حقوق بازنشستگان فرهنگی

دریافتی بازنشستگان فرهنگی چقدر است؟

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، بیشترین میزان دریافتی بازنشستگان فرهنگی از صندوق ذخیره فرهنگیان را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، عنوان کرد که بیشترین میزان دریافتی بازنشستگان از صندوق ذخیره فرهنگیان را بیش از یک میلیارد ریال است.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

حمیدرضا نجف‌پورکردی ـ مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ـ درباره میزان دریافتی بازنشستگان فرهنگی، توضیحاتی ارائه داد. او گفت: بیشترین میزان دریافتی بازنشستگان در حال حاضر به بیش از یک میلیارد ریال رسیده است. میانگین دریافتی اعضای بازنشسته موسسه در دوره جاری نیز به حدود ۳۳۸ میلیون ریال رسیده؛ این در حالی است که میانگین واریزی آنها به صندوق در طول دوران خدمت حدود ۸۶ میلیون ریال بوده است.

دریافتی بازنشتگان فرهنگی 1401 چقدر بوده است؟

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین یادآور شد: ۵۲۱ میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از 2 آذر تا اول دی ماه ۱۴۰۱ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، واریز شده است. او افزود: پرداخت سهم‌الشرکه کمتر از ۲۰ روز پس از بازنشستگی و دریافت اطلاعات به حساب آنها واریز شده است. این روند قبلا حدود سه ماه طول می‌کشید.

به گفتۀ نجف‌پور کردی مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و نیز سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است. این مبلغ به حساب ۲۰۳۳ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است. وی تصریح کرد: سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ نیز پس از برگزاری مجامع شرکت‌ها و مجمع عمومی سالیانه موسسه، به حساب این افراد واریز خواهد شد.

احیای بانک سرمایه و امکان افتتاح حساب غیر حضوری

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در ادامه به سیاست کلان این مجموعه مبنی بر احیای بانک سرمایه، تمرکز وجوه در بانک مزبور و استفاده از این ظرفیت برای ارائه خدمات بیشتر به فرهنگیان عضو موسسه  اشاره کرد. او گفت: زمینه افتتاح حساب غیرحضوری در بانک سرمایه برای اعضای موسسه فراهم شده است. از این به بعد واریزی‌ها به حساب بازنشستگان به عاملیت این بانک خواهد بود. بر این اساس در دوره حاضر نیز بیش از ۵۲ درصد از مبالغ واریزی از طریق بانک سرمایه انجام شده است.

نجف‌پورکردی بر تحول در ساختار امور اعضاء در موسسه و نظام پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته از سه ماه به کمتر از یک‌ ماه تاکید کرد. او گفت: این اولین وجوهی است که فرهنگیان بازنشسته قبل از برقراری حقوق مستمری از سوی سازمان بازنشستگی کشوری دریافت می‌کنند.

وی عنوان کرد که در حال حاضر بیشترین میزان دریافتی بازنشستگان فرهنگی به بیش از یک میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش صندوق ذخیره فرهنگیان مدیرعامل موسسه در پایان گفت: فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند. آنها با عضوریت در موسسه از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره‌مند می‌شوند.

(این مطلب برگرفته است گزارش منتشر شده در ایسنا است.)

ارتباط با مشاورین ما

تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خودتون رو تو کادر زیر وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد