کانال دنیای مغز و شناخت در نرم‌افزار «شاد» راه اندازی شد

کانال دنیای مغز و شناخت در نرم‌افزار «شاد» راه اندازی شد

کانال دنیای مغز و شناخت در نرم‌افزار آموزشی «شاد»، با هدف ارتقای دانش و توانمند سازی شناختی نوجوانان، فعالیت خود را آغاز کرده است.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

بر اساس گزارشی که در ایسنا منتشر شده، کانال «دنیای مغز و شناخت» که به تازگی در نرم افزار آموزشی شاد شروع به کار کرده است، در دو محور رشد سرمایه شناختی دانش‌آموزان (کاربردی) و افزایش دانش علوم اعصاب و شناختی آنها (پایه‌ای) تولید محتوا می‌کند.

کانال «دنیای مغز و شناخت» چه موضوعاتی را پوشش می‌دهد؟

آشنایی با کارکردهای اجرایی، حواس، اختلالات روانپزشکی، اعتیاد، خواب، اختلالات کودکی، تکنیک‌های تصویربرداری مغز، مغزهای مصنوعی، تاب‌آوری، حافظه و زبان از جمله موضوعاتی است که در کانال دنیای مغز و شناخت پوشش داده شده و به آن پرداخته می‌شود.
محتوایی که در این صفحه آموزشی و در بستر نرم‌افزار شاد منتشر می‌شود، در قالب ویدئو، اینفوگرافیک، مقاله علمی، آزمایش علمی و موشن‌گرافی است.
همچنین در کانال دنیای مغز و شناخت، مسابقاتی هم برگزار خواهد شد. تیم علمی و اجرایی کانال مغز در نظر دارد برای تشویق نوجوانان به تعامل بیشتر با علوم اعصاب و علوم شناختی، هر ماه چالش‌ها و مسابقات دانش‌آموزی برگزار کند.
به نقل از روابط عمومی ستاد علوم شناختی، کانال دنیای مغز و شناخت با همکاری مشترک ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و سازمان آموزش و پرورش ایجاد شده و فعالیت خود را در نرم‌افزار آموزشی «شاد» آغاز کرده است.

درباره نرم‌افزار شاد بیشتر بدانید

پس از شیوع ویروس کرونا در اواخر سال ۹۸، مدارس کشور تعطیل و به صورت مجازی اداره شدند. در ابتدا آموزش و پرورش با همکاری تلویزیون و با استفاده از شبکه های تلویزیونی اقدام به تدریس دروس پایه‌های مختلف کرد و مدرسه تلویزیونی را راه اندازی کرد. مدرسه تلویزیونی در چند شبکه مختلف پخش میشد و دروس مختلف پایه‌های تحصیلی را پوشش میداد‌.

معلم ها نیز از طریق ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی، تدریس می‌کردند و با دانش‌آموزان خود در ارتباط بودند. اما در این میان برای ایجاد یک پارچگی و نظم در مدارس کشور، نیاز به یک نرم افزار واحد بود تا همه مدارس و همه دانش آموزان را به صورت یکپارچه گرد هم آورد و دسترسی آسان هم داشته باشد‌. بدین منظور نرم‌افزار شاد راه اندازی شد تا در دوران مجازی شدن مدارس، امکان آموزش به دانش‌آموزان، به صورت یکپارچه فراهم شود.

راه اندازی نرم‌افزار شاد، سبب ایجاد نظم و یک پارچگی در آموزش مجازی کشور شد‌‌. شبکه آموزشی شاد در سال ۱۳۹۹ و همزمان با اوج گیری کرونا در کشور، آغاز به کار کرد و از آن زمان تا کنون مورد استفاده بسیاری از دانش‌آموزان و معلمان کشور بوده است‌.

ارتباط با مشاورین ما

تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خودتون رو تو کادر زیر وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد