ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دوره کاردانی دانشگاه جامع علمی- کاربردی

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دوره کاردانی دانشگاه جامع علمی – کاربردی

ثبت‌نام و انتخاب رشته برای ظرفیت‌های خالی مانده در رشته‌های تحصیلی دوره‌ كاردانی فنی و دوره كاردانی حرفه‌ای «ناپيوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ‌ کاربردی، در نوبت بهمن ماه سال  1401، از چهارشنبه 7 دی ماه آغاز شده و تا روز شنبه 17 دی ماه ادامه دارد.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، حسن مروتی ـ معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور ـ  درباره ثبت نام و  انتخاب رشته تکميل ظرفيت دوره‌ کاردانی دانشگاه جامع علمی – کاربردی گفته است: داوطلبان برای اطلاع از کدرشته محل‌های این مرحله از پذیرش و شرایط و ضوابط ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی باید به دفترچه‌ ثبت‌نام و اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کنند. داوطلبان سپس می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه  خود حداکثر تا ۲۰ کدرشته محل اقدام کنند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام تکميل ظرفیت دوره کاردانی دانشگاه علمی – کاربردی

به گفته این مقام مسئول، مدارک و شرایط لازم برای ثبت نام عبارت است از: داشتن دیپلم سه‌ساله نظام جدید 3-3-6 (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و یا دیپلم سه‌ساله نظام ترمی/ سالی واحدی (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش‌ساله نظری و فنی و حرفه‌ای) با تاريخ دانش‌آموختگی حداکثر تا 31 شهريورماه سال 1401 است.

حسن مروتی تصریح کرده: داوطلبانی که قبلاً در رديف پذيرفته‌شدگان نهايی مرحله پذيرش دوره‌ كاردانی فنی و دوره كاردانی حرفه‌ای «ناپيوسته» نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1401  بوده‌اند، درصورت قبولی در اين مرحله از پذيرش، قبولی قبلی آنان لغو می‌شود و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد. این داوطلبان باید در رشته قبولی جدید ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، به اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذيرش تکمیل ظرفیت مورخ 7دی ماه که در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر شده است مراجعه کنید.

“این مطلب از سایت سنجش برداشته شده است”

ارتباط با مشاورین ما

تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خودتون رو تو کادر زیر وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد