بهترین روش تقویت فلسفه یازدهم

بهترین روش تقویت فلسفه یازدهم

بهترین روش تقویت فلسفه یازدهم، قطعا یکی از دغدغه‌های اصلی دانش‌آموزان سخت‌کوش و پرتلاش گروه علوم انسانیه. یازدهمی‌ها که علاوه‌بر امتحانات پایان سال، دغدغه کنکور رو هم دارن، برای این که بتونن بهترین نتیجه رو توی هر دو به دست بیارن، باید به فکر تقویت دروس تخصصی خودشون باشن.

در فلسفه هم یکی از دروس تخصصی رشته علوم انسانیه که توی این مقاله قصد داریم بهترین روش تقویت اون رو با استفاده از ساده‌ترین روش‌ها بهتون معرفی کنیم. پس تا پایان مقاله همراه پرش بمونین.

توی سال یازدهم، دانش‌آموزان اولین برخوردشون با فلسفه رو تجربه می‌کنن. اون‌ها اگه این درس رو به خوبی یاد بگیرن می‌تونن درک بهتری از مسائل مهم و اساسی زندگی داشته باشن.

فلسفیدن از لذت‌های زندگیه که هر کسی نمی‌تونه اون رو تجربه کنه. برای تجربه این لذت شیرین، بهتره که دنبال بهترین روش تقویت فلسفه یازدهم باشین.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

معرفی بهترین روش تقویت فلسفه یازدهم

بهترین روش تقویت فلسفه یازدهم، مخصوص دانش‌آموزانی است که قصد دارن بالاترین نتایج رو در امتحانات آخر سالشون به دست بیارن. اون‌ها به خوندن کتاب درسی بسنده نمی‌کنن و همواره دنبال پیدا کردن راه‌های بیشتری برای تقویت فلسفه یازدهم می‌گردن.

معرفی بهترین روش تقویت فلسفه یازدهم

این درس جزو دروسی است که نمیشه اون رو به صورت حفظی یاد گرفت و مطالب پیچیده اون ممکنه خیلی زود از ذهن پاک بشن.

برای یادگیری درس فلسفه لازم نیست که خودتون هم فیلسوف باشین. فقط کافیه رویکرد یادگیری‌تون مفهومی باشه و از برنامه‌ریزی درسی یازدهم انسانی دقیق و منابع کمک درسی استفاده کنین.

در ادامه بهترین روش تقویت فلسفه یازدهم رو با استفاده از این روش‌ها توضیح می‌دیم.

داشتن رویکرد یادگیری مفهومی

گفتیم که فلسفه درسی سخت و پیچیده است. البته بیشتر سختی اون به خاطر ناآشنایی دانش‌آموزان با این درسه. اگه از رویکرد یادگیری مفهومی برای این درس استفاده کنین متوجه میشین که نه تنها سخت نیست، که شیرینی‌های خاص به خودش رو هم داره.

رویکرد مفهومی یعنی جا انداختن تمامی مطالب با استدلال منطقی در ذهن. به بیان ساده‌تر یعنی توضیح مفاهیم درسی به طور کامل. اگه یک بخش از درس فلسفه رو حفظ کنین ولی از مفهوم اون چیزی متوجه نشین، مطمئناً توی امتحان با مشکل روبه‌رو میشین.

بسته معلم خصوصی فلسفه پرش

بهترین روش تقویت فلسفه یازدهم با استفاده از رویکرد یادگیری مفهومی، بعد از مطالعه کتاب درسی، به کار بردن منابع کمک آموزشی مناسبه. اینکه چه منبعی می‌تونه به دانش‌آموزان کمک کنه تا بهترین نتیجه رو توی درس فلسفه بگیرن سوالیه که قصد داریم توی این بخش به اون پاسخ بدیم.

بسته معلم خصوصی فلسفه پرش

منبعی باعث میشه که دانش‌آموزان یادگیری عمیق و مفهومی از درس فلسفه داشته باشن که پایه‌های این درس رو در ذهن دانش‌آموزان تقویت کنه. بسته معلم خصوصی پرش با ارائه ساعت‌ها ویدیو آموزشی و کتاب کمک درسی، پایه‌های درسی دانش‌آموزان رو تقویت می‌کنه.

به این صورت که با ویدیوهای آموزشی، دانش‌آموزان بهترین روش‌های تدریس رو تجربه می‌کنن و با تمرینات کتاب کمک درسی هم به تسلط کامل دست پیدا می‌کنن.

با استفاده از این بسته آموزشی، دانش‌آموزان تا انتهای مسیر، از یک راهنمای همیشگی برخوردارن که در طول مسیر به اون‌ها توی یادگیری تمام بخش‌های درس کمک میکنه.

ویژگی‌های بسته معلم خصوصی پرش

دانش‌آموزان با داشتن بسته معلم خصوصی پرش، بهترین روش آموزش فلسفه یازدهم در اختیارشون قرار می‌گیره. از موارد زیر میشه به عنوان مزایا این بسته آموزشی اشاره کرد:

  • یادگیری خط به خط کتاب درسی؛
  • تمرین و تکرار بدون محدودیت؛
  • دسترسی آسان به محتوای آموزشی؛
  • تطابق کتاب کمک درسی و فیلم آموزشی؛
  • هزینه مقرون به صرفه‌تر از معلم خصوصی حضوری؛
  • آشنایی با مدل سوالات امتحانی؛
  • آشنایی با روش‌های مطالعه درس فلسفه.

اهمیت تقویت فلسفه یازدهم

دانش‌آموزانی که بالاترین نمرات رو می‌خوان، دنبال بهترین روش تقویت فلسفه یازدهم می‌گردن. چون که این درس از اهمیت بالایی برخورداره و تاثیر زیادی توی معدل پایان سال دانش‌آموزان میذاره. همچنین فلسفه جزو دروس تخصصی گروه علوم انسانی محسوب میشه و قطعا توی کنکور انسانی هم بخشی رو به خودش اختصاص داده.

اهمیت تقویت فلسفه یازدهم

درس فلسفه با ۱۱ درس و ۳۲ بخش، جزو دروس پر حجم گروه علوم انسانی به حساب میاد. اگه دانش‌آموزان از اهمیت این درس با خبر باشن، از ابتدای سال تحصیلی سعی در تقویت فلسفه یازدهم می‌کنن. مخصوصا که این درس به طور مستقیم با مسائل روزمره و اساسی زندگی ما سر و کار داره.

با تقویت فلسفه یازدهم، دانش‌آموزان نه تنها معدل پایان سالشون رو بالا می‌برن، بلکه می‌تونن به مسائل اساسی‌تر زندگی هم بهتر بی‌اندیشن. فلسفه به طور اختصاصی به شیوه تفکر ما می‌پردازه و دانش‌آموزان با یادگیری این درس می‌تونن بهتر فکر کنن و تصمیمات مناسب‌تری برای خودشون بگیرن.

برای مثال درس نهم فلسفه یازدهم مربوط به چیستی انسان میشه. دانش‌آموزان پایه یازدهم توی این دوره از زندگی‌شون با این سوالات زیاد مواجه میشن. یادگیری مناسب فلسفه یازدهم باعث میشه بتونن پاسخ بهتری به این سوال بدن و درک کامل‌تری از چیستی انسان داشته باشن.

راهکارهای تقویت فلسفه یازدهم

بالاتر بهترین روش تقویت فلسفه یازدهم رو با استفاده از بسته معلم خصوصی پرش معرفی کردیم. دانش‌آموزان می‌تونن کمک این بسته آموزشی از بهترین روش‌های تدریس برخوردار بشن و بهترین تمرینات رو در اخیتار داشته باشن.

اما استفاده از بسته معلم خصوصی پرش، بدون تلاش و پشت کار دانش‌آموزان نمی‌تونه ضامن موفقیت اون‌ها در امتحانات باشه. به همین دلیل در ادامه چند راهکار معرفی کردیم تا دانش‌آموزان در کنار استفاده از بسته‌های معلم خصوصی پرش به کار ببرن و موفقیت خودشون رو توی امتحانات پایان سال تضمین کنن.

فعالیت در کلاس

خیلی مهمه که دانش‌آموزان برای تقویت فلسفه یازدهم توی کلاس فعالیت داشته باشن. یادتون باشه فلسفه از سوال پرسیدن شروع شده، پس سوالاتتون رو توی کلاس با معلم مطرح کنین و درمورد موضوعات مختلف با هم دیگه بحث و گفتوگو کنین.

فعالیت در کلاس

فلسفیدن هم یکی دیگه از روش‌های تقویت فلسفه یازدهمه و کلاس درس یکی از بهترین مکان‌ها برای این کار. با بحث و گفت و گو درباره موضوعات فلسفی، یادگیری عمیق‌تر و ساعات خوش‌تری رو تجربه می‌کنین.

درگیر شدن با درس

با درس فلسفه باید درگیر شد. البته منظور دست به یقه شدن با این درس نیست؛ چون با استدلالات فلسفی و تفکرات عجیب و غریبش شما رو ضربه‌فنی می‌کنه. پس بهتره که درگیریتون با درس فلسفه از نوع دوستی باشه.

شما به عنوان دانش‌آموزان رشته انسانی باید ذهنی پرسشگر و تفکری انتقاد آمیز داشته باشن. درگیر شدن با درس یعنی شک کردن به همه چیز؛ حتی مطالب کتاب درسی.

اگه خودتون دنبال سوالاتتون برین و مدام برای خودتون درگیری‌های فلسفی ایجاد کنین، مطمئنا توی یادگیری این درس هم موفق‌تر عمل می‌کنین.

مطالعه آزاد

برای تقویت فلسفه یازدهم به کتاب درسی بسنده نکنین. مطالعه آزاد یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری این درسه. البته شما باید آروم و مرحله به مرحله پیش برین. یعنی به یک باره سراغ فلسفه هگل نرین و از مبانی فلسفه شروع کنین. چه بهتر که با تاریخ فلسفه شروع کنین و سراغ کتاب‌هایی برین که فلسفه رو به زبان ساده توضیح داده باشن.

مطالعه آزاد

برای این کار می‌تونین به کتاب‌های آلن دوباتن، برتراند راسل و ویل دورانت مراجعه کنین.

جمع‌بندی درباره بهترین روش تقویت فلسفه یازدهم

بهترین روش تقویت فلسفه یازدهم موضوعی است، مخصوص دانش‌آموزان موفق و سخت‌کوش. همه دانش‌آموزان یازدهم انسانی که قصد دارن توی امتحانات پایان سال بالاترین نمرات رو به دست بیارن باید دنبال بهترین روش تقویت درس‌ها باشن و برای این منظور می‌تونن به مقالات مربوط به تقویت درسی وبلاگ پرش مثل مقاله بهترین روش تقویت تاریخ یازدهم مراجعه کنن.

ما توی این مقاله با معرفی بسته معلم خصوصی و ویژگی‌های آن، بهترین روش تقویت فلسفه یازدهم رو پیش روی شما قرار دادیم و در ادامه مطلب از اهمیت این درس و راهکارهایی برای تضمین موفقیت در آن گفتیم. امیدواریم که این مطالب به دانش‌آموزان در تقویت فلسفه یازدهم کمک کرده باشه.

شما همچنین می‌تونین برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بسته معلم خصوصی پرش، شماره تلفنتون رو توی کادر تماس با مشاورین وارد کنین.

استفاده از بسته معلم خصوصی پرش، با ساعت‌ها ویدیو آموزشی و کتاب کمک درسی، بهترین روش تقویت این درس تخصصی انسانیه.

مطالعه آزاد به دانش‌آموزان کمک میکنه یادگیریشون توی این درس افزایش پیدا کنه و با مسائل فلسفه به خوبی آشنا بشن. البته همیشه اولویت مطالعه دقیق کتاب درسیه.

در بسته‌های معلم خصوصی پرش، خط به خط کتاب درسی فلسفه یازدهم به دانش‌آموزان تدریس داده میشه.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد