بهترین دانشگاه در ایران برای رشته حقوق

بهترین دانشگاه در ایران برای رشته حقوق

بچه‌های علوم انسانی می‌دونن که یکی از رشته‌هایی که رقابت توش خیلی زیاده رشته‌ی حقوقه. خیلی از دانش‌آموزهای انسانی با هدف اینکه بتونن توی بهترین دانشگاه در ایران برای رشته‌ حقوق درس بخونن پا توی جلسه‌ی کنکور می‌‌ذارن.

پس رشته‌ی حقوق به تنهایی ضامن موفقیت تحصیلی و شغلی شما نیست؛ اینکه تو چه دانشگاهی‌ درس بخونین هم نقش زیادی توی آینده‌ی شما بازی می‌کنه.

ما توی گروه آموزشی پرش قصد داریم تا برای شما بهترین دانشگاه‌های حقوق ایران رو معرفی کنیم تا بتونین موقع انتخاب دانشگاه مورد نظر بهترین تصمیم رو بگیرین.

همچنین اگه امسال کنکور داری و می‌خوای توی بهترین دانشگاه در ایران برای رشته حقوق قبول شی بد نیست سری هم به مقاله‌ برنامه‌ریزی برای کنکور بزنی.

پادکست بهترین دانشگاه در ایران برای رشته حقوق

البته اگه درگیر روزمرگی‌هاتون هستین و فرصت نمی‌کنین این مقاله رو به طور کامل بخونین، پادکست زیر رو گوش کنین و همراه رادیو پادکست پرش باشین🎧🔊📚

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

ویژگی‌های بهترین دانشگاه در ایران برای رشته حقوق

ویژگی‌های زیادی باعث میشن که یک دانشگاه رو به عنوان برترین مرکز آموزش برای رشته‌ حقوق به حساب بیارن. تاریخچه‌، رتبه‌ی دانشگاه، اعتبارهای اون، تعداد مقالات بین‌المللی و همینطور محیط یک دانشگاه از فاکتورهای مهم برای تعیین بهترین دانشگاه در ایران برای رشته حقوق هستن.

محیطی که بتونه امکانات تحصیلی و رفاهی مناسبی برای دانشجوها فراهم کنه می‌تونه به عنوان بهترین دانشگاه حقوق ایران در نظر گرفته بشه.

دانشگاه خوب چه تاثیری توی آینده‌ی ما داره؟

اولین تاثیری که دانشگاه خوب توی آینده‌ی ما می‌ذاره بالا بردن سطح سواد و آگاهی ما نسبت به اون رشته‌ است. ولی  از اونجایی که اکثر فارغ‌التحصیل‌های رشته‌ی حقوق توی دادگاه‌ها و دادگستری‌ها مشغول به کار میشن بایستی که علاوه بر سواد کافی توانایی حل مسائل و فن بیان‌شون رو نیز قوی کنن.

بهترین دانشگاه حقوق ایران

دانشگاه همیشه محلی بوده برای اجتماع افراد دغدغه‌مند و روشنفکر برای همین این مکان می‌تونه توانایی‌های شما رو توی نحوه‌ی استدلال کردن، کنترل عصبانیت و باقی مسائل بالا ببره.

آشنایی با بهترین دانشگاه‌های رشته حقوق در تهران

بعد از دوران قاجار و رشد سطح فکری و علمی جامعه و همچنین به دلیل ایجاد نظم و قانون توی کشور، تربیت و پرورش قاضی و وکیل توی دستور کار قرار گرفت و به همین دلیل مراکز آموزش عالی جهت بالا بردن سطح سواد فکری جامعه در رشته‌های حقوق تاسیس شد که بعدها با عنوان دانشگاه به فعالیت خودشون تا به امروز ادامه دادن.

با هم چندتا از بهترین دانشگاه‌های حقوق در ایران رو بررسی می‌کنیم.

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

دانشگاه تهران؛ بهترین مرکز آموزش عالی حقوق

دانشگاه مادر، نماد آموزش عالی، لقب‌های دانشگاه تهران هستن که به تنهایی عظمت و اعتبار این دانشگاه رو نشون می‌دن. دانشگاه تهران بالاترین مقام رو بین بقیه دانشگاه‌های کشور داره و توی اکثر رشته‌ها دانشجو می‌پذیره و همیشه بیشترین رقابت برای رسیدن به صندلی‌های این دانشگاه وجود داره.بهترین دانشگاه حقوق ایرانمجهزترین کتابخانه، بهترین اساتید و بالاترین امکانات آموزشی و رفاهی تنها چند جمله از ویژگی‌های دانشگاه تهرانه که اون رو به یکی از بهترین دانشگاه‌های حقوق در ایران  تبدیل کرده.

ظرفیت پذیرش دانشگاه تهران برای رشته‌ حقوق توی نیم سال اول ۹۰ صندلی هستش.

دانشگاه شهید بهشتی؛ بهترین دانشگاه حقوق در ایران

دانشکده‌ی حقوق توی سال‌های ۱۳۴۶ – ۱۳۴۵ تاسیس شد و توی اون سال‌ها بهترین دانشگاه حقوق در ایران شناخته میشد. این دانشگاه همیشه یکی از اولین انتخاب‌های متقاضی‌های کنکور انسانی بوده و توی اکثر رشته‌ها کنار علوم سیاسی رشته حقوق از بیشترین رقابت برخورداره.

این دانشگاه تا قبل از سال ۱۳۸۲ توی نزدیکی محل دانشکده‌ی ادبیات بود که بعد از اون سال به کوشش رئیس وقت محل جداگونه‌ای برای دانشگاه شهید بهشتی در نظر گرفته شد.

بهترین دانشگاه حقوق ایران

ظرفیت رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی ۱۰۰ نفر، روزانه هستش و به همین دلیل رقابت برای کسب کرسی بهترین دانشگاه حقوق در ایران بسیار شدیده.

دانشگاه امام صادق (ع)

بعد از انقلاب اسلامی یکی از مسائلی که به شدت کمبود اون احساس میشد، پرداختن به مسائل علوم اسلامی و ترکیب اون با علوم انسانی بود. به همین دلیل تصمیم ساخت یک دانشگاه با محوریت تلفیق علوم انسانی با علوم اسلامی گرفته شد و توی سال ۱۳۶۱ دانشگاه امام صادق (ع) تاسیس شد.

دانشگاه تربیت مدرس

هدف از تاسیس دانشگاه تربیت مدرس توی سال ۱۳۶۰ بالا بردن سطح کیفی استاید و معلمین بود که اساسنامه‌ی اون با همین دلیل به تصویب شورای انقلاب فرهنگی رسید.

دانشگاه تربیت مدرس یکی از بهترین دانشگاه‌‌ها برای رشته حقوق در ایرانه که هر ساله تعداد زیادی از بچه‌های انسانی تلاش می‌کنن تا صندلی‌های اون دانشگاه رو مال خودشون کنن.

دانشگاه علامه طباطبایی

دانشکده‌ی حقوق دانشگاه علامه همیشه یکی از بهترین مرکز آموزشی برای رشته‌ی حقوق هست. مقالات علمی بی‌شمار این دانشگاه، پژوهشکده‌ها، محقق‌ها و استادهای برجسته‌ی این دانشگاه باعث شده‌اند که جزو بهترین دانشگاه در ایران برای رشته حقوق به حساب بیاد.

خیلی از افراد خبره و سرشناس که توی رشته‌های علوم سیاسی، ادبیات و حقوق شناخته شده هستن توی همین دانشگاه فارغ‌التحصیل شدن.

بهترین دانشگاه برای رشته حقوق در سراسر ایران

تهران نه فقط پایتخت سیاسی که مرکز علمی کشور هم به حساب میاد و دلیل اون هم متمرکز شدن بهترین دانشگاه‌ها برای رشته حقوق توی این استان هستش. ولی پراکندگی دانشگاه‌های مخصوص حقوق توی سرتاسر ایران باعث شده تا متقاضی‌های سخت‌کوش رشته علوم انسانی بتونن انتخاب‌های دیگه‌ای هم به جز دانشگاه‌های توی تهران داشته باشن. با هم تعدادی از این دانشگاه‌ها رو بررسی می‌کنیم.

دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد

دانشگاه فردوسی مشهد که از نظر قدیمی بودن سومین دانشگاه ایران به حساب میاد دانشکده‌های مختلفی در رشته‌های متنوع داره. ولی بعد از انقلاب اسلامی و لازم بودن گسترش علوم انسانی به سرتاسر کشور دانشکده‌ی حقوق این دانشگاه هم تاسیس شد تا نیازهای کشور در رابطه با مسائل حقوقی و بیشتر شدن تعداد حقوقدان‌ها تا حد زیادی رفع بشه.

دانشگاه فردوسی مشهد بزرگترین دانشگاه شرق کشور محسوب میشه و دانشکده‌ی حقوق اون به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش عالی برای رشته حقوق شناخته میشه.

دانشگاه حقوق رشت

یک گروه آموزشی حقوق توی دانشکده‌ی ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رشت وجود داره که توی دو نوبت روزانه و شبانه دانشجو می‌پذیره.

بهترین دانشگاه حقوق ایران

دانشکده‌ی ادبیات و علوم انسانی وابسته به دانشگاه دولتی رشت یکی از بهترین مراکز آموزش عالی برای رشته حقوق هستش که متقاضیان می‌تونن در صورت قبول نشدن توی‌ دانشگاه‌های دولتی تهران شانس خودشون رو برای قبولی توی این دانشگاه امتحان کنن.

جمع‌بندی

رشته‌ی حقوق یکی از بهترین رشته‌ها از نظر آینده‌ی شغلی است که خیلی از بچه‌های علوم انسانی دوست دارن توی اون موفق بشن.

بهترین دانشگاه در ایران برای رشته‌ حقوق موضوع مورد بحث ما توی این مقاله بود و سعی داشتیم تا برای شما تعدادی از بهترین دانشگاه‌ها توی این رشته رو براتون معرفی کنیم.

تحصیل توی یک دانشگاه خوب از نظرهای مختلفی باعث ارتقا و رشد شما میشه. بالا رفتن جایگاه اجتماعی، موقعیت‌های شغلی بیشتر و بالا رفتن شانس بورسیه شما جزو امتیاز‌هایی است که بعد از قبولی توی دانشگاه معتبر به دست میارین.

به ترتیب دانشگاه شهید بهشتی، تهران و دانشگاه علامه از جمله بهترین دانشگاه‌های حقوق ایران هستن.

شما می‌تونین از معلم خصوصی پرش و برنامه‌ریزی درسی برای کنکور که توی سایت قرار گرفته استفاده کنین تا توی بهترین دانشگاه در ایران برای رشته حقوق بتونین قبول شین.

از اونجایی که بهترین دانشگاه‌های حقوق در ایران از رتبه‌های بین‌المللی بالایی هم برخوردارن با قبولی توی اون دانشگاه‌ها شانس اپلای کردنتون خیلی بیشتر میشه.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد