غیر حضوری خوندن سال دوازدهم

غیر حضوری خوندن سال دوازدهم

غیر حضوری خوندن دروس در سال دوازدهم موضوعیه که بسیاری از دانش‌آموزان تمایل دارن از شرایط اون اطلاع داشته باشن. بیشتر دانش‌آموزان در سال دوازدهم برای درس خوندن با کمبود وقت مواجه میشن. بسیاری از دانش‌آموزان اعتقاد دارن که با حضور در کلاس‌های درسی، فرصت کافی برای مطالعه دروس در منزل رو ندارن و همین موضوع باعث میشه که نتونن مطالب رو به صورت مفهومی یاد بگیرن.

این دسته از دانش‌آموزان تصور می‌کنن غیر حضوری درس خوندن می‌‌تونه به پیشرفت تحصیلیشون در سال دوازدهم و کنکور کمک کنه.

البته اگه درگیر روزمرگی‌هاتون هستین و فرصت نمی‌کنین این مقاله رو به طور کامل بخونین، پادکست زیر رو گوش کنین و همراه رادیو پادکست پرش باشین❤🎧🔊

بدون شک درس خوندن به صورت غیر حضوری مزایا و معایبی داره که ما توی این مقاله به صورت کامل این موضوع رو بررسی می‌کنیم. اگه شما هم تمایل دارین از شرایط نرفتن به مدرسه در سال دوازدهم مطلع بشین، پیشنهاد می‌کنیم تا ادامه مطالب همراه ما باشین.

عناوین مهمی که در این مقاله می‌خوانیم :

غیر حضوری خوندن سال دوازدهم چطوریه؟

غیر حضوری خوندن سال دوازدهم موضوعیه که دانش‌آموزان باید به اون توجه ویژه‌ای داشته باشن. دانش‌آموزانی که به صورت غیرحضوری در سال دوازدهم تحصیل می‌کنن، در طول سال، توی کلاس درس و فعالیت‌های کلاسی شرکت نمی‌کنن. این دسته از دانش‌آموزان فقط برای شرکت در امتحانای ترم اول و دوم به مدرسه میرن.

بدون شک کنکور موضوع مهمیه که دانش‌آموزان دوازدهمی باید به اون توجه ویژه‌ای کنن. امتحانای نهایی و کنکور جزو چالش‌هایی هستن که دانش‌آموزان در دوران تحصیلشون با اون مواجه میشن.

با توجه به حساسیت این پایه تحصیلی، دانش‌آموزان دیدگاه‌های مختلفی برای غیر حضوری خوندن سال دوازدهم دارن. عده‌ای اعتقاد دارن که با مدرسه نرفتن در سال دوازدهم، می‌تونن زمان بیشتری رو به درس خوندن و تست‌زنی اختصاص بدن. در مقابل هستن دانش‌آموزانی که نظر مخالف این موضوع رو دارن.

به هر حال همونطور که گفتیم دانش‌آموزانی که تصمیم می‌گیرن به صورت غیر حضوری درس بخونن، در کلاس‌های آموزشی مدرسه حاضر نمی‌شن و تنها طبق برنامه مشخص در آزمون پایان ترم شرکت می‌کنن.

قوانین غیر حضوری درس خوندن در سال دوازدهم

دانش‌آموزانی که تمایل دارن در کلاس دوازدهم به صورت غیر حضوری درس بخونن در قدم اول باید از قوانین و شرایط عدم حضور در مدرسه مطلع بشن. به طور کلی این قوانین به این ترتیبه:

  • دانش‌آموزانی که سرپرست خونواده‌شون هستن؛
  • دانش‌آموزان کلاس دوازدهمی که متاهل هستن؛

با توجه به محدودیت این قوانین، شاید خیلی از دانش‌آموزان این سوال توی ذهنشون شکل بگیره که چجوری می‌تونن به صورت غیر‌ حضوری درس بخونن؟ باید به این موضوع توجه کنین که در کنار این قوانین، خیلی از مدارس با دانش‌آموزان در رابطه با این موضوع توافق می‌کنن.

به عبارتی اگه شما مایل هستین که به صورت غیر حضوری تحصیل کنین بهتره در صورتی که شرایط درج شده در قانون رو ندارین، با کادر آموزشی مدرسه در این مورد صحبت کنین و سعی کنین که از این راه به توافق برسین.

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان + برنامه درسی

توی درس خوندن مشکل داری و به دنبال یک برنامه درسی حرفه‌ای شخصی‌سازی شده هستی؟ مشاورین ما، بهترین راهکار رو برای تو دارن!

فرصت رو از دست نده و برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره تماست رو وارد کن!
dvsvsvsvsvd 1_(2)_(2) 1

مزایای غیر حضوری درس خوندن برای دوازدهمی‌ها

غیر حضوری خوندن سال دوازدهم مزایای زیادی برای دانش‌آموزان داره؛ به همین دلیل خیلی از دانش‌آموزان ترجیح میدن که این مسیر رو برای سال پایانی تحصیلشون انتخاب کنن. به طور کلی دانش‌آموزان در سال دوازدهم با کمبود وقت مواجه میشن.

حجم زیاد مطالب درسی، شرکت توی کلاس‌های آموزشی و حضور در آزمون‌های تستی، همه این موارد باعث میشن که دانش‌آموزان فرصت کافی برای مطالعه و درس خوندن پیدا نکنن.

مزایای غیر حضوری درس خوندن برای دوازدهمی‌ها

با توجه به این موضوعات خیلی از دانش‌آموزان به دنبال راهی هستن که بتونن زمانشون رو به درستی مدیریت کنن و با راهکار‌های افزایش ساعت مطالعه برای درس خوندن آشنا بشن.

یکی از راه‌هایی که دانش‌آموزان دوازدهمی برای رسیدن به یک زمان‌بندی مناسب انتخاب می‌کنن، عدم حضور در کلاس‌های آموزشی مدرسه‌ست.

با انجام این کار دانش‌آموزان این فرصت رو دارن که در طول روز زمان بیشتری رو صرف درس خوندن کنن و به مرور زمان ساعات مطالعه‌شون رو بالا ببرن. نگرانی از انجام تکالیف مدرسه این امکان رو به دانش‌آموزان میده که با تکنیک‌ها و مهارت‌های تست‌زنی به صورت بهتری آشنا بشن.

این مزایا باعث شده که دانش‌آموزان دوازدهمی زیادی علاقه‌مند این باشن که به صورت غیر‌حضوری تحصیل کنن.

معایب غیر حضوری درس خوندن سال دوازدهم

همونطور که اشاره کردیم غیر حضوری خوندن سال دوازدهم در کنار مزایایی که داره، معایبی هم داره که بهتره دانش‌آموزان از اون مطلع بشن. همونطور که غیر حضوری درس خوندن مزایایی مثل مدیریت زمان داره، می‌تونه معایبی هم داشته باشه.

به طور کلی خیلی از دانش‌آموزان زمانی که به مدرسه نمیرن، از فضای درس و تحصیل فاصله می‌گیرن. کنکور یک فضای کاملا رقابتیه. عدم حضور در مدرسه گاهی باعث میشه دانش‌آموزان از فضای رقابت و تلاش دور بشن.

معایب غیر حضوری درس خوندن سال دوازدهم

دانش‌آموزان عزیز بهتره که برای رسیدن به یک تصمیم مناسب و درست از یک مشاور تحصیلی کاربلد کمک بگیرن. شرکت در جلسات مشاوره این امکان رو به دانش‌آموزان میده که ویژگی‌های خودشون رو بهتر بشناسن و متناسب با شرایطشون به دنبال یک راهکار اصولی بگردن.

دانش‌آموزان دوازدهمی با شرکت در جلسات مشاوره پرش می‌تونن تمام شرایط رو به صورت دقیق بررسی کرده و متناسب با همه موضوعات درسیشون تصمیم‌گیری کنن.

بسته‌های آموزشی پرش چه نقشی توی موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان داره؟

سال دوازدهم اهمیت زیادی برای دانش‌آموزان داره. اکثر دانش‌آموزان در کنار یادگیری مطالب درسی برای امتحانای نهایی به دنبال قبولی در کنکور هم هستن. با توجه به حجم بالای مطالب درسی، همه دانش‌آموزان برای یادگیری بهتر مباحث کتاب، نیاز به یک منبع کمک آموزشی مناسب دارن. بسته‌های آموزشی پرش یک منبع مناسب تحصیلیه که می‌تونه نیاز دانش‌آموزان رو به صورت کامل برطرف کنه.

 

دانش‌آموزانی که غیر حضوری خوندن سال دوازدهم رو برای تحصیل‌شون انتخاب می‌کنن برای درک بهتر کتاب‌های درسی، به معلم خصوصی نیاز دارن. با توجه به تعدد کتاب‌های درسی سال دوازدهم و هزینه‌های شرکت در کلاس‌های خصوصی، بسته‌های آموزشی پرش می‌تونه یک انتخاب مناسب برای این دسته از دانش‌آموزان باشه.

بسته‌های معلم خصوصی پرش با تدریس خط ‌به‌ خط مطالب درسی، حکم یک معلم خصوصی رو برای دانش‌آموزان داره.

دانش‌آموزان با مشاهده دوره‌های آموزشی پرش می‌تونن تمام مطالب رو به صورت دقیق و مفهومی یاد بگیرن و پایان هر درس با سوالای پرتکرار امتحانی مرتبط آشنا بشن. یک نکته دیگه که می‌تونه به دانش‌آموزان در غیر حضوری خوندن در سال دوازدهم کمک کنه، کمک گرفتن از مشاورهای تحصیلی کاربلده. مشاورین می‌تونن با ارائه برنامه تحصیلی و همراهی توی این دوره طلایی به دانش‌آموزان در این مسیر کمک کنن.

جمع‌بندی روش‌های غیر حضوری خوندن سال دوازدهم

غیر‌ حضوری خوندن در سال دوازدهم یکی از موضوعاتیه که دانش‌آموزان تمایل دارن از شرایط اون به صورت دقیق مطلع بشن. با توجه به حجم بالای مطالب آموزشی در سال دوازدهم، خیلی از دانش‌آموزان به دنبال راهی برای مدیریت زمان هستن.

عدم حضور در کلاس‌های مدرسه از جمله راه‌هاییه که دانش‌آموزان می‌تونن با انتخاب اون فرصت بیشتری برای درس خوندن داشته باشن. دانش‌آموزانی که به صورت غیر‌حضوری درس می‌خونن برای یادگیری بهتر مطالب درسی، نیاز به یک منبع کمک آموزشی مناسب دارن.

بسته‌های معلم خصوصی پرش با تدریس خط‌به‌خط مطالب درسی، یک منبع آموزشی مناسب برای دانش‌آموزانه. برای دریافت بسته‌های آموزشی پرش و ارتباط با مشاورین مجموعه کافیه همین حالا شماره خودتون رو توی کادر زیر وارد کنین.

بدون شک انتخاب این موضوع به شرایط فردی دانش‌آموزان مرتبط است. بهتر است که دانش‌آموزان از مشاورین در این خصوص کمک بگیرند.

طبق قانون، دانش‌آموزانی مشمول این موضوع می‌شوند؛ که سرپرست خانواده یا متاهل باشند.

دور شدن از فضای تحصیل و رقابت و عدم مدیریت زمان مناسب برای درس خواندن از جمله معایب درس خواندن به صورت غیر‌حضوری است.

ارتباط با مشاورین ما

اگه تو درس خوندن مشکل داری و دنبال یه برنامه ریزی خوب برای درس خوندنی، مشاورین ما بهترین راهکار رو برای تو دارن

برای دریافت یک جلسه مشاوره رایگان، شماره همراه خودتون رو وارد کنید

بلاگ پرش

پست‌های مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کیفیت مطالب چگونه بود؟
5/5
0
برای دریافت مشاوره شماره تماس خودتون رو وارد کنید

تمامی حقوق این سایت متعلق به " گروه آموزشی پرش " میباشد