهم

درس دین و زندگی دارای ضریب 3 است و از مهم‌ترین و تراز آورترین دروس در آزمون سراسری محسوب میشه. این درس در کنکور 25 سوال رو به خودش اختصاص میده. شاید با خودتون فکر کنین که این درس ساده و بی‌اهمیته اما با توجه به آمار و ارقام کنکور در سال‌های اخیر باید گفت که این درس شرکت‌کنندگان آزمون سراسری رو حسابی به چالش کشیده.

ما در فایل‌های زیر برای شما نمونه سوالاتی رو آماده کردیم که با تحلیل اون‌ها می‌تونین پیشرفت چشمگیری توی این درس داشته باشین.

نمونه ویدیو تحلیل سوالات امتحانی دین و زندگی دوازدهم

توی این قسمت برای شما یک نمونه ویدیو از بسته‌های پرش معدل برای تحلیل سوالات امتحانی پایه دوازدهم رو قرار دادیم.

شما می‌تونین پس از مشاهده اون برای استفاده از بسته‌های پرش معدل پایه دوازدهم، که به ارتقاء معدل درسی شما کمک بسیار زیادی می‌کنه، شماره تماستون رو  داخل بخش “ارتباط با مشاورین پرش” وارد کنین تا بتونین از تخفیف ویژه استفاده از بسته‌های پرش معدل ویژه پایه دوازدهم، بهره‌مند بشین.

دانلود نمونه سوال امتحانی فیزیک دوازدهم

درس فیزیک از مهم‌ترین و موثرترین دروس در دوره دبیرستان بهخصوص در سال دوازدهمه. چرا که فیزیک دوازدهم از فیزیک پایه دهم و یازدهم حجیم‌تر و پیچیده‌تره. به همین دلیل لازمه برای بررسی عمیق و مفهومی مطالب اون، سراغ تحلیل تست‌های کنکور و حل نمونه سوالات امتحانی برین.

نمونه ویدیو تحلیل سوالات امتحانی فیزیک دوازدهم

توی این قسمت برای شما یک نمونه ویدیو از بسته‌های پرش معدل برای تحلیل سوالات امتحانی پایه دوازدهم رو قرار دادیم.

شما می‌تونین پس از مشاهده اون برای استفاده از بسته‌های پرش معدل پایه دوازدهم، که به ارتقاء معدل درسی شما کمک بسیار زیادی می‌کنه، شماره تماستون رو در داخل بخش “ارتباط با مشاورین پرش” وارد کنین تا بتونین از تخفیف ویژه استفاده از بسته‌های پرش معدل ویژه پایه دوازدهم، اسفاده کنین.

دانلود نمونه سوال امتحانی ریاضی دوازدهم

ریاضی علمیه که توی اون به بیان محاسبات پرداخته میشه. این درس زیر شاخه‌های زیادی داره که هر کدام به موضوع خاصی می‌پردازن. مانند: جبر، هندسه، ریاضی گسسته، آمار و احتمال. از آنجایی که سال دوازدهم اهمیت زیادی برای داوطلبان کنکور داره لازمه که همه تکنیک‌ها و روش‌ها به کار گرفته بشه.

حل نمونه سوالات امتحانی این درس می‌تونه تاثیر زیادی در میزان موفقیت شما داشته باشه.

نمونه ویدیو تحلیل سوالات امتحانی ریاضی دوازدهم

توی این قسمت برای شما یک نمونه ویدیو از بسته‌های پرش معدل برای تحلیل سوالات امتحانی پایه دوازدهم رو قرار دادیم.

شما می‌تونین پس از مشاهده اون برای استفاده از بسته‌های پرش معدل پایه دوازدهم، که به ارتقاء معدل درسی شما کمک بسیار زیادی می‌کنه، شماره تماستون رو در داخل بخش “ارتباط با مشاورین پرش” وارد کنین تا بتونین از تخفیف ویژه استفاده از بسته‌های پرش معدل ویژه پایه دوازدهم، بهره‌مند بشین.

دانلود نمونه سوال امتحانی سلامت و بهداشت دوازدهم

سلامت موضوعیه که در تمام طول تاریخ همیشه مورد توجه بشر بوده و دانشمندان زیادی از جمله بقراط و ابن سینا تعاریف متعددی رو از این مفهوم ارائه کردن. درس سلامت و بهداشت در تمامی رشته‌های پایه دوازدهم یکسانه و شما می‌تونین با کلیک بر روی فایل زیر نمونه سوالات امتحانی مربوط به این درس رو دانلود کنین.

دانلود نمونه سوال امتحانی زبان عمومی دوازدهم

کتاب انگلیسی (3) از جمله کتاب‌های که توی پایه دوازدهم تدریس میشه. این کتاب برای تمام رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم و معارف اسلامی و ادبیات و معارف اسلامی مشترکه. در نتیجه به اون زبان عمومی نیز گفته میشه.

نمونه ویدیو تحلیل سوالات امتحانی زبان انگلیسی دوازدهم

توی این قسمت برای شما یک نمونه ویدیو از بسته‌های پرش معدل برای تحلیل سوالات امتحانی پایه دوازدهم رو قرار دادیم.

شما می‌تونین پس از مشاهده اون برای استفاده از بسته‌های پرش معدل پایه دوازدهم، که به ارتقاء معدل درسی شما کمک بسیار زیادی می‌کنه، شماره تماستون رو در داخل بخش “ارتباط با مشاورین پرش” وارد کنین تا بتونین از تخفیف ویژه استفاده از بسته‌های پرش معدل ویژه پایه دوازدهم، بهره‌مند بشین.

دانلود نمونه سوال امتحانی فارسی عمومی دوازدهم

ادبیات فارسی عمومی در پایه دوازدهم کتابیه که از تنوع بالایی در مباحث درسی برخورداره. شما در فارسی سال دوازدهم با بخشی از تاریخ غنی ادبیات و زبان فارسی مانند افراد بزرگ و والایی همچون حافظ، سعدی، فردوسی و الفاظی نظیر آرایه‌های ادبی و دستور زبان آشنا میشین که در این کتاب درسی اهمیت زیادی دارن.

دانلود نمونه سوال امتحانی اقتصاد دوازدهم انسانی

درس اقتصاد در پایه دوازدهم انسانی درباره فرهنگ و اقتصاد و وابستگی او‌ن‌ها به یکدیگه بحث می‌کنه. این درس به بررسی رفتار اقتصادی تولید کنندگان، منحنی عرضه و تقاضا، تعادل در قیمت‌ها و سایر مفاهیمی که به بحث اقتصاد مربوطه می‌پردازه. در این مبحث نمونه سوالات امتحانی این درس رو برای شما آماده کردیم تا با مطالعه اون‌ها بتونین رشد چشمگیری در نمره و تراز این درس داشته باشین.

دانلود نمونه سوال امتحانی فلسفه و منطق دوازدهم انسانی

درباره این درس مهم در رشته انسانی باید بگیم که دارای ضریب بالایی در کنکور سراسری هستن و شما برای کسب رتبه و درصد بالا حتما باید مطالب این درس رو خط به خط یاد بگیرین. برای این منظور در زیر فایل نمونه سوالات امتحانی این درس رو برای شما قرار دادیم تا بتونین با آمادگی بیشتری در آزمون سراسری شرکت کنین.

نمونه ویدیو تحلیل سوالات فلسفه دوازدهم انسانی

در این قسمت برای شما یک نمونه ویدیو از بسته‌های پرش معدل برای تحلیل سوالات امتحانی پایه دوازدهم رو قرار دادیم.

شما می‌تونین پس از مشاهده اون برای استفاده از بسته‌های پرش معدل پایه دوازدهم، که به ارتقاء معدل درسی شما کمک بسیار زیادی می‌کنه، شماره تماستون رو در داخل بخش “ارتباط با مشاورین پرش” وارد کنین تا بتونین از تخفیف ویژه استفاده از بسته‌های پرش معدل ویژه پایه دوازدهم، بهره‌مند بشین.

دانلود نمونه سوال امتحانی جغرافیا دوازدهم انسانی

درس جغرافیا (3) از دروس تخصصی رشته ادبیات و علوم انسانیه که به بررسی زمین، شرایط آب و هوایی و اقلیمی مناطق مختلف، پوشش‌های گیاهی و موارد دیگه می‌پردازه. یادگیری صحیح این درس در نتیجه شما از کنکور سراسری اهمیت زیادی داره.

دانلود نمونه سوال امتحانی جامعه‌شناسی دوازدهم انسانی

برای یادگیری این درس در پایه دوازدهم انسانی لازمه که راهکارهای مختلف رو به کار بگیرین. این درس با اینکه مباحث نسبتا راحتی داره اما همانطور که پیش‌تر گفتیم، درست مانند دروس دیگه این مقطع دارای حجم زیادی هستن و همین موجب میشه برخی دانش آموزان از قسمت‌هایی از کتاب جا بمونن.

نمونه سوالات امتحانی زیر در این باب کمک می‌کنه تا بتونین تمامی مباحث رو به طور کامل مرور کنین و خودتون رو مورد ارزیابی قرار بدین.

دانلود نمونه سوال امتحانی روان شناسی دوازدهم انسانی

این درس در پایه دوازدهم انسانی، یکی از مهمترین دروسه و با توجه به اینکه ضریب بالایی در کنکور سراسری داره، لازمه که با دقت کامل تمام مطالب این کتاب رو یاد  بگیرین. کتاب روان شناسی جنبه مفهومی و حفظی داره و برای فهم و درک مطالب اون از دسته بندی‌ها و نمودارهای مختلف استفاده شده.

دانلود نمونه سوال امتحانی تاریخ دوازدهم انسانی

یکی از موضوعاتیه که توی کتاب تاریخ دوازدهم انسانی مورد بحث قرار می‌گیره، تجزیه ‌و تحلیل و درک زمینه‌ها، علل، آثار و پیامدهای رویدادها و تحولات تاریخیه.

هدف این درس تنها حفظ کردن و به خاطر سپردن اطلاعات مربوط به گذشته نیست، بلکه هدف از تدریس این کتاب، ایجاد علاقه به علم تاریخ، افزایش مهارت‌های کاوشگری علمی، فراهم کردن فرصت‌هایی برای مطالعه، بررسی علت‌ها، آثار و نتایج برخی رویدادها و بررسی تأثیر و نقش شخصیت‌های بزرگ در تاریخ ایران و جهانه.

دانلود نمونه سوال امتحانی هندسه دوازدهم ریاضی

توی سال دوازدهم، دانش آموزان باید همزمان که خود‌شون رو برای شرکت در کنکور سراسری آماده می‌کنن، یک برنامه‌ریزی مناسب و اصولی هم برای موفقیت و کسب نمرات بالا در امتحانات نهایی داشته باشن.

بنابراین حجم دروس زیاده و زمان کم. حل نمونه سوالات هندسه‌ای که برای شما آماده کردیم به شما در ارزیابی خودتون کمک می‌کنه.

دانلود نمونه سوال امتحانی حسابان دوازدهم ریاضی

درس حسابان دوازدهم ریاضی، یکی از رتبه سازترین دروس کنکوره. این درس در آزمون سراسری ریاضی از اهمیت بالایی برخورداره و اگه در اون عملکرد خوبی داشته باشین، می‌تونین رتبه دلخواه خودتون رو کسب کنین.

دانلود نمونه سوال امتحانی گسسته دوازدهم ریاضی

ریاضیات گسسته دوازدهم مباحث مهمی داره که در کنکور ریاضی اهمیت زیادی پیدا می‌کنه. موضوعی که ریاضیات گسسته به بررسی اون می‌پردازه، مفاهیم ناپیوسته است. یادگیری عمیق این درس برای اون دسته از داوطلبان که می‌خوان در رشته دانشگاهی مهندسی کامپیوتر و یا برنامه نویسی ادامه تحصیل بدن اهمیت زیادی داره.

دانلود نمونه سوال امتحانی شیمی دوازدهم ریاضی و تجربی

یکی از دروس مهم برای رشته تجربی و ریاضی، درس شیمیه. این درس با یکی از محبوب‌ترین رشته‌های تجربی، داروسازی، ارتباط تنگاتنگی داره. در شیمی دوازدهم ممکنه برخی مسائل بر روی قاعده و فرمول نباشه و همین موضوع موجب پیچیدگی درس شده.

دانلود نمونه سوال امتحانی زمین شناسی دوازدهم ریاضی و تجربی

زمین شناسی یکی از دروس مهمیه که در رشته ریاضی و تجربی تدریس میشه و برای تمرین و مرور بهتر مباحث اون، حل نمونه سوالات امتحانی گزینه مناسبیه که می‌تونین از اون استفاده کنین که در زیر فایل‌های اون‌ها رو برای شما دانش آموزان عزیز قرار دادیم.

دانلود نمونه سوال امتحانی هویت اجتماعی دوازدهم ریاضی و تجربی

هویت اجتماعی از دروسیه که در زیرمجموعه علوم اجتماعی قرار داره. این درس به بررسی ویژگی‌ها، باورها و شخصیت‌ها می‌پردازه. در واقع چیزی که مباحث این درس به اون توجه داره، عوامل تاثیرگذار در شکل گیری هویت‌های اجتماعیه.

دانلود نمونه سوال امتحانی زیست شناسی دوازدهم تجربی

شاید بتونیم بگیم که یکی از مهم‌ترین دروس رشته تجربی، درس زیست شناسیه. به این علت که هم به بیشتر دروس دانشگاهی رشته تجربی مربوط می‌شه و هم ضریب بسیار بالاتری نسبت به درس‌های دیگه داره. به همین دلیل نمونه سوالاتی برای شما آماده کردیم که تحلیل اون‌ها به پیشرفت درسی شما کمک زیادی می‌کنه.

نمونه ویدیو تحلیل سوالات زیست شناسی دوازدهم تجربی

توی این قسمت برای شما یک نمونه ویدیو از بسته‌های پرش معدل برای تحلیل سوالات امتحانی پایه دوازدهم رو قرار دادیم.

شما می‌تونین پس از مشاهده اون برای استفاده از بسته‌های پرش معدل پایه دوازدهم، که به ارتقاء معدل درسی شما کمک بسیار زیادی می‌کنه، شماره تماستون رو در داخل بخش “ارتباط با مشاورین پرش” وارد کنین تا بتونین از تخفیف ویژه استفاده از بسته‌های پرش معدل ویژه پایه دوازدهم، بهره‌مند بشین.

مزایای حل نمونه سوالات امتحانی دوازدهم

  • به چالش کشیدن ذهن دانش‌آموز
  • کم کردن استرس دانش‌آموز
  • کسب آمادگی بیشتر برای حضور در جلسه آزمون
  • بازسازی فضای امتحان برای دانش‌آموز
  • رفع اشکالات و بهبود نقاط ضعف
  • جلوگیری از پاسخ اشتباه به هنگام آزمون اصلی
  • بالا بردن اعتماد به نفس برای حضور در امتحانات

مشاوره امتحانات پایه دوازدهم

به همراه حل نمونه سوالات امتحانی پایه دوازدهم شما می‌تونین از مشاوره پرش هم برای بهبود روند تحصیلی خودتون استفاده کنین.

اگه از ابتدای سال تحصیلی مطالعه مداوم و منظم داشته باشین قطعا به هنگام شروع امتحانات با حل نمونه سوال آمادگی کامل رو برای شرکت در امتحانات پیدا می‌کنین. برای دریافت مشاوره می‌تونین شماره همراه خودتون رو توی قسمت ارتباط با ما وارد کنین.

همچنین برای موفقیت در امتحانات مدرسه تنها داشتن نمونه سوالات و تمرین اون‌ها کافی نیست. شما باید تکنیک‌های موفقیت در امتحانات پایه دوازدهم رو هم یاد بگیرین.

برای آموزش این تکنیک‌ها و موفقیت در امتحانات، توصیه می‌کنیم ویدیو همایش رایگان پرش در رابطه با موفقیت در امتحانات مدرسه (ویژه متوسطه دوم) را به صورت کامل مشاهده کنین.

همایش رایگان موفقیت در امتحانات مدرسه (ویژه متوسطه دوم)

سخن پایانی در مورد نمونه سوالات امتحانی دوازدهم

در نظر داشته باشین که مطالعه و درس خوندن به تنهایی کافی نیست؛ شما باید علاوه بر درس خواندن سوالاتی رو از متن درس بیرون بکشین و با تحلیل اون‌ها خودتون رو برای امتحانات آماده کنین.

اما زمانی که شما زمان کمی دارین و لازمه که با سرعت بالاتری مطالب امتحان رو طبقه‌بندی و مطالعه کنین. برای انجام این کار بهترین راه استفاده از نمونه سوالات امتحانی سال‌های گذشته است. البته واضحه که همیشه داشتن برنامه‌ریزی درسی دوازدهم می‌تونه راه‌گشای شما برای پیشرفت تحصیلی توی این مقطع باشه.

970X250

بله، با تحلیل نمونه سوالات امتحانی شما می‌توانید با آمادگی بیشتری در امتحانات و آزمون سراسری شرکت داشته باشید.

بله، دروس عمومی با اینکه از کنکور حذف شده‌اند اما نمره  آن‌ها در امتحانات نهایی هم بر روی معدل و هم بر نتیجه کنکور تاثیر مستقیم خواهد داشت. علاوه بر این باید یادآوری کرد که نمره معدل شما نیز در نتیجه‌ای ککه در آزمون سراسری کسب می‌کنید تاثیر زیادی خواهد داشت.

گروه آموزشی پرش در این مقاله، برای تمامی دروس پایه‌ دوازدهم نمونه سوال امتحانی قرار داده است که به صورت رایگان می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد