بهترین منابع کنکور

بهترین منابع کنکور

هر دانش‌آموزی که به دوران کنکور نزدیک میشه این دغدغه رو داره که چه منابعی رو باید برای مطالعه انتخاب کنه و بهترین کتاب‌های تست کنکور چیه. قطعا منابع کنکور و استفاده از اون‌ها برای هر داوطلبی مهمه و باید بهترین انتخاب رو داشته باشه تا بین راه متوجه نشه که اشتباه کرده و زمانش رو از دست بده.

توی این مقاله می‌خوایم در مورد بهترین منابع کنکور با شما صحبت کنیم تا توی این مسیر بتونیم کمکی بهتون بکنیم. پس با ما همراه باشین.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

بهترین منابع کنکور هر رشته

همه‌ ما خوب می‌دونیم که برای کنکور منابع خیلی خیلی زیادی وجود داره. اما آیا بهترین منابع کنکور برای همه دانش‌آموزان مناسبه؟ جواب چیه؟ نه، اینطور نیست.

بین تمامی منابع موجود که اسم‌شون رو همه جا میشه دید و شنید ما باید منبع مناسبی رو انتخاب کنیم که بتونیم بهترین استفاده رو ازش ببریم و وقت‌مون رو هدر ندیم.

اولین نکته‌ای که باید بهش توجه کنیم رشته تحصیلی‌مونه. برای هر رشته ریاضی، تجربی و انسانی منابع مخصوص به همون رشته وجود داره که باید تهیه کنین و ازش استفاده کنین. بهترین کتاب‌های تست کنکور چیه؟ حالا برای هر رشته چه منابع یا کتاب‌هایی مهمه؟ قراره توی این بخش به این سوال مهم شما جواب بدیم.

بهترین منابع کنکور ریاضی

بهترین منابع کنکور ریاضی

رشته ریاضی رشته آسونی نیست و برای موفقیت توی کنکور ریاضی باید حسابی درس بخونین و تست بزنین. معمولا داوطلبان کنکور برای تهیه منابع کنکور اولین چیزی که به ذهن‌شون می‌رسه خرید کتاب تسته. ولی نکته‌ای که وجود داره اینه که الان بازار ویدیوهای آموزشی و حل مسئله خیلی داغه و دانش‌آموزان هم خیلی دارن از این روش درس خوندن برای کنکور نتیجه می‌گیرن.

پس میشه گفت علاوه بر کتاب، بهترین منابع کنکور برای رشته ریاضی ویدیوهای آموزشیه. شما می‌تونین از بسته کامل معلم خصوصی پرش برای خوندن دروس تخصصی رشته ریاضی استفاده کنین.

بهترین منابع رشته تجربی

یکی از رشته‌های پرطرفدار، رشته تجربیه. رشته تجربی هم منابع خیلی زیادی داره. کتاب‌های تستی سال‌هاست که جزو بهترین منابع کنکور به حساب میان؛ داوطلبان باید بهترین منابع کنکور تجربی رو بشناسن و با یک انتخاب هوشمندانه، بهترین تکنیک‌های درس خوندن رو اجرا کنن.

پس چرا در کنار کتاب‌های تستی برای رشته تجربی بسته کامل معلم خصوصی گروه آموزشی پرش رو تهیه نکنی و سطح خودت رو چند پله بالاتر نبری؟ توی این بسته دروس اختصاصی رشته تجربی به طور کامل توضیح داده شده و کلی تست توسط بهترین معلم‌ها زده شده و یک کتاب هم همراهشه که سوالات توشه. چی از این بهتر؟

بهترین منابع رشته انسانی

رشته انسانی دروس خوندنی زیادی داره و نیاز به تشریحی خوندن داره. کتاب‌های درسی رو باید خوب بخونین که از بهترین منابع کنکور رشته انسانی به حساب میان؛ ولی در کنار کتاب‌های درسی حتما باید استفاده کنین چون کنکور شوخی نداره و می‌تونه یک جوری سوال بیاد که از کتاب باشه ولی نفهمی از کتاب بوده. سخت شد نه؟ نگران نباش.

به هر حال یک عالمه کتاب‌‌های تستی وجود داره که می‌تونین ازشون کمک بگیرین. حالا پیشنهاد ما چیه؟ بسته کامل معلم خصوصی رشته انسانی پرش. این بسته شامل کتاب و فیلم‌های آموزشیه که کلی نمونه‌سوال براتون حل کرده. به طور کلی، آشنایی با بهترین منابع کنکور انسانی هم یکی دیگه از نکات مهم برای بهبود عملکرد دانش‌آموزان سر جلسه آزمونه.

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

ویژگی‌های منابع خوب کنکوری

بهترین منابع کنکور باید یک ویژگی‌های مشترکی داشته باشن که بشه بهشون گفت منابع خوب و مفید در غیر این صورت نباید پول‌مون رو صرف خریدن منابع بی‌کیفیت و نامناسب بکنیم. انتخاب منابع مفید کنکور به انتخاب و آگاهی خودمونم بستگی داره پس چه خوب که بتونیم با ویژگی‌های یک منبع خوب آشنا بشیم تا انتخاب درستی داشته باشیم.

این ویژگی‌ها رو ما به شما می‌گیم. این ویژگی‌ها فقط شامل کتاب‌های تست کنکور نمیشه و برای ویدیوهای آموزشی و بقیه منابع هم همین ویژگی‌ها مهمه.

ویژگی‌های منابع خوب کنکوری

متناسب با نیازتون باشه

بعضی از کتاب‌های تست کنکور درسنامه دارن و بعضیاشون فقط سوال و جوابه. اگه نیاز به کتابی دارین که قبلش درس رو براتون توضیح داده باشه بهتره کتاب‌های تستی رو انتخاب کنین که این نیازتون رو برطرف کنه و متناسب با سطح‌تون باشه و شامل سوالاتی باشه که در سطح شماست و می‌تونین بهشون جواب بدین.

کامل و جامع باشه

اگه می‌خواین بدونین بهترین منابع کنکور چیه، باید بگیم که یک کتاب تست خوب باید کامل و جامع باشه تا بتونه تمامی نیازهای هر دانش‌آموزی در هر رشته‌ای رو برطرف کنه. یک کتاب تست کنکور باید شامل سوالات متفاوت و متنوع، درسنامه و پاسخنامه باشه و بتونه نیازهای دانش‌آموزان هر رشته رو برطرف کنه.

آموزشی باشه

کتاب‌های تست باید سوالات آموزشی داشته باشن تا دانش‌آموز بتونه با حل کردن اون‌ها، درس رو بهتر یاد بگیره و نکاتش رو بتونه بفهمه و ازشون توی سوالات مشابه استفاده کنه.

پاسخنامه ساده و قابل فهم داشته باشه

کتاب‌های تست حتما باید پاسخنامه داشته باشن اما این پاسخنامه نباید پیچیده و غیر قابل فهم باشه. دانش‌آموزان معمولا با خوندن پاسخنامه سوالاتی که اشتباه جواب دادن رو یاد می‌گیرن و حتی سوالاتی که درست جواب دادن هم ممکنه نکات یا راه حل جدیدی داشته باشه که از پاسخنامه یاد می‌گیرن پس یک پاسخنامه خوب باید ساده و روان باشه که با خوندنش دانش‌آموز گیج نشه.

جمع‌بندی بهترین کتاب‌های تست کنکور

کنکور دوره مهمی از زندگی هر دانش‌آموزه که با تصمیمات درست باید نتیجه قابل قبولی بگیره و راضی باشه. بهترین‌ کتاب‌های تست و منابع کنکور ویژگی‌هایی دارن که با هم مرور کردیم و بهترین منابع کنکور رو دیدیم و از بسته‌های کامل معلم خصوصی پرش گفتیم که چقدر می‌تونه مفید باشه و حتی از کتاب‌ هم بیشتر کمک کننده باشه. پس، از بسته‌های آموزشی کنکور پرش غافل نشین.

بهترین کتاب‌های تست کنکور، کتاب‌هایی هستن که بسته به نیاز داوطلبان هم درسنامه خوبی داشته باشن و هم تست‌های طبقه‌بندی شده.

بهترین کتاب‌های تست کنکور باید طبقه‌بندی شده باشن و در سطح‌های مختلفی ارائه بشن که همه دانش‌آموزان با هر سطح درسی بتونن تهیه کنن.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد