بهترین روش تقویت ریاضی سوم دبستان

بهترین روش تقویت ریاضی سوم دبستان

نگران نمرات ضعیف فرزندانتون در درس ریاضی هستین؟ دنبال یک راهی هستین که دانش‌آموزتون رو به خوندن درس ریاضی تشویق کنه؟

دیگه نگران نباشین. چون ما توی این مقاله قراره بهترین روش تقویت ریاضی سوم دبستان رو به شما معرفی کنیم.

همچنین با ارائه چند تکنیک ساده، به شما می‌گیم که چطوری یادگیری درس ریاضی فرزندتون رو بیشتر کنین. پس تا آخر مقاله همراه ما بمونین، اگه می‌خواین که شاهد پیشرفت چشم‌گیر فرزندتون در درس ریاضی باشین.

بهترین روش تقویت ریاضی سوم دبستان چیه؟ ترکه و فلکه؟ یا بازی و شعر و داستان؟ شاید اگه الان توی اواسط قرن سیزده بودیم، روش اول رو پیشنهاد می‌دادیم. ولی الان که وارد قرن ۱۵ شدیم، بهتره که روش‌های تدریسمون رو هم نو و جدید کنیم.

توی این مقاله جدید‌ترین و مؤثرترین روش‌های یادگیری ریاضی سوم دبستان رو به شما معرفی کردیم.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

روش‌های تقویت ریاضی سوم دبستان

برای تقویت ریاضی سوم دبستان، دانش‌آموزان باید شناخت کافی نسبت به خودشون پیدا کنن و دنبال راه‌های جدید آموزشی و هوشمندانه درس خوندن باشن. در ادامه راه‌های منحصربه‌فردی رو برای افزایش یادگیری ریاضی سوم دبستان بررسی می‌کنیم.

نمونه تدریس ریاضی سوم دبستان پرش

این ویدیو یک بخش از نمونه تدریس ریاضی سوم دبستان، توسط اساتید پرش است که شما می‌تونین برای مشاهده و آموزش ریاضی سوم دبستان به سایت paresh.ir مراجعه کنین.

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

شناخت ویژگی‌های جسمی و روحی دانش‌آموزان

چرا شناخت ویژگی‌های جسمی و روحی دانش‌آموزان مهمه؟ چون که باعث میشه راه‌های بهتری به نسبت هر دانش‌آموز پیدا کرد.

برای مثال دانش‌آموزان دختر که در این سن وارد دوره بلوغ میشن، شاید بیشتر با کلافگی، بدن درد و بی‌حوصلگی دست و پنجه نرم کنن. توجه به این مسائل یادگیری اون‌ها رو هم بیشتر میکنه.

اکثر دانش‌آموزان سال سوم ابتدایی، دیگه با شرایط مدرسه اخت شدن و درس خوندن برای اون‌ها به مسئله‌ای جدی‌تر تبدیل شده. اما به این معنی نیست که از روش‌هایی که ریاضی رو برای دانش‌آموزان شیرین‌تر کنه، نشه استفاده کرد.

شناسایی ایرادات درسی دانش‌آموزان

از مهم‌ترین کارهایی که برای تقویت ریاضی سوم دبستان باید انجام داد، شناسایی ایرادات درسی دانش‌آموزانه.

دلایل زیادی وجود داره که باعث میشه بچه‌ها دچار مشکل بشن توی درس ریاضی. برای مثال، اولین دلیل می‌تونه ضعف‌هایی که از سال‌های گذشته باقی مونده، باشه. از دلایل دیگه میشه به حواس‌پرتی، عدم تمرکز، استرس سر کلاس و بی‌حوصلگی اشاره کرد. حتی مشاهده شده که دانش‌آموزان به خاطر وجود ضعف در درس فارسی و بلد نبودن خوندن و نوشتن، توی درس ریاضی هم به مشکل خوردن.

شناسایی ایرادات درسی دانش‌آموزان

پس برای تقویت ریاضی سوم دبستان، حتما به ضعف‌ها و ایرادات درسی دانش‌آموزان توجه کنین و سعی کنین به طور کامل اون‌ها رو شناسایی کنین.

لازم می‌دونیم که این نکته رو هم یادآوری کنیم که هیچ دانش‌آموزی خنگ و کم‌هوش نیست. فقط راه‌های یادگیری مناسب اون‌ها پیدا نشده. پس از دست بچه‌ها عصبانی نشین و با آرامش سعی کنین توی حل ایرادات درسی اون‌ها بهشون کمک کنین.

روش‌های شیرین یادگیری ریاضی سوم دبستان

شما رو نمی‌دونم، اما من به شخصه هر بار که می‌خوام عدد ۷ و ۸ رو ضرب کنم، ناخودآگاه می‌گم: هفت هلشتا پلنگ و شیش‌تا! یعنی ۷ ضرب در ۸ میشه ۵۶. اما چرا این جمله از بچگی توی خاطر من مونده؟ به دو دلیل، یک اینکه با ریتم و شعر گفته میشه، دلیل دوم هم ثبت شدن این قسمت از فیلم کلاه قرمزی توی حافظه تصویریمه.

پس الان با دوتا از راه‌های جذاب‌تر و عمیق‌تر شدن یادگیری ریاضی سوم دبستان آشنا شدیم. شعر و موسیقی و ثبت مطالب در حافظه تصویری.

طراحی دفتر تمرین زیبا

از مهم‌ترین کارهایی که باعث تقویت ریاضی سوم دبستان میشه، تکرار و تمرین مداومه. متاسفانه در سیستم آموزشی ما، این تمرین‌ها به مشق، اجبار و نوعی تنبیه تبدیل شدن. همین مسئله باعث میشه که بچه‌ها علاقه‌ای به انجام این تمرین‌ها نداشته باشن و نتیجه خوبی از درس ریاضی سوم دبستان به دست نیارن.

طراحی دفتر تمرین زیبا

اما با طراحی یک دفتر تمرین زیبا و نشون دادن اهمیت تمرین برای یادگیری ریاضی سوم دبستان، دانش‌آموزان برای این کار شوق و انگیزه بیشتری پیدا می‌کنن و به همین دلیل این درس رو بهتر یاد می‌گیرن.

آموزش ریاضی سوم دبستان با بسته‌های معلم خصوصی پرش

خب حالا رسیدیم به معرفی بهترین روش تقویت ریاضی سوم دبستان. بسته معلم خصوصی ریاضی سوم دبستان پرش، یک منبع آموزشی کامل و جامع است که باعث میشه دانش‌آموزان به یادگیری درس ریاضی، شوق و اشتیاق بیشتری از خودشون نشون بدن.

توی این بسته، ساعت‌ها فیلم‌های آموزشی وجود داره، که همونطور که گفتیم، با ثبت مطالب در حافظه تصویری دانش‌آموزان، یادگیری را برای آن‌ها عمیق‌تر میکنه. (مثال کلاه قرمزی رو به خاطر بیارین.)

همچنین توی این ویدیوهای آموزشی، بهترین دبیران سطح کشور، از راه‌های نوین و مؤثر برای یادگیری ریاضی سوم دبستان استفاده می‌کنن و خط به خط کتاب درسی رو تدریس می‌کنن.

دانش‌آموزانی که توی سال تحصیلی غیبت‌های زیادی داشتن، می‌تونن با تماشا ویدیو‌های آموزشی ریاضی سوم دبستان، به همراه حل تمارین کتاب‌های کمک درسی، عقب‌افتادگی‌های درسی خودشون رو به طور کامل جبران کنن.

راستی! بسته معلم خصوصی ریاضی سوم دبستان، یک کتاب کمک درسی داره که کاملا منطبق با ویدیوهای آموزشیه. توی این کتاب کمک درسی، تمرین‌های زیادی وجود داره که باعث میشه بچه‌ها کامل روی مباحث ریاضی مسلط بشن. همچنین کتاب‌های درسی طراحی زیبایی دارن که باعث میشه دانش‌آموزان از انجام تمرین‌های اون خسته نشن.

بسته معلم خصوصی ریاضی سوم دبستان

آموزش ریاضی سوم دبستان با بسته‌های معلم خصوصی پرش، راحت و جذابه. چون که برای دست‌یابی به محتواهای آموزشی، محدودیتی از نظر زمانی و مکانی برای دانش‌آموزان وجود نداره.

گفتیم که حواس‌پرتی دشمن موفقیته. بسته معلم خصوصی ریاضی سوم دبستان پرش هم راه مقابله با این دشمنه. چون که می‌تونه ساعت‌ها بچه‌ها رو پای فیلم‌های آموزشی بنشونه و باعث بشه که با تمرکز کامل به یادگیری ریاضی سوم دبستان مشغول باشن.

همچنین از اون‌جایی که این ویدیوهای آموزشی رو در خانه میشه تماشا کرد، دانش‌آموز استرس سر کلاس رو تجربه نمی‌کنه. چون انگار سر یک کلاس درس خصوصی نشسته.

جمع‌بندی درباره بهترین روش تقویت ریاضی سوم دبستان

در خلال این مقاله، سعی کردیم تا راه‌های افزایش یادگیری ریاضی سوم دبستان رو با شما در میون بذاریم. از ایرادات و ضعف‌هایی که باعث میشه دانش‌آموزان توی درس ریاضی به مشکل بخورن گفتیم، راه‌هایی برای شیرین‌تر شدن درس ریاضی ارائه کردیم و در آخر، بهترین روش تقویت ریاضی سوم دبستان، با بسته معلم خصوصی پرش رو بهتون معرفی کردیم.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشه تا بتونین راهی برای تقویت ریاضی سوم دبستان فرزندتون پیدا کنین.

برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن استعلام از آخرین قیمت‌ها، شماره تماس خودتون رو در بخش تماس با مشاورین پرش، وارد کنین.

چون که توی ساخت این بسته‌ها، به نیازهای اساسی دانش‌آموزان برای یادگیری بیشتر توجه شده و از بهترین روش‌های تدریس، توسط برترین معلمین کشور استفاده شده است.

شما می‌تونین یا از طریق سایت پرش اقدام به خرید بسته معلم خصوصی کنین، یا اینکه با مشاورین پرش تماس بگیرین.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد