بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی

بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی

کره جنوبی یکی از کشورهای جنوب شرق آسیاست که طبق رسومات اون منطقه، از سختگیری‌های زیادی توی حوزه آموزشی برخورداره. همین باعث شده که بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی، جزو بهترین دانشگاه‌های دنیا و آسیا هم باشن.

همونطور که توی مقاله دیگه‌ای از شرایط تحصیل در مدارس کره جنوبی گفتیم، توی این مقاله هم قصد داریم تا بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی رو معرفی کنیم تا کسانی که قصد مهاجرت به این کشور زیبا و پیشرفته رو دارن بتونن اطلاعات کافی رو در این باره به دست بیارن.

پس اگه دوست داری با بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی آشنا بشی، از شرایط تحصیل و زندگی دانشجویی در کره با خبر بشی، این مقاله از پرش رو تا آخر دنبال کن.

سیستم آموزشی در کره جنوبی همیشه در حال تغییره. ۲۰ سال پیش شاید لازم بود تمرکز رو روی رشته‌های مهندسی و فناوری بذارن و الان این نیاز احساس بشه که باید به فرهنگ و هنر بیشتر بپردازن.

خلاصه که فرقی نداره توی چه رشته‌ای در حال تحصیل هستین. دانشگاه‌های کره جنوبی یکی از بهترین مقاصد برای شماها است چونکه اکثر رشته‌های مهم و پرتقاضا رو با بهترین کیفیت آموزشی ارائه میده.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

معرفی بهترین دانشگاه‌ در کره جنوبی

کره جنوبی یکی از قطب‌های آموزشی در جهان به حساب میاد. آموزش توی این کشور از بالاترین سطح در جهان برخورداره و بسیاری از دانشگاه‌های اون جزو ۱۰ دانشگاه برتر آسیا و ۵۰ دانشگاه برتر جهان هستن.

معرفی بهترین دانشگاه‌ در کره جنوبی

توی این مقاله ما به معرفی ۷ تا از بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی می‌پردازیم و در ادامه بهترین اون‌ها رو بر اساس رشته‌های مختلف بررسی می‌کنیم:

  1. دانشگاه ملی سئول (SNU):
    بهترین دانشگاه در کره جنوبی رو این دانشگاه می‌دونن. دانشگاه ملی سئول رتبه ۳۷ جهان و ۱ آسیا رو داره.
    این دانشگاه عمومی از سال ۱۹۴۶ در حال فعالیته و جزو دانشگاه‌های دولتی کره جنوبی به حساب میاد.
    تنوع رشته در این دانشگاه بسیار بالاست. تا حدی که توی زمینه‌های مختلفی مثل علوم انسانی، مهندسی، پزشکی، علوم زیستی، علوم اجتماعی، کشاورزی و هنر، رو توی سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه میده.
    دانشگاه ملی سئول ۱۵ دانشکده، ۱۲ مدرسه تحصیلات تکمیلی حرفه‌ای و یک مدرسه تحصیلات تکمیلی عمومی است.
  2. موسسه علوم و فناوری پیشرفته کره (KAIST):
    همونطور که از اسم این دانشگاه پیداست، این دانشگاه مرکز آموزشی تخصصی توی زمینه‌های علمی و فنیه.
    هدف از تاسیس این دانشگاه در سال ۱۹۷۱ توسط دولت کره جنوبی، پیشبرد سیاست‌های اقتصادی و پیشرفت علم و فناوری توی این کشور بود. اما با گذشت زمان بخش‌های دیگه‌ای هم به این دانشگاه اضافه شد و تا به امروز به جز رشته‌های فنی و مهندسی به ارائه رشته‌هایی مثل ادبیات، حقوق و علوم اجتماعی هم پرداخته.
    رتبه جهانی این دانشگاه ۴۱ و است و رتبه ۲ توی دانشگاه‌های کره رو در اختیار داره.
  3. دانشگاه یونسی (Yonsei):
    دانشگاه یونسی قدیمی‌ترین دانشگاه خصوصی کره جنوبی است که توسط مبلغان مسیحی در سال ۱۸۸۵ تاسیس شد. این دانشگاه دو کامپوس (پردیس دانشگاهی) توی سئول و وونجو داره. بیش از ۳۰هزار دانشجو توی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال تحصیل در رشته‌های مثل کشاورزی، علوم پایه، حقوق، اقتصاد، هنر، زبان‌های خارجی و … هستن.
    دانشگاه یونسی (Yonsei)
    این دانشگاه بر اساس سازمان‌های معتبر QS و TIME رتبه جهانی ۱۰۵ رو به خودش اختصاص داده و همچنین جزو ۵ دانشگاه برتر کره جنوبی به حساب میاد.
  4. دانشگاه سانگ‌کیون‌کوان(SKKU) :
    یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین دانشگاه‌ها در بین جوانان، دانشگاه سونگ کیون‌کوان است. ریشه این دانشگاه به سال ۱۳۹۸ میلادی، یعنی دوره حکومت چوسان برمی‌گرده. پردیس‌های این دانشگاه در شهرهای سئول و سوون قرار داره. رشته‌های دانشگاهی این دانشگاه هم بسیار متنوع هستن و اقتصاد، حقوق، مهندسی، کشاورزی، هنر و ادبیات از جمله رشته‌های این دانشگاه است.
    دانشجویان این رشته توی سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستن.
    رتبه جهانی این دانشگاه ۶۹ جهان است.
  5. دانشگاه علوم و فناوری پوهانگ (POSTECH):
    این دانشگاه هم جزو دانشگاه‌های صنعتی کره جنوبی به حساب میاد. یکی از صنایع مادر کشور کره جنوبی که یکی از دلایل پیشرفت و ترقی این کشور بود، صنعت فولاد بوده. این دانشگاه هم توسط شرکت فولاد پوهانگ در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد.
    دانشگاه علوم و فناوری پوهانگ (POSTECH)
    این دانشگاه به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌ها توی زمینه‌های مهندسی و علوم مواد شناخته شده است.
    پردیس‌های این دانشگاه در شهر پوهانگ و سئول قرار دارن. ۳۰۰۰ دانشجو توی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال تحصیل توی این دانشگاه هستن.
    رتبه جهانی این دانشگاه در سال ۲۰۲۴، ۷۱ جهان شناخته شده.
  6. دانشگاه کونکوک (konkuk):
    دانشگاه کونکوک در سال ۱۹۳۱ توسط یک مبلغ مسیحی به نام یو سئونگ-چون تاسیس شد. این دانشگاه دو پردیس توی شهرهای سئول و چونگ‌جو داره. همچنین ۲۵هزار دانشجو در سه مقطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری توی رشته‌های متفاوتی از جمله مهندسی، کشاورزی، حقوق، علوم طبیعی و … فعالیت می‌کنن.
  7. دانشگاه هانیانگ (hanyang):
    دانشگاه هانیانگ یک مرکز آموزش عالی خصوصی و تحقیقاتی توی کره جنوبی است که توی سال ۱۹۳۹ به دست یک مهندس به نام کیم لیونگ – مون تاسیس شده.
    این دانشگاه دوتا پردیس توی شهر‌های آنسان و سئول داره و بیش از ۳۰ هزار دانشجو توی مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی توی این دانشگاه فعالیت می‌کنن.
    دانشگاه هانیانگ جزو ۱۰ دانشگاه برتر کره و ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان شناخته میشه.

شرایط تحصیل در دانشگاه‌های کره جنوبی

کره جنوبی یک کشور با اقتصاد پویا، وضعیت اجتماعی مطلوب، فرهنگ غنی و طبیعت بسیار زیبا است. به علاوه اینکه کشور کره جنوبی معتبرترین دانشگاه‌های آسیا و سطح جهان رو داره. همین دلایل برای اینکه خیلی‌ها قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور رو داشته باشن کفایت میکنه.

ولی بهتره که کسانی که قصد این کار رو دارن با شرایط، مزایا و معایب تحصیل در دانشگاه‌های کره جنوبی به خوبی آشنا بشن.

خوبی‌های دانشگاه‌های کره جنوبی

همونطور که گفتیم دانشگاه‌های کره جنوبی یکی از معتبرترین و با کیفیت‌ترین دانشگاه‌های آسیا و جهان به حساب میان.
خوبی‌های دانشگاه‌های کره جنوبی

اما این تنها مزایای دانشگاه‌های این کشور نیست. از خوبی‌های دیگه‌ دانشگاه‌های کره جنوبی میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • دانشگاه‌های کره جنوبی از نظر رتبه‌بندی‌های جهانی جزو ۱۰ تا دانشگاه برتر آسیا و ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا هستن؛
  • هزینه تحصیل و زندگی در کشور کره جنوبی به نسبت کشورهای اروپایی یا حتی ژاپن نسبتا پایین‌تره؛
  • خیلی از دانشگاه‌های کره جنوبی برنامه‌های آموزشی رو به زبان انگلیسی ارائه میدن تا برای دانشجوهای خارجی یادگیری راحت‌تر بشه؛
  • دانشجوهای بین‌المللی می‌تونن از بورسیه‌های تحصیلی مثل کمک هزینه برای مخارج زندگی، بلیط هواپیما و کاهش شهریه دانشگاه بهره‌مند بشن؛
  • فرصت‌های شغلی در کنار تحصیل برای دانشجویانی که ۶ ماه از اقامتشون می‌گذره وجود داره. اون‌ها می تونن تا ۲۰ ساعت در هفته کنار درس خوندن کار هم بکنن.
  • جاذبه‌های گردشگری کره، فرهنگ غنی، موسیقی، غذاها و جشنواره‌های کره‌ای می‌تونه برای دانشجویان خارجی بسیار جذاب باشه.

بدی‌های دانشگاه‌های کره جنوبی

دانشگاه‌های کره جنوبی با همه خوبی‌ها و سطح کیفی بالایی که داره ولی یک سری بدی‌هایی هم توی خودش جا داده که بد نیست با اون‌ها آشنا بشین:

  • رقابت بسیار بالا؛ توی دانشگاه‌های کره جنوبی رقابت برای کسب کرسی‌های دانشگاه بسیار بالا است. دانشجویان خارجی باید علاوه بر آشنایی کامل با زبان انگلیسی، از نمرات بالایی هم برخوردار باشن.
  • زبان سخت کره‌ای. یکی از چالش‌های پیش روی دانشجویان خارجی، یادگیری زبان کره‌ای است. اگه از قبل در کنار زبان انگلیسی به یادگیری زبان این کشور هم بپردازین کارتون توی کره خیلی راحت‌تره.
  • تداخل فرهنگی. ممکنه در ابتدای ورود به کره جنوبی با خیلی از مسائل فرهنگی و آداب و رسوم مردم کره جنوبی آشناییت نداشته باشین و همین مسئله کمی کار شما رو برای تحصیل در دانشگاه‌های این کشور سخت کنه.
  • تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد و خشک از مشکلات دیگه کره جنوبی است. ممکنه دانشجویان خارجی که به این آب و هوا عادت نداشته باشن، در ابتدا با مشکلاتی مثل مشکلات تنفسی رو‌به‌رو بشن.
  • تنش‌های سیاسی و نظامی به خاطر وجود زیگیلی مثل کره شمالی در همسایگی این کشور ممکنه برای دانشجویان ایجاد مشکل کنه.

شرایط تحصیل در دانشگاه‌های کره جنوبی برای خارجی‌ها

دانشگاه‌های کره جنوبی یکی از بیشترین تعامل‌ها رو با دانشگاه‌های دیگه داره.

به همین دلیل خیلی از دانشجویان سر تا سر جهان دوست دارن که توی یکی از دانشگاه‌های این کشور تحصیل کنن.

برای اپلای کردن به یکی از دانشگاه‌های کره جنوبی، باید مدارک زیر رو همراه داشته باشین:

  • انتخاب رشته در دانشگاه موردنظر؛
  • ارسال درخواست پذیرش و مدارک مورد نیاز برای دانشگاه؛
  • دریافت نامه تاییدیه از دانشگاه؛
  • گرفتن ویزای تحصیلی از سفارت کره جنوبی؛
  • تهیه بلیط و مهاجرت به کره جنوبی.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش و گرفتن ویزای تحصیلی

مدارک مورد نیاز ممکنه بسته به دانشگاه و نوع رشته متفاوت باشه. ولی به طور کلی این مدارک برای پذیرش در دانشگاه‌های کره جنوبی لازمه:

مدارک مورد نیاز برای پذیرش و گرفتن ویزای تحصیلی

  • دریافت نامه تاییدیه از دانشگاه‌های کره جنوبی؛
  • مدرک تحصیلی معتبر؛
  • ترجمه ریزنمرات؛
  • مدارک شناسایی معتبر؛
  • شش قطعه عکس رنگی سه در چهار؛
  • گواهی سلامت پزشکی؛
  • گواهی عدم اعتیاد؛
  • عدم داشتن سوءسابقه؛
  • حساب بانکی معتبر و تمکن مالی(حداقل ۱۰ هزار دلار برای اقامت کوتاه مدت و ۲۰ هزار دلار برای اقامت بلند مدت).

بهترین دانشگاه در کره جنوبی برای رشته‌های پزشکی

توی لیست زیر بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی برای رشته پزشکی رو معرفی کردیم:

  • دانشگاه ملی سئول:
    این دانشگاه نمونه کره‌ای دانشگاه تهران خودمونه. یعنی توی همه رشته‌ها سردمداره. ولی بالاترین رتبه رو بین دانشگاه‌های کره جنوبی توی رشته پزشکی، این دانشگاه داره. بالاتر توضیحاتی درباره این دانشگاه دادیم. هزینه تحصیل توی این دانشگاه برای افراد کره‌ای و خارجی تفاوتی نداره و دانشجویان فارغ از جنسیت و نژاد، از بورسیه‌های تحصیلی زیادی برخوردار میشن.
  • دانشگاه یونسی:
    اگه دانشگاه ملی سئول، دانشگاه تهران ما باشه؛ دانشگاه یونسی هم حکم دانشگاه شهید بهشتی رو داره. این دانشگاه هم که توی بخش‌های بالایی اون رو توضیح دادیم، از جمله دانشگاه‌هایی است که توی اکثر رشته‌های تحصیلی جزو بهترین مراکز آموزشی به حساب میاد.
    دانشگاه یونسی رتبه ۹۵ بهترین دانشگاه‌های پزشکی جهان رو داره. همچنین این دانشگاه قدیمی‌ترین دانشگاه خصوصی کره به حساب میاد.
  • دانشگاه اولسان:
    دانشگاه اولسان با رتبه ۱۵۲ در بین بهترین دانشگاه‌های پزشکی در جهان، می‌تونه یکی از مقصد‌های کسانی باشه که قصد مهاجرت و تحصیل در یکی از دانشگاه‌های پزشکی کره جنوبی رو دارن.
    البته بهترین رتبه‌های این دانشگاه توی بخش‌های رادیولوژی، پزشکی هسته‌ای، تصویربرداری پزشکی و سرطان‌شناسیه.

بهترین دانشگاه در کره جنوبی برای رشته‌های مهندسی

کره جنوبی یکی از بهترین مقاصد برای دانشجویان رشته‌های مهندسی مخصوصا مهندسی صنعتی و مواد است. لیست زیر بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی برای رشته‌های مهندسی رو نشون میده:
بهترین دانشگاه در کره جنوبی برای رشته‌های مهندسی

  • دانشگاه علوم و فناوری پوهانگ:
    همونطور که توی بخش‌های بالایی گفتیم، دانشگاه علوم و فناوری پوهانگ یکی از بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی توی رشته‌های مهندسیه. این دانشگاه که به هدف پیشرفت و ارتقا صنایع کره جنوبی تاسیس شده، به دانشجویان خودش بورسیه‌های مختلف تحصیلی ارائه میده. همچنین با برنامه‌های علمی و عملی اون‌ها رو برای ورود به بازار کار آماده میکنه.
    ارائه ۸۵٪ دروس به زبان انگلیسی توی این دانشگاه صورت می‌گیره و همین باعث شده که تعداد دانشجویان بین‌المللی این دانشگاه زیاد باشه.
  • دانشگاه هانیانگ:
    دانشگاه هانگ‌یانگ رتبه ۴۴۱ جهان رو بین تمامی دانشگاه‌های دنیا داره. ولی توی یک سری از رشته‌ها جزو ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان شناخته میشه.
    برای مثال رشته‌هایی مثل سوخت و انرژی، مهندسی مواد، مهندسی شیمی و نانوتکنولوژی، از جمله رشته‌هایی دانشگاه هانیانگ توی اون‌ها رتبه زیر ۱۰۰ جهان رو داره.
  • مؤسسه علوم و فناوری پیشرفته کره (KAIST):
    پردیس اصلی این دانشگاه روی مسائل علوم و فناوری تمرکز داره. این دانشگاه بورسیه‌های تحصیلی بسیار عالی به دانشجویان خودش ارائه میده که بسیاری از اون‌ها بیشتر هزینه‌های زندگی و تحصیل دانشجویان رو پوشش میده. همچنین خوابگاه‌های این ۲۰ مجتمع خوابگاهی، اسکان رو برای دانشجویان بین‌المللی بسیار راحت کرده است.
    مهندسی، علوم کامپیوتر، فیزیک ماده متراکم و هوش مصنوعی، از جمله بهترین رشته‌های این دانشگاه هستن که بیشترین فعالیت علمی توی اون‌ها صورت می‌گیره.

بهترین دانشگاه در کره جنوبی برای رشته‌های هنر

هنر همیشه یکی از رشته‌های پرطرفدار با گرایش‌های بسیار زیاد بوده. لیستی که آماده کردیم به شما بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی برای رشته‌های هنری رو معرفی کرده:

  • دانشگاه ملی هنر کره:
    علاقه‌مندان به موسیقی، رقص، ادبیات و هنرهای نمایشی می‌تونن شانس خودشون رو برای قبولی توی این دانشگاه امتحان کنن. دانشگاه ملی هنر کره یکی از معتبرترین دانشگاه‌های آسیا برای رشت‌های هنری به حساب میاد.
    این دانشگاه از سال ۱۹۹۳ توسط وزارت فرهنگ کره به عنوان تنها دانشگاه ملی هنر احداث شد. این دانشگاه شامل ۲۶ رشته توی ۶ مدرسه: موسیقی، تلویزیون و رسانه‌، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و فیلم، رقص و همینطور هنرهای سنتی کره‌ای است.
  • دانشگاه دونگ آ:
    این دانشگاه توی رشته‌های مختلفی برنامه آموزشی به دانشجویان ارائه میده. ولی یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین برنامه‌های آموزشی ارائه شده توی این دانشگاه، تاریخ هنره که توسط بخش باستان‌شناسی موزه دانشگاه دونگ آ ارائه میشه.
  • مؤسسه هنرهای سئول:
    این دانشکده یکی از برجسته‌ترین مؤسسه‌های آموزشی توی رشته‌های هنری است که توی منطقه آنسان در استان گیونگگی کره جنوبی قرار داره.
    از اهداف این مؤسسه دانشگاهی میشه به پرورش افراد خلاق، همکاری‌های بین‌المللی و همینطور هم‌سویی هنر با صنعت اشاره کرد.

بهترین دانشگاه در کره جنوبی برای رشته‌های علوم انسانی

توی لیست زیر بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی برای رشته‌های علوم انسانی، مثل علوم اجتماعی، حقوق و بقیه رشته‌های علوم انسانی رو معرفی کردیم:

  • دانشگاه سونگ‌کیون‌کوان:
    این دانشگاه سومین دانشگاه کره از نظر رتبه‌بندی‌های داخلی است. شاید رشته‌هایی که به ریاضی، شیمی، مهندسی و پزشکی مربوط بشه، توی این دانشگاه خیلی معتبر باشن. ولی یکی از بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی برای رشته‌های علوم انسانی همین دانشگاه سونگ‌کیون‌کوان است.
    دانشگاه سونگ‌کیون‌کوان
    مسکن‌های دانشجویی، بورسیه‌های تحصیلی و برنامه‌های تشویقی برای دانشجویان با معدل بالا از جمله جذابیت‌های این دانشگاه به حساب میاد.
  • دانشگاه سجونگ:
    هفتمین دانشگاه کره بر اساس رتبه‌بندی‌های جهانی، دانشگاه سجونگ است که یکی از ارائه‌دهنده‌های رشته‌های علوم و سلامت اجتماعیه.
    این دانشگاه یک مرکز آموزش عالی خصوصی در سئول است که جایگاه بالایی در رشته‌هایی مثل گردشگری، رقص، ژیمناستیک و انیمیشن داره.
    از اونجایی که مهمان‌نوازی یکی از رسومات کره‌ای‌ها به شمار میاد، این دانشگاه رسومات مهمان‌نوازی رو به خوبی به دانشجویان می‌آموزه.
  • دانشگاه زنان اوها (Ewha):
    مقام و جایگاه زن در کشور کره جنوبی بسیار بالا است. تا جایی که برای آن‌ها یک دانشگاه خصوصی جداگانه احداث شده. البته این کار رو به خاطر تفکیک جنسیتی انجام ندادن. بلکه این دانشگاه از بدو تاسیسش یعنی سال ۱۸۸۶ یک دانشگاه زنانه بوده. چون که به دست یک مبلغ مسیحی خانم به نام مری اف. اسکرانتون تاسیس شده.
    تا به الان این دانشگاه تونسته سیاستمداران، حقوقدانان و مدیرعاملان موفق رو در سطح جهان تربیت کنه.
    این دانشگاه از ۱۳۸ سال پیش تا به الان با شعار حقیقت، خوبی، زیبایی راه خودش رو ادامه داده.
  • دانشگاه کره:
    این دانشگاه رو نباید با دانشگاه ملی سئول اشتباه گرفت. دانشگاه کره که از سال ۱۹۰۵ افتتاح شد اول با اسم گوگوریو فعالیت می‌کرد. ولی امروزه به اون دانشگاه کره میگن.
    این دانشگاه توی زمینه‌های مختلفی برنامه‌های آموزشی ارائه میده. این دانشگاه ۲۰ هزار دانشجوی فعال توی مقطع کارشناسی و ۱۰ هزار دانشجو توی مقطع کارشناسی ارشد داره.
    دانشگاه کره
    با اینکه این دانشگاه یکی از متنوع‌ترین دانشگاه‌ها از نظر ارائه رشته‌های مختلفه اما مطمئنا یکی از بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی برای رشته‌های علوم اجتماعی و علوم انسانیه.

جمع‌بندی درباره بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی

دانشگاه‌های کره جنوبی یکی از بهترین مقاصد برای کسانی است که قصد مهاجرت تحصیلی دارن. این کشور علاوه بر داشتن دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی با کیفیت و معتبر، یکی از پویاترین اقتصادهای دنیا رو داره.

همچنین با توجه به تمرکز این کشور روی مسائلی مثل تکنولوژی، فناوری و پزشکی، یکی از بهترین مقاصد برای دانشجویان ایرانی به حساب میاد. البته نباید از فرهنگ غنی کره هم چشم‌پوشی کرد. این فرهنگ غنی باعث شده تا دانشگاه‌های هنر معتبری توی این کشور تاسیس بشن.

همچنین برای رشته‌های علوم انسانی هم دانشگاه‌هایی وجود داره که بین ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا به حساب میان.

ما توی این مقاله علاوه بر معرفی بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی به توضیح شرایط تحصیل و مدارک مورد نیاز برای خارجی‌ها هم پرداختیم.

دانشگاه ملی سئول، دانشگاه یونسی، دانشگاه سونگ‌کیون‌کوان از جمله بهترین دانشگاه‌های کره جنوبی به حساب میان. توی مقاله بالا بهترین دانشگاه برای رشته‌های مختلف رو توضیح دادیم.

فرقی نداره. توی کشور کره جنوبی هم می‌تونین توی صنعت و مهندسی کار پیدا کنین، هم پزشکی و هم توی رشته‌های هنری. مهم تلاش زیاد و گرفتن نمرات عالیه.

در کل درس خوندن در کره جنوبی سخته. چون که سطح کیفی آموزش بسیار بالا است و همواره رقابت بین دانشجویان زیاده. به همین دلیل شما باید همیشه در حال تلاش و درس خوندن باشین. به جز این مورد ممکنه آب و هوا و تفاوت‌های فرهنگی هم برای شما کمی چالش ایجاد کنه.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد