مسمومیت دانش‌آموز در بروجرد

مسمومیت 17 دانش‌آموز در بروجرد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از مسمومیت 17 دانش‌آموز در بروجرد خبر داده است.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

مسمومیت دانش‌آموز در بروجرد، موضوعی که ما در این مقاله بررسی می‌کنیم. دکتر نورالله مریدی ـ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ـ  درباره مسمومیت 17 دانش‌آموز در بروجرد گفت است: در تاریخ ـ 2 اسفند ماه ـ ۱۷ دانش‌آموز بروجردی، به دلیل نشت گاز منوکسیدکربن مسموم و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی در تشریح این خبر بیان کرده: سه شنبه عیر ـ 2 اسفند ماه ـ ساعت ۱۶ مسمومیت ۱۷ دانش‌آموز در دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد به اورژانس گزارش شده است.

مریدی درباره این موضوع اظهار کرده: بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد. مصدومان این حادثه به بیمارستان آیت الله بروجردی منتقل شده‌اند.

علت مسمومیت دانش‌‌آموزان بروجردی چه بود؟

این مسئول درباره علت مسمومیت 17 دانش‌آموز در بروجرد تصریح کرده است: نظر اولیه کارشناسان آتش نشانی این است که نشت گاز منوکسید کربن علت این حادثه بوده است. مریدی همچنین تاکید کرده است که دلیل اصلی مسمومیت دانش‌آموزان در بروجرد اطلاع ‌رسانی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین خاطر نشان کرده: خوشبختانه چهار نفر از این دانش‌آموزان مسموم شده مرخص شدند و مشکلی نداشتند.

وی در پایان گفته است: در حال حاضر ۱۳ دانش‌آموز دیگر در بیمارستان در حال مراقبت هستند. خوشبختانه حال عمومی همه آن‌ها مساعد است.

این مطلب برگرفته از خبر منتشر شده در ایسنا است.

در حالی که در فضایی مجازی، هر روز اخباری از مسمومیت دانش‌آموزان منتشر می‌شود، مسوولان می‌گویند این آمار و ارقام درست نیست.

در همین راستا، مجید منعمی ـ معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ـ درباره مسمویت دانش‌آموزان در دو دبیرستان دخترانه در بروجرد، توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش ایسنا ـ لرستان، مجید منعمی هفتم اسفند ماه در ارتباط با مسمومیت دانش‌آموزان در دو مدرسه احمدیه و پانزده خرداد در  بروجرد عنوان کرد: جای  نگرانی نیست. مشکل خاصی برای سلامت دانش‌آموزان وجود ندارد. البته علت یابی این موضوع نیازمند بررسی تخصصی و دقیق‌تر است.

اخبار فضای مجازی کذب است

منعمی آمار و ارقامی که در خصوص تعداد دانش‌آموزان مسموم شده منتشر شده است را نادرست دانسته و اظهار داشت: آمار و ارقامی که در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها در خصوص تعداد دانش‌آموزان منتقل شده به بیمارستان مطرح شده است واقعیت ندارد. در واقع آماری که بعضا منتشر شده، گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان درباره پیگیری ماجرای مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر گفت: علت موضوع به وجود آمده برای دانش آموزان بروجردی به صورت تخصصی در حال بررسی است. گروه‌های متخصص در حال بررسی دقیق موضوع هستند و نتیجه قطعی بررسی‌ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

منعمی درباره پیگیری اخبار مربوط به این ماجرا هم خاطر نشان کرد: هرگونه خبری در اینگونه موارد از سوی مراجع مشخص و به صورت رسمی اعلام می‌شود. لذا شهروندان اخبار را از مبادی رسمی دریافت کنند. مردم نباید به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان درباره شرایط دانش‌آموزان مسموم شده‌ای که به مراکز درمانی منتقل شده و تحت درمان بودند، اظهار کرد: خوشبختانه حال عمومی همه این افراد مساعد است. صرفا چند دانش‌آموز به دلیل فشار ناشی از استرس تحت مراقبت قرار گرفتند که حال عمومی آن‌ها نیز مساعد است.

وزارت بهداشت پیگیر  موضوع مسمومیت دانش‌آموزان است

همچنین یوسف نوری ـ وزیر آموزش و پرورش ـ درباره مسمومیت‌ برخی از دانش‌آموزان در دبیرستان‌های مختلف دخترانه، عنوان کرد: وزارت بهداشت پیگیر این موضوع است و نتیجه آن را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: قرار شده است که وزارت بهداشت نتیجه پیگیری مسمومیت دانش‌آموزان در دبیرستان‌های دخترانه را از طریق رسانه‌ها اعلام کند.

ارتباط با مشاورین ما

تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خودتون رو تو کادر زیر وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد