ثبت‌نام مدارس سلام

شرایط ثبت‌‌نام مدارس سلام

اگه توی شهری مثل تهران زندگی می‌کنین، احتمالاً اسم مدارس سلام به گوشِتون خورده. این مدارس کیفیت آموزشی بسیار بالایی دارن و به فرزند شما برای قبولی توی آزمون‌هایی مثل المپیاد و کنکور، بسیار کمک می‌کنن. ما توی این مقاله از پرش، شرایط ثبت‌نام مدارس سلام رو براتون توضیح دادیم.

انتخاب مدرسه یکی از دغدغه‌های والدینی است که فرزندان مستعد و درس‌خونی دارن؛ چون این انتخاب توی آینده اون‌ها اثرگذاره. ما اینجا شما رو با یکی از مدارس محبوب، یعنی مدارس سلام، آشنا می‌کنیم.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

توی این مقاله بعد از یک معرفی مختصر، شرایط ثبت‌نام مدارس سلام رو به شما توضیح میدیم. اکثر والدین تمایل دارن مدارس برتری رو برای تحصیل فرزند‌شون انتخاب کنن؛ قبولی در مدارس شاهد یا سایر مدارس برتر می‌تونه راهی باشه برای موفقیت بیشتر دانش‌آموزان.

مدارس سلام هم یکی از مدارس پر طرفدار بین دانش‌آموزانه. به طور کلی، مدارس سلام، جزء مدارس غیر انتفاعی محسوب میشن که کیفیت آموزشی بسیار بالایی دارن.

شرایط ثبت‌نام اون‌ها با سایر مدارس تفاوت داره و به وسیله مصاحبه یا آزمون ورودی، دانش‌آموزان مستعد رو جذب میکنن. به همین دلیل، آگاهی از این شرایط میتونه کار شما رو برای قبولی توی این مدارس افزایش بده.

معرفی مدارس سلام

مدارس سلام کارشون رو از سال 1380 شروع کردن. این مدارس که به کیفیت بالای آموزشی، جذب معلمان برتر و کلاس‌های فوق‌العاده شهرت دارن، گزینه مناسبی برای دانش‌آموزان مستعد و کوشا محسوب میشن.

ثبت‌نام این مدارس توی همه مقاطع تحصیلی، یعنی دبستان و پیش‌دبستانی، متوسطه اول و دوم، انجام میگیره.

معرفی مدارس سلام

در حال حاضر، شعب این مدارس توی شهرهای تهران، کرج، تبریز، مشهد و شاهرود قرار داره. اما توجه کنید که فقط توی تهران همه پایه‌ها به صورت دخترانه و پسرانه وجود دارن؛ و برای اطلاع از وضعیت سایر شهرها، باید به سایت مدارس سلام مراجعه کنید.

این مدارس غیر انتفاعی هستن و از دانش‌آموز شهریه دریافت میکنن. توی مدارس سلام علاوه بر تدریس کتاب‌های درسی، کلاس‌های فوق‌العاده، اردوهای تفریحی و آموزشی و جشن‌های مناسبتی هم برگزار میشن.

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

ثبت‌نام مدارس سلام

زمان ثبت‌نام این مدارس، قبل از مدارس دیگه است؛ چون دانش‌آموزان باید مراحلی مثل کلاس‌های آموزشی رو پیش از تأیید نهایی ثبت‌نام، طی کنن. والدینی که قصد ثبت‌نام فرزندشون توی مدارس سلام رو دارن، باید سایت مجموعه رو چک کنن؛ چون ثبت‌نام اولیه به صورت مجازی انجام میشه.

برای ثبت‌نام توی مدارس سلام شرایطی وجود داره که بسته به مقطع تحصیلی، تفاوت‌هایی با هم دارن.

این مدارس توی همه مقاطع دانش‌آموزان رو ارزیابی میکنن، تا مطمئن بشن فقط افراد شایسته و مستعد، امکان حضور توی اونجا رو پیدا میکنن.

اولویت ثبت‌نام مدارس سلام، با دانش‌آموزان خودشونه؛ یعنی کسانی که از ابتدای مقطع تحصیلی اونجا حضور داشتن. یعنی مثلاً، اگه شما قصد داشته باشین فرزندتون رو برای پایه هشتم ثبت‌نام کنین، احتمال قبولی پایینی داره؛ چون اولویت ثبت‌نام با دانش‌آموزانی هست که پایه هفتم رو در مدارس سلام گذروندن.

ثبت‌نام مدارس سلام

ثبت‌نام مدارس سلام، دبستان و پیش‌دبستانی

  1. ثبت‌نام در سایت:
    باید ابتدا به سایت مدرسه مراجعه کنین، و اونجا از طریق لینک ثبت‌نام، برای فرزندتون حساب کاربری ایجاد کنین.
  2. تماس تلفنی با ولی دانش‌آموز:
    توی این مرحله با شما تماس میگیرن و ازتون میپرسن که ترجیح میدین مراحل ثبت‌نام مجازی یا حضوری باشه.
  3. برگزاری همایش مجازی:
    اینجا اطلاعات کلی درباره ویژگی‌های مدرسه، به شما گفته میشه.
  4. تور آشنایی با مدرسه:
    توی این مرحله شما به صورت حضوری از مدرسه بازدید میکنین و میتونین از نزدیک با امکانات اونجا آشنا بشین.
  5. جلسه معارفه با دانش‌آموز و والدین:
    توی این مرحله میتونین همه سوألاتی که درباره مدرسه دارین رو بپرسین؛ تا با اطلاعات کامل سراغ گام بعدی برین.
  6. سنجش و ارزیابی دانش‌آموز:
    ثبت‌نام توی این دوره، آزمون ورودی نداره و برای ورود از نوآموزان مصاحبه گرفته میشه. تست‌هایی که برای ارزیابی گرفته میشن، شامل بازی‌هایی هست که مهارت‌های کودک رو طبق نمودار رشد بررسی میکنه.
  7. اعلام قبولی و تأیید نهایی ثبت‌نام:
    توی این مرحله، شهریه مدرسه رو پرداخت میکنین، تا ثبت‌نام فرزندتون نهایی بشه.

ثبت‌نام مدارس سلام، متوسط اول

5 مرحله اول، دقیقاً مشابه ثبت‌نام دبستان است، که بالا به اون‌ها اشاره کردیم. اما پس از اون، دوره‌های آموزشی مجازی و رایگان، برای دانش‌آموزان برگزار میشه.

این دوره‌ها، دانش‌آموز رو برای قبولی توی مدرسه آماده میکنه. سنجش این دوره کمی متفاوت از دوره ابتدایی است و دروس ریاضی، فارسی و هوشِ فرزند شما، به صورت حضوری ارزیابی میشه.

ثبت‌نام مدارس سلام، متوسط دوم

این تنها مقطع تحصیلی است که توی اون، مدارس سلام برای پذیرش دانش‌آموزان، آزمون هماهنگ برگزار میکنن. این آزمون توی پایه نهم و از یکی از دروس علوم (فیزیک، شیمی و زیست) و ریاضی گرفته میشه. پس از برگزاری این آزمون هم، دانش‌آموزان توانمند به باشگاه المپیاد سلام معرفی میشن؛ تا آمادگی رقابت توی المپیادهای کشوری و جهانی رو پیدا کنن.

شهریه مدارس سلام

شهریه مدارس سلام در هر مقطع تحصیلی متفاوته و بسته به ارائه امکانات متنوع و سایر عوامل دیگه متفاوت است. پدر و مادرها باید بر اساس استطاعت مالی و درآمدشون میزان شهریه مدرسه غیرانتفاعی انتخاب شده رو پرداخت کنن تا شرایط تحصیل برای فرزندانشون مهیا بشه. برای مشاوره شهریه مدارس سلام و برای استعلام هزینه مدارس غیردولتی، می تونین با مدارس مورد نظرتون تماس بگیرین.

جمع‌بندی شرایط ثبت‌نام مدارس سلام

مدارس سلام، مجموعه‌ای با بیش از 60 شعبه در کشوره، که امکانات و شرایط تحصیلی بسیار خوبی رو برای دانش‌آموزان فراهم میکنه.

فرزندتون برای قبولی توی این مدارس، باید در مصاحبه یا آزمون ورودی شرکت کنه. ما توی این مقاله از پرش، شرایط ثبت‌نام مدارس سلام رو شرح دادیم. ضمناً، این مدارس غیر انتفاعی هستن، و باید به اون‌ها شهریه پرداخت کنین.

بله. توی پایگاه تابستانی، در هر مقطع بین 6 تا 8 هفته، فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و تفریحی انجام میگیره.

ابتدا باید با مراجعه به سایت، مراحل اولیه ثبت‌نام رو انجام بدین. بعد از اون با شما تماس گرفته میشه، و برای مراحل بعد راهنمایی میشین.

اولویت ثبت‌نام مدارس سلام با دانش‌آموزان خودشونه. به همین دلیل، اگه توی شروع هر مقطع برای ثبت‌نام فرزندتون اقدام کنین، شانس بیشتری برای پذیرش دارین.

دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم، باید نمره بالاتر از 50 رو، از آزمون ورودی کسب کنن.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد