کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

دانش‌آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند برای داشتن مجوز حضور در جلسه امتحان، نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان دارند. ‌اگر شما نیز از داوطلبان آزمون استعدادهای درخشان هستید تا انتهای این مقاله با پرش همراه باشید تا هر آن چه که باید درباره کارت ورود به جلسه آزمون بدانید، به شما بگوییم.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان همان‌طور که از نامش پیداست، مجوزی برای شرکت هر داوطلب در در این آزمون است. درواقع دانش‌آموزانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند بدون دریافت این کارت قادر به شرکت در جلسه آزمون نیستند؛ از این رو دقت در دریافت به موقع این کارت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

داوطلبان این آزمون باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به سایت مرکز ملی استعدادهای درخشان مراجعه کنند. با مراجعه به این سایت برای دریافت کارت، داوطلبان در جریان زمان، محل برگزاری و همچنین شماره داوطلبی  آزمون نیز با خبر خواهید شد. توجه کنید که به همراه داشتن کارت آزمون استعدادهای درخشان در روز برگزاری آزمون، الزامی است.

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

زمان دریافت کارت آزمون تیزهوشان وابسته به زمان برگزاری این آزمون است. عموما داوطلبان باید برای دریافت این کارت چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون، اقدام کنند. درواقع مرکز ملی استعدادهای درخشان(سمپاد)، قبل از فرا رسیدن زمان برگزاری آزمون، به انتشار این کارت می‌پردازد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ازمون تیزهوشان

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نیز برای هر دو پایه هفتم و دهم، تنها یک بار در سال و عموما در ماه خرداد است؛ بنابراین به احتمال بسیار زیاد زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1403 نیز در خرداد ماه این سال برگزار خواهد شد.

دقت کنید که روز برگزاری آزمون تیزهوشان هفتم و دهم متفاوت است؛ بنابراین بهتر است برای دریافت به موقع کارت ورورد به جلسه آزمون تیزهوشان، سایت سازمان ملی استعدادهای درخشان را در این ماه مرتبا چک کنید.

زمان دریافت کارت آزمون تیزهوشان هفتم 1403

اگر شما نیز از داوطلبان آزمون تیزهوشان پایه هفتم 1403 هستید، باید بدانید که 5 روز قبل از برگزاری آزمون برای دریافت کارت آزمون تیزهوشان هفتم، اقدام کنید. زمان برگزاری این آزمون تا کنون مشخص نشده است. اما به زودی از طریق سایت سازمان ملی سنجش استعدادهای درخشان اعلام خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد این آزمون طبق روال سال‌های گذشته، در خرداد ماه 1403 برگزار خواهد شد.

زمان دریافت کارت آزمون تیزهوشان دهم 1403

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان دهم 1403 نیز مانند کارت ورود به جلسه پایه هفتم، 5 روز قبل از زمان برگزاری این آزمون منتشر می‌شود. اما توجه کنید که آزمون تیزهوشان این دو پایه در روزهای مجزا برگزار خواهد شد؛ بنابراین سایت سمپاد را در خرداد ماه 1403 به طور مرتب بررسی کنید تا به موقع کارت را دریافت کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1403

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمونن تیزهوشان

دانش‌آموزان پایه ششم و نهم باید در یک بازه زمانی خاص که توسط سازمان ملی استعدادهای درخشان اعلام می‌شود، برای ثبت‌نام آزمون تیزهوشان ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان و دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

تمامی دانش‌آموزان فارغ از پایه‌ای که در آن تحصیل می‌کنند، باید برای ثبت‌نام در آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1403 ، به سایت سمپاد مراجعه کنند. در ادامه به راهنمای تصویری کارت آزمون تیزهوشان برای پایه های هفتم و دهم پرداخته‌ایم.

 نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان هفتم

در این بخش قصد داریم برای آشنایی کامل شما با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان هفتم، یک راهنمای تصویری از مراحل این کار ارائه دهیم. برای دریافت کارت آزمون تیزهوشان پایه هفتم باید مراحل زیر را طی کنید:

1.ابتدا به سایت سازمان ملی سنجش استعدادهای درخشان مراجعه کنید.

2.روی سایت سمپاد پایه هفتم مطابق با تصویر زیر کلیک کنید.

سایت سمپاد-هفتم

3.نام و رمز عبور خود را در فیلدهایی که در عکس زیر مشخص شده وارد کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان هفتم

4.بعد از انجام مرحله 3، شما وارد پورتال شخصی خود خواهید شد. در این صفحه می‌توانید کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان هفتم را دریافت کنید.

بازیابی رمز عبور سمپاد هفتم

-توجه کنید که در صورت فراموشی نام و رمز عبور خود، مطابق با تصویر زیر بر «رمز عبور را نمی‌دانم» کلیک کنید؛ بعد از کلیک شما می‌توانید با وارد کردن کدملی، شماره سریال شناسنامه و دیگر اطلاعات، رمز عبور جدید دریافت کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان دهم

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان دهم تقریبا مشابه با مراحلی است که برای پایه هفتم ارائه دادیم. اما در ادامه با راهنمای تصویری دریافت کارت آزمون تیزهوشان دهم با ما باشید تا مشکلی در این پروسه برایتان پیش نیاید. مراحل دریافت کارت آزمون تیزهوشان دهم عبارتند از:

1.ابتدا به سایت سازمان ملی سنجش استعدادهای درخشان مراجعه کنید.
2.روی سایت سمپاد پایه دهم مطابق با تصویر زیر کلیک کنید.

ورود به سایت سمپاد

3.نام و رمز عبور خود را در فیلدهایی که در عکس زیر مشخص شده وارد کنید.

کارت ورود به جلسه تیزهشان دهم

4.بعد از انجام مرحله 3، شما وارد پورتال شخصی خود خواهید شد. در این صفحه می‌توانید کارت آزمون تیزهوشان هفتم را دریافت کنید.

بازیابی رمز تیزهوشان دهم

نکات مهم در رابطه با دریافت کارت آزمون تیزهوشان

برای دریافت کارت آزمون تیزهوشان چه برای پایه هفتم و چه برای پایه دهم، به نکات زیر توجه کنید:

  • داوطلبان آزمون تیزهوشان پایه هفتم و دهم حتما دقت کنند که 5 روز قبل از برگزاری آزمون برای دریافت کارت ورد به جلسه اقدام کنند؛
  • توجه کنید که به همراه داشتن کارت آزمون تیزهوشان هنگام برگزاری آزمون، الزامی است. در صورتی که دانش‌آموز کارت را به همراه نداشته باشد نمی‌تواند در امتحان شرکت کند؛
  • هنگام ثبت‌نام در امتحان تیزهوشان در وارد کردن اطلاعات خود به درستی، بسیار دقت کنید؛ همچنین نام کاربری و رمز عبور خود را برای دریافت کارت آزمون تیزهوشان، به خاطر بسپارید؛
  • نکته‌ای که نباید آن را فراموش کنید این است که رمز عبور شما برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استعدادهای درخشان، همان رمز عبور سامانه همگام دانش آموزان برای هر دو پایه هفتم و دهم است؛
  • اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، تنها کافی است به توصیحاتی که در مقاله پرداخته شده، مراجعه کنید؛
  • از آنجایی که دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان تنها در یک بازه زمانی خاص امکان‌پذیر است، توصیع می‌کنیم در روزهای ابتدایی این بازه زمانی اقدام به دریافت کارت کنید تا مشکلی در ادامه برایتان رخ ندهد؛
  • در صورت مشاهده مغایرت اطلاعات شخصی‌تان با اطلاعات کارت آزمون تیزهوشان بلافاصله به واحد سنجش آموزش و پرورش منطقه محل سکونت تان مراجعه کرده و اطلاعات خود را تصحیح کنید.

جمع بندی درباره کارت آزمون تیزهوشان

زمان دریافت کارت آزمون استعدادهای درخشان و آشنایی با نحوه دریافت آن، دو موضوع مهم برای آمادگی جهت حضور در جلسه امتحان است؛ از این رو در این مقاله سعی کردیم تا به طور کامل شما را با زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان، آشنا کنیم.

تاریخ دقیق دریافت کارت ورود به جلسه آمزون تیزهوشان مشخص نیست، اما عموما چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر می‌شود.

تنها راه دریافت کارت آزمون تیزهوشان، مراجع به سایت سازمان ملی سنجش استعدادهای درخشان است.

شما می‌توانید در سایت با کلیک برروی دکمه «رمز عبور را نمی‌دانم»، با وارد کردن برخی اطلاعات شخصی، رمز عبور خود را مجددا دریافت کنید.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد