مسائل مربوط به فضای آموزشی در خرمشهر

مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر خبر داد و اظهار امیدواری کرد که مشکلات آموزشی این منطقه تا پایان سال 1403 به حداقل برسد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، در سفر خود به خرمشهر، درباره عمق مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر سخن گفت.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

حمیدرضا خان محمدی ـ رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ـ در خلال سفر به خرمشهر، عنوان کرد که مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر زیاد است. او که چند روز قبل به خرمشهر سفر کرده بود، از پروژه ساخت مدرسه ایران در خرمشهر، بازدید کرد. خان محمدی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: این پروژه با کمک خیر در دست ساخت است و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خان محمدی درباره میزان اعتبار ساخت این مدرسه گفت: اعتبار ساخت این مدرسه ۵۰ میلیارد ریال است. با تخصیص به موقع اعتبار امید داریم در مهرماه سال آینده این پروژه تکمیل شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به سفر خرمشهر به دعوت نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد و ادامه داد: نماینده مردم این شهرستان از فضاهای آموزشی گزارشی داشت. در پی ارائه این گزارش، وزیر آموزش و پرورش دستور داد که امروز از پروژه‌های مدرسه‌سازی و مدارس این شهرستان بازدید کنم.

خان‌محمدی افزود: در این راستا امروز در فرمانداری خرمشهر جلسه‌ای برای بررسی وضعیت پروژه‌های مدرسه‌سازی خواهیم داشت. در تهران نیز این موارد پیگیری می‌شود.

عمق مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر زیاد است

او عنوان کرد که عمق مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر زیاد است. خان محمدی سپس اظهار داشت: امید است تا پایان سال ۱۴۰۳ مشکلات آموزشی این منطقه را به حداقل برسانیم.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در خلال سفر خود به خرمشهر در 29 بهمن ماه، از دبستان مهدیه در نقطه صفر مرزی خرمشهر، مدرسه شهید باهنر، دبستان دخترانه حمیده کاظمی، دبیرستان پسرانه شهید فهمیده، بازارچه کار آفرینی هنرستان خوارزمی و پروژه ساخت مدرسه ایران بازدید کرده است.

وی همچنین با حضور در گلزار شهدای گمنام نقطه صفر مرزی خرمشهر به شهدا ادای احترام کرد.

(این مطلب برگرفته از گزارش منتشر شده در ایسنا/خوزستان است.)

ارتباط با مشاورین ما

تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره رایگان شماره تماس خودتون رو تو کادر زیر وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد