بیمه تحصیلی پرش

بیمه تحصیلی پرش

همه پدر و مادرها دل‌شون می‌خواد بچه‌هاشون موفق باشن و به جایگاه خوبی در اجتماع برسن. یکی از مسیرهایی که دانش‌آموزان رو به جایگاه خوبی در اجتماع می‌رسونه، درس خوندن و رسیدن به مراتب خوب تحصیلیه.

اگه شما هم جزو اون دسته از والدینی هستین که دغدغه موفقیت و درس خوندن فرزندتون رو دارین، ما اینجا هستیم تا با یک امکان ویژه به شما کمک کنیم و اون هم چیزی نیست جز بیمه تحصیلی پرش! بیمه‌ای که این روزها داشتنش برای هر دانش‌آموزی واجبه، فرزند شما با استفاده از این بیمه، موفقیتش تضمین میشه.

با ما در ادامه این مقاله همراه باشین تا در مورد بیمه درسی پرش، بیشتر صحبت کنیم.

پادکست بیمه تحصیلی پرش

البته اگه درگیر روزمرگی‌هاتون هستین و فرصت نمی‌کنین این مقاله رو به طور کامل بخونین، پادکست بیمه تحصیلی پرش رو گوش کنین و همراه رادیو پادکست پرش باشین🎧🔊📚

بزرگ‌ترین هدف گروه آموزشی پرش، کمک به دانش‌آموزان برای رسیدن به موفقیته. بیمه تحصیلی پرش، سکوی پرتابی برای دانش‌آموزان در موفق شدن و پیشرفته.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

رسیدن تضمینی به موفقیت تحصیلی با بیمه تحصیلی پرش

شاید براتون سوال پیش اومده باشه که این بیمه تحصیلی پرش دقیقا چیه و چه کمکی به فرزند شما می‌کنه؟

خب بیاین در ادامه، این مسئله رو بیشتر براتون شفاف کنیم:

رسیدن به موفقیت با بیمه تحصیلی پرش

دانش‌آموزان برای اینکه بتونن در امتحانات مدرسه نمرات خوبی بگیرن، در آزمو‌نی مثل تیزهوشان قبول بشن، در کنکور سراسری رتبه خوبی بیارن و در کل، گامی بزرگ به سمت موفقیت بردارن، در این مسیر نیاز به یک سری همراه دارن که با استفاده از اون‌ها به موفقیت برسن.

این همراه‌های آموزشی دقیقا چه چیزهایی هستن؟ و چجوری به تضمینی درس خوندن و گرفتن نتایج خوب درسی به دانش‌آموزان کمک می‌کنن؟

کلاس‌های کمک آموزشی و تقویتی، دبیران خوب، مشاور با تجربه و با سواد، آزمون‌های آزمایشی و منابع آموزشی با کیفیت (کتاب، جزوه و فیلم‌های آموزشی).

داشتن تمام این موارد در کنار هم، کمک بزرگی به موفقیت دانش‌آموزان کرده و در واقع، موفق شدن‌شون رو بیمه می‌کنه.

بیمه تحصیلی پرش چیست؟

گروه آموزشی پرش، تمام این مواردی که بالاتر گفتیم رو برای دانش‌آموزان، با بیشترین کیفیت آماده کرده و به فکر موفقیت و رشد اون‌هاست و برای تضمینی درس خوندن اون‌ها تلاش می‌کنه.

ما در طرحی به نام بیمه تحصیلی پرش، تمام منابع آموزشی خودمون رو در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دیم و در هر لحظه، پیگیر رشدشون هستیم و تا زمانی که اون‌ها به موفقیت برسن، تنهاشون نمی‌ذاریم.

دانش‌آموزان در این طرح، تضمینی درس خوندن رو تجربه می‌کنن و از لحاظ درسی، صد در صد بیمه میشن. بیمه تحصیلی پرش، تمام دانش‌آموزان دبستان تا کنکور رو با هر سطح تحصیلی که هستن بیمه می‌کنه و فقط برای یک گروه خاص از دانش‌آموزان نیست.

افرادی که این بیمه تحصیلی رو تهیه می‌کنن، قبولی‌شون در آزمون‌های مختلف تضمین میشه و رشد خیلی بالای معدل رو تجربه می‌کنن.

دانش‌آموزان در این طرح، یک مشاور تحصیلی رو همیشه کنار خودشون دارن و می‌تونن همه سوالات‌شون رو از مشاورشون بپرسن و به صورت ماهانه در آزمون‌های آزمایشی پرش شرکت ‌کنن و راهکار‌های آمادگی برای آزمون‌های آزمایشی را یاد بگیرن.

کتاب‌ها و فیلم‌های آموزشی آنلاین و آفلاین پرش هم از موارد خیلی مهمی هستن که در این طرح دریافت می‌کنن.

اهمیت بیمه تحصیلی پرش

همه شما از اهمیت بیمه‌های مختلفی که وجود داره خبر دارین و احتمالا ماشین‌تون، سلامتی‌تون و … رو بیمه کرده باشین.

گروه آموزشی پرش، یک بیمه جدیدی رو معرفی کرده که شما می‌تونین با استفاده از این بیمه تحصیلی، درس خوندن فرزندتون رو هم بیمه کنین و دیگه خیال‌تون از بابت موفقیت اون راحت باشه.

اهمیت بیمه تحصیلی پرش

  • دسترسی به منابع آموزشی با کیفیت
  • همراه داشتن مشاور تحصیلی با تجربه
  • یاد گرفتن تکنیک‌های درس خوندن
  • رفع اشکلات درسی
  • هزینه به صرفه

و … ، از مواردی هستن که این بیمه درسی، موفقیت دانش‌آموزان رو تضمین می‌کنه.

امکانات بیمه درسی پرش

از جمله امکاناتی که دانش‌آموزان بعد از بیمه شدن دریافت می‌کنن:

انواع خدمات بیمه تحصیلی پرش

  • بسته معلم خصوصی پرش
  • آزمون‌های آنلاین
  • پرش معدل
  • کلاس آنلاین
  • مشاوره تحصیلی
  • مشاوره بالینی

است که همه این‌ها به صورت یکجا و با یک تخفیف شگفت انگیز بهشون تعلق می‌گیره.

در واقع با این بیمه، همه مواردی که هر دانش‌آموزی در مسیر درس خوندنش نیاز داره، در اختیارش قرار می‌گیره و دیگه هیچ نگرانی بابت منابع و امکانات آموزشی نداره و فقط باید تمرکزش رو بذاره روی درس خوندن.

معرفی خدمات بیمه تحصیلی پرش

در ادامه، همه محصولات و خدمات آموزشی بیمه تحصیلی پرش رو براتون توضیح می‌دیم:

معرفی خدمات بیمه تحصیلی پرش

بسته معلم خصوصی پرش

بسته معلم خصوصی پرش با ارائه و آموزش خط به خط کتاب‌های درسی، کاری می‌کنه که فرزند شما، روی تمام مباحث درسی مسلط بشه و یک پرش بزرگی در وضعیت تحصیلی اون اتفاق بیوفته.

بسته معلم خصوصی پرش به دلیل مجازی محور بودنش قابلیت این رو داره که همیشه و همه جا در دسترس دانش‎‌آموزان از هر جای دنیا باشه و اون‌ها می‌تونن هر چند بار که خواستن به محتوای این بسته دسترسی داشته باشن و روی مباحث درسی به طور کامل مسلط بشن.

این بسته شامل فیلم‌ها و کتاب‌های کمک آموزشیه و علاوه بر اینکه اساتید، خط به خط کتاب‌های درسی رو آموزش میدن، تمام تمرین‌های کتاب رو هم برای دانش‌آموزان حل می‌کنن و برای اینکه دانش‌آموزان به تسلط بالاتری برسن، حل تمارین مفهومی رو هم در طول آموزش و حل تمرین، برای اون‌ها انجام میدن.

ویژگی‌های مثبت بسته معلم خصوصی پرش

در این بسته، دانش‌آموز شما یک معلم خصوصی رو در منزل همراه خودش داره و دیگه نیاز نیست که برای آموزش دیدن از محیط منزل بیاد بیرون و زمان و انرژیش برای رفت و آمد هدر بشه.

معلم خصوصی فرزند شما در این بسته از جدیدترین و بهترین روش‌های آموزشی استفاده کرده و هر چیزی که یک دانش‌آموز نیاز داره تا دروس خودش رو یاد بگیره، معلمش در این بسته بهش آموزش میده.

دانش‌آموزان در هر سطح تحصیلی (از ضعیف تا پیشرفته) که باشن می‌تونن در منزل خودشون بشینن و به جای درس خوندن درس ببینن.

موندگاری مطالب در ذهن دانش‌آموزان

ویدئوهای آموزشی پرش باعث میشن که موندگاری مطالب در ذهن دانش‌آموزان بیشتر بشه و در جلسه امتحان، آزمون یا کنکور، راحت‌تر بتونن مطالب رو به یاد بیارن.

موندگاری مطالب در ذهن دانش‌آموزان

قابلیت تکرار و تمرین

یک مزیت مهم دیگه فیلم‌های آموزشی اینه که قابلیت تکرار و تمرین دارن و دانش‌آموز هر چند بار که خواست می‌تونه تدریس معلم رو ببینه تا اون مبحث رو کامل یاد بگیره (امکانی که در کلاس‌های حضوری برای دانش‌آموزان وجود نداره).

کلاس آنلاین پرش

بعضی‌ها فکر می‌کنن که با شرکت در کلاس‌های از راه دور، به معلم دسترسی ندارن و نمی‌تونن سوالات درسی خودشون رو بپرسن. البته در بعضی مواقع، ممکنه این تفکر درست باشه و یک سری از کلاس‌ها این مشکل رو داشته باشن.

ولی چیزی که فرزند شما در طرح بیمه تحصیلی پرش تجربه می‌کنه به این شکل نیست. چون قراره در یک سری کلاس‌های آنلاینی شرکت کنه که در اون‌ها می‌تونه تمام اشکالات درسی خودش رو از استاد بپرسه و جزوه‌ دروس هم به طور کامل دریافت کنه.

بعد از پایان کلاس هم، فایل اون جلسه در اختیار دانش‌آموز قرار می‌گیره تا بازم به محتوای کلاسی که برگزار شد دسترسی داشته باشه.

آزمون آنلاین پرش

از اونجایی که شما فرزندتون رو بیمه کردین تا بتونه تضمینی درس خوندن رو تجربه کنه، باید در یک سری آزمون هم شرکت کنه تا بفهمین وضعیت درسیش به کجا رسیده؟

آزمون‌های آنلاین پرش برای تمام دانش‌آموزان از دبستان تا کنکور، طبق مباحثی که در کلاس‌های آنلاین تدریس شدن به صورت ماهیانه برگزار میشن.

آزمون آنلاین پرش

بعد از اتمام هر آزمون، فرزند شما به تحلیل کامل اون آزمون دسترسی پیدا می‌کنه که بفهمه توی چه مباحثی ضعف داشته یا نقطه قوتش بوده و طبق همین با کمک مشاورش، برنامه بهتری برای درس خوندن بریزه. با کارنامه‌ای که براش صادر میشه هم، وضعیت خودش رو در مقایسه با بقیه دانش‌آموزان می‌فهمه.

طرح پرش معدل

ایام امتحانات، همیشه جزو ایامی بوده که دانش‌آموزان و خانواده‌های اون‌ها کلی نگرانی و استرس داشتن. ولی این روزها، با امکانی که گروه آموزشی پرش ایجاد کرده، دیگه نگرانی بابت امتحانات وجود نداره!

در این طرح از بیمه درسی پرش، اساتید گروه آموزشی پرش، تمام مواردی که دانش‌آموزان برای امتحان نیاز دارن رو به صورت کامل، مرور و جمع‌بندی کرده و تضمینی درس خوندن رو تجربه می‌کنن. دانش‌آموز شما با شرکت در این دوره، دیگه با حجم زیادی از کتاب‌های خونده نشده در شب امتحان رو‌به‌رو نیست و می‌تونه خیلی سریع، موارد امتحانی رو دوره کرده و درس‌های امتحانی رو ببینه و یاد بگیره.

یکی از بهترین مزایای این دوره، حل و تحلیل کامل نمونه سوالات امتحانیه که توسط اساتید پرش انجام میشه.

مرور و حل نمونه سوال باعث میشه که دانش‌آموز شما به طور کامل دستش بیاد که قراره روز امتحان با چه نوع سوالاتی رو‌به‌رو بشه و با حل نقاط ضعف و تثبیت نقاط مثبت خودش، به بهترین شکل ممکن برای امتحان آماده بشه.

مشاوره تحصیلی پرش

درس خوندن به تنهایی نمی‌تونه تضمینی برای موفقیت باشه. دانش‌آموزان در این مسیر نیاز به یک مشاور هم دارن.

بیمه تحصیلی پرش، فکر این قسمت رو هم کرده و یک مشاور خصوصی رو در کنار فرزند شما قرار داده تا نکاتی که برای موفق شدن نیاز داره بهش بگه و سوالات و ابهامات اون رو هم برطرف کنه.

حتما برای شما هم پیش اومده زمانی که دانش‌آموز یا دانشجو بودین به یک سری موانعی رسیدین و نیاز داشتین یک نفر باشه تا بهتون بگه این قسمت از مسیر رو دارین اشتباه می‌رین و راه درست رو نشون‌تون بده.

مثلا ممکنه یک دانش‌آموزی باشه که روش درس خوندنش اصلا مناسب نباشه و فقط زمان زیادی رو صرف درس خوندن کنه ولی نتیجه‌ای از اون نگیره.

مشاوره تحصیلی پرش

مشاور تحصیلی، اینجا به کمک دانش‌آموز میاد و با آنالیز ویژگی‌ها و شرایط اون، روش‌های مناسب درس خوندنش رو بهش میگه و یک برنامه درسی‌ شخصی سازی شده برای اون می‌ریزه که بدونه هر لحظه باید چیکار کنه.

مشاور تحصیلی، به صورت دائمی همراه دانش‌آموزه، همیشه پیگیر اون هست و هر زمانی که دانش‌آموز سوال یا مشکلی براش پیش اومد بهش کمک می‌کنه.

به جز مشاوری که به صورت خصوصی و تلفنی در کنار فرزند شماست، یک مشاور هم به صورت آنلاین و گروهی، در جلسات مختلفی یک سری نکاتی رو به دانش‌آموزان میگه تا اون‌ها بتونن خودشون رو ارتقا بدن.

مشاوره بالینی پرش

در علم روانشناسی، یک شاخه مهمی که وجود داره، مشاوره بالینیه. این شاخه از روانشناسی، به سلامت روان افراد رسیدگی می‌کنه و مشکلات مربوط به روان، هیجانات و ناهنجاری‌ها رو برطرف می‌کنه.

فرزند شما بعد از اینکه بیمه تحصیلی پرش رو دریافت کرد، یک مشاور بالینی در کنارش قرار می‌گیره تا مسائل و مشکلاتی که ممکنه توی این زمینه داشته باشه مثل عدم تمرکز، بی فعالی و … رو رفع کنه تا بتونه روی درس خوندن تمرکز کرده و به موفقیت برسه.

روش تهیه بیمه تحصیلی پرش

حالا که به طور کامل متوجه شدین که بیمه تحصیلی پرش چیه و خدماتی که این بیمه به دانش‌آموز شما ارائه میده رو دیدین، وقت این رسیده که راه دریافت این بیمه درسی رو بهتون بگیم تا امکان تضمینی درس خوندن رو برای فرزندتون فراهم کنین.

شما می‌تونین شماره تلفن خودتون رو در بخش ارتباط با ما وارد کنین تا مشاورین پرش با شما تماس بگیرن و اگه سوال یا ابهامی در مورد این بیمه تحصیلی داشتین براتون برطرف کرده و برای دریافت این طرح، شما رو راهنمایی کنن.

جمع‌بندی در مورد بیمه تحصیلی پرش

توی این مقاله، یک امکان ویژه و جدید که باعث تحول در نظام آموزشی میشه و موفقیت فرزند شما رو در مسیر تحصیل و درس خوندن تضمین می‌کنه معرفی کردیم و اون هم، بیمه تحصیلی پرش است.

خدماتی که فرزند شما بعد بیمه شدن، از گروه آموزشی پرش دریافت می‌کنه شامل تمام منابع آموزشی پرش با یک تخفیف ویژه‌ست که به شرط تلاش خود فرزندتون و استفاده درست از این منابع، به طور قطعی به شما برای موفقیت اون تضمین میده.

تا دیر نشده، شماره تماس‌تون رو وارد کنین تا به طور مستقیم با مشاورین پرش ارتباط گرفته و تمام سوالات‌تون رو درباره این بیمه درسی از اون‌ها بپرسین.

این بیمه، تضمینیه برای موفقیت دانش‌آموزان و اون‌ها بعد از بیمه شدن، به منابع و خدمات آموزشی زیادی دسترسی پیدا کرده و به شرط اینکه خودشون هم تلاش کنن می‌تونن به موفقیت‌های زیادی در زمینه تحصیل برسن.

دانش‌آموزان با دریافت این بیمه تحصیلی: به بسته معلم خصوصی پرش، کلاس آنلاین، مشاوره خصوصی، پرش معدل و آزمون آنلاین دسترسی پیدا می‌کنن.

شما می‌تونین با وارد کردن شماره تماس‌تون در کادر ارتباط با ما و با استفاده از راهنمایی مشاورین پرش، برای دریافت این بیمه اقدام کنین.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد